Voor een "oldschool" party ben ik door de DJ's gevraagt eens te kijken naar een set ter aanvulling van het bestaande geluidsetje.
Nu kunnen "wij" dus een Syrincs MPA 1 set huren ,compleet met amp's/processors/opbouw voor 350 euro, maar ik ken dit merk helemaal niet en ben benieuwd of dit voldoende is om een kleine 1300 man aan het springen te krijgen.....
De bestaande geluid set is van het merk VMB ,ook al onbekend bij mij,maar gaat best hard
,maar niet hard genoeg voor deze muziek "stijl"
De MPA1 set bestaat uit 4x sub mpa/1b en tweemaal top mpa/1mh ,merk amps weet ik niet....
Op de website staat uiteraard dat dit het beste is wat u ooit gehoord heeft,maar dat zou ik ook zeggen als ik ze verkocht !![
)]
Als iemand een beter idee heeft ,kom maar kom maar kom maar (desnoods via mail)
Mvg,
Martijn
Nu kunnen "wij" dus een Syrincs MPA 1 set huren ,compleet met amp's/processors/opbouw voor 350 euro, maar ik ken dit merk helemaal niet en ben benieuwd of dit voldoende is om een kleine 1300 man aan het springen te krijgen.....
De bestaande geluid set is van het merk VMB ,ook al onbekend bij mij,maar gaat best hard

De MPA1 set bestaat uit 4x sub mpa/1b en tweemaal top mpa/1mh ,merk amps weet ik niet....
Op de website staat uiteraard dat dit het beste is wat u ooit gehoord heeft,maar dat zou ik ook zeggen als ik ze verkocht !
Als iemand een beter idee heeft ,kom maar kom maar kom maar (desnoods via mail)
Mvg,
Martijn
Comment