Wij spelen als duo. Gebruiken 4 x Bose802 met soms 2 x Bose302 subwoofer eronder. Als versterker voor deze set gebruiken we een Hill 2 x 500 Watt aan 4 Ohm. Het geluid bevald ons. Bovendien is het spul redelijk compact. Nu heb ik alleen het gevoel dat de versterker, welke al bijna 20 jaar probleemloos werkt, aan het eind van zijn latijn is. Hij wordt sneller warm, ventilatoren draaien meer en harder dan ooit tevoren en wanneer er behoorlijk volume gevraagd wordt lijkt de versterker het niet meer helemaal aan te kunnen.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een vervanger. Omdat ik hier nogal wat professionele mensen tegenkom, graag advies. Mijn oog is gevallen op een EV P1200, waarom? geen idee, lijkt me betrouwbaar, is niet te zwaar, 2HE en lijkt behoorlijk goed te zijn. De zoekfunctie op dit forum leverde wel wat hits op, maar alle zonder echt op de materie in te gaan.
Mijn vragen:
Maak ik een goede keus?
Zijn er betere alternatieven?
Zaken die ik belangrijk vind:
2HE, niet te zwaar, betrouwbaar, goede beveiligingen, verkrijgbaar in NL.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een vervanger. Omdat ik hier nogal wat professionele mensen tegenkom, graag advies. Mijn oog is gevallen op een EV P1200, waarom? geen idee, lijkt me betrouwbaar, is niet te zwaar, 2HE en lijkt behoorlijk goed te zijn. De zoekfunctie op dit forum leverde wel wat hits op, maar alle zonder echt op de materie in te gaan.
Mijn vragen:
Maak ik een goede keus?
Zijn er betere alternatieven?
Zaken die ik belangrijk vind:
2HE, niet te zwaar, betrouwbaar, goede beveiligingen, verkrijgbaar in NL.
Comment