Soundking

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

Soundking

hallo heeft iemand wel eens gehoord van het merk Soundking?? heb hen ontdekt op de PA markt. was trouwens een grote rotzooi daar. dat mensen dat nog durven te verkopen, laat staan verhuren in een klus. En dan de prijzen die ze nog vragen.

Op de site van soundking staan leuke producten. Was vandaag iemand op pa markt die paar kastjes had staan voor weinig, 12" plus hoorntje voor 65 euro NIEUW hij wilde verder ook niet vertellen waar je dit spul kunt kopen maar op google nix te vinden.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Volgens mij was dat DJ-Products in Waddinxveen, ze hadden ook setjes staan van 2 basboxen + 2 topjes + 2 paaltjes voor 325 euri.

Ik had ze nog bijna meegenomen, maar net op tijd bedacht dat het toch niets zou zijn.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

heb je ook al op de site van SK gekeken?? daar staan zelfs line array set van hun. hebben vele verschillende typen!!
      voor dat geld kan niemand een kastje in elkaar zetten, dus speakers eruit, goede speakers erin en je hebt een leuke speaker voor weinig in verhouding.

Zou wel graag 4 12" willen, paar B&C drivers erin of 18Sound en je hebt een topkastje!!
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Moet je wel speakers hebben met dezelfde TS-parameters.
        Ik denk niet dat je die makkelijk ergens kan vinden, van de speakers die er nu in zitten. []

Nee, nog niet de site bekeken. Ik zal het eens doen.

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

wat is dan de site van SK ?

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Discover Soundking's high-performance audio and video solutions. As a trusted B2B manufacturer, we deliver innovative, tailored AV equipment to meet your unique project needs. Contact us today!

Verwacht niet te veel, volgens mij hangt de server aan een 33k6 modem. [xx(]
            Ik kan trouwens zo snel niet de speakers vinden die werden aangeboden...

/edit: kleine impressie van de speakers waar we het over hebben:

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Zijn dit actieve kasten? Zit nl een witte powercon op.....
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

citaat:Geplaatst door par-av.nl

Zijn dit actieve kasten? Zit nl een witte powercon op.....
                Dat dacht ik eerst dus ook. Het zijn 'normale' speakons, dus speakersignaal, geen 230V! [xx(]

Comment

• LLights
                  • Feb 2005
                  • 18

Ik ken soundking nog wel van een aantal jaren geleden dat ze (zeer zeer) slechte, goedkope, laagwattige gitaarversterkers maakten...
                  zelfs voor een beginner was het al gauw te slecht...
                  andere geluidsapparatuur van dit merk heb ik nog nooit gehoord, maar na de gitaaramps gehoord te hebben, hoef ik dit ook niet meer...
                  Ik zag via de link op de vorige post trouwens dat ze deze troep nog steeds maken alleen dan in een nieuw jasje..

groeten,

Leon

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

hallo op de site staat inderdaad veel meer dan alleen speakerkastjes, ik heb het wel over de houten kastjes, dat plastic is niet echt super. Wil de kastjes alleen gebruiken voor mid/hoog en dan maakt de kast niet schrikbarend veel uit. Zijn zo te zien wel redelijke afmetingen, ziet deze ook wel bij ev of HK bijvoorbeeld. aan de hand van het kastje kun je natuurlijk ook wel het een en ander vinden betreffend een juiste speaker. Maar heb de indruk dat niet echt iemand iets weet waar ik ze vandaan zou kunnen halen. Ben via google wel op een duitse importeur gekomen, heb deze even gemaild, zal hier nader over berichten.

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

Ik zei toch al: ze stonden bij de stand van DJ-Products.
                      (Deze maal wel met de nodige zekerheid.)

Comment

• gatso24
                        • Oct 2004
                        • 2

Hmmm, die Soundking setjes: waren dat toevallig 15" subs (2x) 12" drivers met piezo en 2 paaltjes?? En weten jullie zeker dat ze voor 325.- stonden (per set neem ik aan???)

Jaco

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3150

ja, heel erg zeker

Comment

• jens
                            • Aug 2004
                            • 1067

leuk voor in de schuur bij het plakken van je band....maar meer dan dat verwacht ik er ook niet van

Comment

• Boi
                              • Apr 2004
                              • 541

Ik heb info en prijzen aangevraagd van de prof speaker systems en de importeur voor Nederland cq Benelux bij Soundking. Toch wel nieuwsgierig wat die kasten moeten kosten. Alleeen al voor de line array sets, speakers eruit nieuwe speakers erin, kasten herberekenen op de nieuwe speakers en voor onder de 2000euro een line array systeem? Lijkt me wel lachen. Kasten zien er goed uit maar van wat voor hout en materiaal? Wat voor kwaliteit ook qua bouw?
                              Wacht wel af tot ik de info binnen heb en laat het jullie wel weten.
                              Maar ja in china zijn de lonen erg laag en materialen vreselijk goedkoop ten opzichte van hier in Europa of Amerika, hoop dat de kwaliteit niet zo goedkoop is.
                              groetjes
                              Boi
                              groetjes

___
                              Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

Working...