NSX

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mark_b
    • Feb 2005
    • 75

    #1

    NSX

    Beste mede geluids aanhangers...of zo iets...
    Heeft iemand ervaring met de versterkers van het merk NSX. En dan van de TR serie? Iemand?
    Ik wil graag weten of ze fijn werken voor on the road?
    Groeten....
    speaker re-cone-er
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

    #2
    Ik weet over welke uit de TR serie je het hebt maar ik vind het goede versterkers. Leveren veel vermogen en zijn roadproof.
    grtz, Niels

    Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      linkje??? URLletje?? oid..

      Comment

      • LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

        #4
        Hortus Audio is de maker van NSX speakers, verstekers ( http://www.hortus-audio.com ).

        NSX staat wel niet op hun site... Heb geen ervaring met NSX.

        Producten van Nsx met nodige info: http://www.bekafun.com/merkresultaat...94808&merk=nsx

        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

        Comment

        • djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

          #5
          als ik het goed heb zijn de producten van NSX niet meer leverbaar. Anders ff een mailtje sturen naar de importeur? http://www.icm-import.nl
          grtz, Niels

          Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

          Comment

          • mark_b
            • Feb 2005
            • 75

            #6
            Oke, alvast bedankt. Ik heb er een paar gekregen uit inruil en vroeg me af of ze misschien bruikbaar zijn in de verhuur. Dus als er iemand ervaring mee heeft dan hoor ik dat graag.
            Iig bedankt voor de reacties!!
            speaker re-cone-er

            Comment

            • zjeten
              • Mar 2003
              • 331

              #7
              Ik heb de 700wrms versie namelijk de touring 3.
              Ik denk dat je deze klankkasten kunt gebruiken in verhuur voor feestjes tot rond de 100 man.Heb ze nog samen gebruik met elk een 1000watt sub eronder en kmoest zeggen dat het hoog het nog aankon.
              kdenk dat de klankkast ook gevoed is met relatief goede componenten.
              b&c hoog en de woofers van eminence.Namelijk een sub kappa 400w(15') en een delta 300w(15') die ook in de lage middentonen zich laat horen.
              beluister ze eens en je zal zien he.
              kdenk dat de touring van nsx een vrij goede prijs kwaliteit heeft.
              mvg
              jeffrey
              ps:in het begin had ik problemen dat sommige delen van de filter loskwamen maar dit in geen 2 jaar meer voorhad.Kon ook te maken hebben met het vervoer in een aanhangwagen.(nu nog steeds)

              Comment

              • mark_b
                • Feb 2005
                • 75

                #8
                Touring3? Bij mijn weten bestaan alleen de TR7.2 TR11.2 TR15.2 Is dat wel een versterker.
                Ik kan ook nergens de specs vinden. Kan iemand me daaraan helpen. Nog iemand ervaring? Ik heb ze geprobeerd en vind ze best goed klinken. Maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn.
                speaker re-cone-er

                Comment

                • djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

                  #9
                  touring 3 is een speaker....
                  grtz, Niels

                  Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

                  Comment

                  • mark_b
                    • Feb 2005
                    • 75

                    #10
                    Oke dank voor uw reacties. Heb de amps mee genomen naar een klus en ik moet zeggen dat ze goed klinken en dat er echt power achter zit! Dus het valt me 100% mee!! Nog maals dank....
                    speaker re-cone-er

                    Comment

                    • zjeten
                      • Mar 2003
                      • 331

                      #11
                      ja,zijn idd speakers.omdat er opeens van speakers gepraat werd.
                      mischien es bekafun info vragen
                      mvg
                      jeffrey

                      Comment

                      • mark_b
                        • Feb 2005
                        • 75

                        #12
                        2 Zjeten: Maakt niet uit, alle input is welkom.

                        Ik heb de versterkers nu verschillende keren gehoord en meegehad. Ik kan mededelen dat het wel leuke apparaatjes zijn. Iedereen bedankt voor de info en reacties!!
                        speaker re-cone-er

                        Comment

                        • stenkate
                          • May 2005
                          • 3

                          #13
                          citaat:Geplaatst door mark_b
                          Ik heb de versterkers nu verschillende keren gehoord en meegehad. Ik kan mededelen dat het wel leuke apparaatjes zijn.
                          Kan je hier misschien wat meer informatie over geven? Ik zit namelijk te twijfelen over de aankoop van een NSX TR 11.2 versterker. Hoe houdt deze zich bijvoorbeel qua temperatuur na een paar uur, zitten er goede beveiligingen op (clip etc.) en meer dingen die van belang zijn? Alvast bedankt.

                          Comment

                          • stenkate
                            • May 2005
                            • 3

                            #14
                            Ik wil toch nog één keer mijn vraag onder de aandacht brengen (misschien hebben mensen het topic niet gelezen of iets dergelijks). Mocht er nog geen reactie komen, dan denk ik dat er hier geen mensen met ervaringen met NSX zijn en laat ik dit topic rusten. Dus: zijn er meer mensen met ervaringen met de NSX TR Serie versterkers?

                            Comment

                            Working...