Beste mede geluids aanhangers...of zo iets...
Heeft iemand ervaring met de versterkers van het merk NSX. En dan van de TR serie? Iemand?
Ik wil graag weten of ze fijn werken voor on the road?
Groeten....
Heeft iemand ervaring met de versterkers van het merk NSX. En dan van de TR serie? Iemand?
Ik wil graag weten of ze fijn werken voor on the road?
Groeten....





Comment