JMP Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJMysterie
    • Dec 2004
    • 80

Zal dat laatste dan wel zijn... ik kijk wel verder naar andere speakers
    Let the beat control your body

Comment

• mwolting
      • Dec 2004
      • 23

Er is wel gebleken dat Jannes een stempel heeft gezet in het PA circuit van het noorden. De Jmp set bestaat inderdaad uit DAS speakers. En samen met taco zijn naar mijn weten al zo'n 12 jaar geleden ontwikkeld. Toen was de JMP een zeer goede prijs kwaliteit set in de verhuur. Voor de verkoop vond ik ze inderdaad ook te duur.
      Na de breuk van Jannes en zijn personeel is het technische verhaal in handen gekomen van een leek. Deze heeft helaas een verkeerde instelling gemaakt heeft op het filter. Hierdoor is een set niet meer te combineren geweest. Rommelig sub met veel te schel hoog. Natuurlijk zijn er nu veel betere prijs kwaliteit, Toch blijft de JMP kast een prima kast voor andere speakers. Het kan gerust zijn dat je die set hebt gehoord met een andere speaker. Ik ken jannes al 15 jaar en vind het heel erg dat zoveel inzet dit als gevolg heeft voor hem.

Comment

• jakobjan
        • Jul 2002
        • 599

Om even in Jannes termen te blijven, eerst koffie en dan praten we verder....

Ik weet dat Jannes inderdaad nog steeds kasten laat bouwen door iemand die ook al een hele tijd in de industrie aan de gang is, deze kasten zijn inderdaad niet meer te combineren, maar klinken op een of andere manier veel harder dan de oude kasten..
        Ik heb ze afgelopen zomer samen gehoord bij ons in een feesttent, en helaas zoiets kost je je oren..

@ djMystery, mocht je aan een 2e hands oudere set kunnen komen voor niet te veel geld dan zou ik dat zeker eens overwegen...
        Jakob-Jan
        Lightjockey Beta tester
        Freelance Licht tekkie

Comment

• DJMysterie
          • Dec 2004
          • 80

Ok, thnx!
          Let the beat control your body

Comment

• Shockersound
            • Jan 2010
            • 6

Gebruik nu wekelijks nog de set van JMP,

2x Harrison K3000
            2x Harrison K4000
            4x Dubbel 18 inch Das (JMP)
            2x Topkasten 2x 15 inch, 1x 10inch, 1x 2 inch driver, 1x bullit Das (JMP)

.. zeker aan te raden, als iemand nog materiaal op zolder heeft staan, moet maar even contact met me opnemen

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

achtergrondinformatie:
              Inbeslagname op oud JMPadres is koekje van eigen deeg! - Haren de Krant
              lekker belangrijk!

Comment

Working...