Soundking

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wautah
    • Mar 2005
    • 32

Denk er ook aan dat de watjes niet altijd zijn hoe je zou denken.
    Als voorbeeld
    Een ev kast met 300 watt komt meer geluid uit dan een dap kast met 300 watt
    Hoger rendement is hiervan de oorzaak

Dus ja een line array systeem voor 2000 euro?
    misschien leuk voor bij mijn tv of misschien geluidssetje voor in mijn wc hoor ik mijzelf niet van die pyroklappen geven.

de groeten

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

hallo heb vorige week ook al info gevraagt, bij mijn weten is er namelijk alleen een importeur in duitsland, heb hem dus gemaild zonder resultaat op zijn site staat ook leuk verhaal maar nix waar wij iets aan hebben. En ja voor dat geld waar ze op de pa markt te koop stonden kan jezelf geen kastje bouwen. Voor mid/hoog is het toch niet van wezelijk groot belang hoe de kast in elkaar zit? LAAG HOEFT ER NIET UIT TE KOMEN.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

hier de site van de duitse importeur www.heermusic.com
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Boi
          • Apr 2004
          • 541

Ik ken die duitse importeur, maar het verhaal van hem dat SK al in meer dan 80 landen verkocht wordt klopt dus al niet, er zijn maar 4 importeurs op de wereld buiten China die aan 7 landen leveren, 3 importeurs in zuid amerika en 1 in australië.
          Ze staan wel op de frankfurter messe volgende week.
          Dit zijn de prijzen die in australië voor de plastic 12"+1"gevraagd worden, en overal de vraag bij "look familiar?" Lijken natuurlijk ook op bv de oude rcf serie maar welk merk lijkt met deze kastjes niet op elkaar?

12" Molded Speakers
          "Look Familiar?"
          200+50 watt RMS
          Passive $449rrp
          Powered $749rrp
          de gewone (KM) mic stand kost $49rrp

groetjes
          Boi

groetjes

___
          Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Boi
            • Apr 2004
            • 541

Ik heb de inkoopsprijslijst van Soundking ontvangen, zelfs het aanbod om het Nederlandse importeurschap op me te nemen.

inkoop prijzen verwijderd, onder verwijzing naar de spelregels. gerard
            groetjes
            Boi
            groetjes

___

Comment

• Boi
              • Apr 2004
              • 541

Ik had nog om de specs van de boxen en amps gevraagd maar die krijg ik niet want Soundking wordt officieel pas met de frankfurter messe geintroduceerd, ik kreeg nog wel een ander interessant antwoord terug:

In frankfurt show, you can test every products you are interested in.
              Currently, soundking cooperate with a few famous brand in the world, If you buy soundking products, you can get same quality with those brand at lower prices. Currently, Behringer, Phonic, Soundking is three big manufacturer in China, Although Berhinger main office is in Germany, Phonic office is in Taiwan.

Als je de spullen van soundking op de site bekijkt heb ik zo het vermoeden dat behringer, phonic en soundking op z'n minst van de zelfde tekentafel komen.

Iedereen een fijn Paasweekend
              Boi
              groetjes

___

Comment

• Boi
                • Apr 2004
                • 541

citaat:Geplaatst door Boyz_PC

Ik heb de inkoopsprijslijst van Soundking ontvangen, zelfs het aanbod om het Nederlandse importeurschap op me te nemen.

inkoop prijzen verwijderd, onder verwijzing naar de spelregels. gerard
                groetjes
                Boi
                Waren de fabrieksprijzen, ter indicatie!
                wat de nederlandse inkoops prijzen worden is dus nog onbekend!
                groetjes

___

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Discover Soundking's high-performance audio and video solutions. As a trusted B2B manufacturer, we deliver innovative, tailored AV equipment to meet your unique project needs. Contact us today!

ff bellen, ( wel voor smorgens 9 uur, en denk om hete beltarief van china...)

lijkt verdacht veel op de achterdeur van behringer, ook al gezien het product-scala dat ze voeren...

verder wil je dit spul niet in je auto, volgens mij...

Comment

• Boi
                    • Apr 2004
                    • 541

Phonic is de grote jongen, Behringer is voor een deel van Phonic, zou me dus niks verbazen als ook SoundKing voor een deel van phonic zou zijn.
                    groetjes

___

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

maar nu weet ik nog niet waar ik de kastjes kan krijgen, heb helaas de prijslijst niet gezien, is die verwijderd?? kun je die anders even mailen?? info@tfproductions.nl

bedankt

Comment

• gatso24
                        • Oct 2004
                        • 2

Je kunt ook Omnitronics KPA 115 + KPA 112 nemen, identiek! ook qua specs!

Comment

• Boi
                          • Apr 2004
                          • 541

citaat:Geplaatst door Tfproductions

maar nu weet ik nog niet waar ik de kastjes kan krijgen, heb helaas de prijslijst niet gezien, is die verwijderd?? kun je die anders even mailen?? info@tfproductions.nl

bedankt
                          Was de inkoopsprijslijst van de fabriek, dit zegt dus niks over wat de winkelprijs zal gaan worden. Na de Frankfurter Messe weten we wie voor Nederland de import gaat doen. Ik in ieder geval niet, ondanks een aantrekkelijk aanbod van ze, misschien wel een dealerschap maar dat ligt dan aan de inkoopsprijs die de nederlandse importeur dan vraagt.
                          groetjes

___

Comment

• Watt Xtra
                            • Oct 2004
                            • 1119

iedereen heeft het telkens over de plastic kastjes die ook op de pa-markt stonden, ik heb het echter over de houten gespoten kastjes, hiervan stonden er ook een paar. Deze zien er strak en degelijk uit, voor het geld waarvoor ze daar werden verkocht kan ik ze niet maken. daarom zou ik graag een paar van die kastjes willen hebben, draai er wel weer andere speakers in.

Comment

• Boi
                              • Apr 2004
                              • 541

citaat:Geplaatst door Tfproductions

iedereen heeft het telkens over de plastic kastjes die ook op de pa-markt stonden, ik heb het echter over de houten gespoten kastjes, hiervan stonden er ook een paar. Deze zien er strak en degelijk uit, voor het geld waarvoor ze daar werden verkocht kan ik ze niet maken. daarom zou ik graag een paar van die kastjes willen hebben, draai er wel weer andere speakers in.
                              Kan je dan niet net zo goed gelijk een ander merk aanschaffen?
                              groetjes

___

Comment

Working...