Sennheiser EW-100 problemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

We hebben de laatste tijd ook nog al van dit soort verschijnsele met 1 of 2 van die EW135's. En die zijn ook al 3 jaar oud denk ik.

Misschien ook maar eens langs gaan bij sennheisert.

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

citaat:Geplaatst door ralph

Ha John, De spaanse service afdeling kan je niet terwille zijn?
      Kan me zo voorstellen dat die zoiets relatief eenvoudig ( lees: klaar terwijl je koffie afkoelt) voor je kunnne oplossen...
      Hoi Ralph,

Haha... ja dat zou best wel eens kunnen. Maar ik meen te weten dat de service afdeling in Madrid zit. En dat is bijna 700 kilometer rijden bij mij vandaan. Iets te ver voor een "kopje koffie" wat de spanjaarden al helemaal niet lekker kunnen zetten (geen buisman).

Maar bedankt voor het meedenken.

Ik ben overigens (door deze affaire) op de gedachte gekomen om meteen maar eens te kijken naar een nieuwe (en misschien "betere") Mic.

Vooralsnog ligt mijn voorkeur bij Sennheiser omdat deze microfoons toch het beste bij mijn stemgeluid passen. Ja, ik heb ook andere merken / modellen geprobeerd.

Weet iemand iets te vertellen over de EWS-165 G2 of de SKM 3072-U ???
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

citaat:Geplaatst door **************

Niet zulke lange teentjes, John.

Schijnt dat de sommige sennheisers na een jaar of wat ff voor een beurt naar de dealer/importeur moeten, om dat de zender wat verloopt. Vraag me niet over oorzaak of gevolg, maar dat is wat de heren techneuten hier me vertellen. Kortom, opsturen, en bij terugkomst is-sie weer als vanouds.
        Als de zender wat verloopt, kan je op je ontvanger je frequentie toch ook bijstellen (tune geloof ik)? Misschien daar wat mee spelen dan?

Nu weet ik niet in hoeverre zo'n shure wireless, die sennheiser kan ontvangen, ik weet niet of ze op dezelfde frequenties zitten, en dezelfde modulatie enz gebruiken, maar dan kan je eventueel naast zo'n shure gaan zitten en kijken of die shure ontvanger iets van jouw sennheiser ontvangt en omgekeerd...

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

hangt van je te besteden budget af, uiteraard zijn er betere dan de ew-100 series, maar dat kost dan ook evenredig meer.

De 100-G2 (generation 2!) is op zich al een leuk apparaat, met wat extra snufjes , zoals batterij-indicatie etc, toch is er bij een klant van me al 1 defect. Had m zelf niet geleverd, maar hij had m via de parallel import gekocht, en zit dus nu met de problemen. De officiele importeur daar ter plekke kent m ook al niet, en dus : geen garantie en service.

Ook het vermelden waard, dacht ik...

Qua klank zijn de zenders allemaal wel goed, het verschil zit m meer in het kapsel, en volgens mij kun je bij de meeste fabrikanten kiezen uit meerdere kapsels/koppen op je zender.
          Ik zou er 2 meenemen, eentje voor gebruik, en eentje voor alsdan...
          (heb ook al meegemaakt dat de inear van een inprik-artiest vol op de frequentie van mijn ene mike stond te zenden, met een extra opgefokte zender...ik was heel blij met mijn 2e zender....)

Comment

Working...