Ik ben gevraagd voor het uitversterken van verschillende toespraken en sportuitslagen in een feesttent. Het evenement duurt enkele dagen. Tussen de toespraken door zal ik als DJ fungeren met muziek.
Het aantal te verwachte bezoekers is 800.
Normaliter doe ik uitsluitend drive in shows.
Daarom zoek ik wat adviezen op dit forum.
Ik heb de beschiking over de volgende apperatuur;
Dynacord XA (2 x F12 top + 4 x Sub F17)
2 Dynacord F120 top
2 Dynacord versterker racks (L2400+L1600+DSP244)
Nu vindt ik met drive in shows de spraak verstaandbaarheid van de XA set een stuk minder dan met de F120. Komt dit omdat dit een hoorn systeem is? De muziek klink top op deze sets, maar heb ik voor spraak soms andere settings nodig ?
Ik wil voor dit evenement een mixer huren of kopen, Ik heb zelf alleen maar Discomizer van Pioneer en Dateq, hiermee zijn de mogelijkheden qua EQ wat beperkt.
Wie kan wij wat tips geven over de te gebruiken settings voor Mic & mixer, en wat voor type mixer te gebruiken ?
Er zal gewerkt worden met 2 draadloze mics en 2 headsets (Sensheiser)
Het aantal te verwachte bezoekers is 800.
Normaliter doe ik uitsluitend drive in shows.
Daarom zoek ik wat adviezen op dit forum.
Ik heb de beschiking over de volgende apperatuur;
Dynacord XA (2 x F12 top + 4 x Sub F17)
2 Dynacord F120 top
2 Dynacord versterker racks (L2400+L1600+DSP244)
Nu vindt ik met drive in shows de spraak verstaandbaarheid van de XA set een stuk minder dan met de F120. Komt dit omdat dit een hoorn systeem is? De muziek klink top op deze sets, maar heb ik voor spraak soms andere settings nodig ?
Ik wil voor dit evenement een mixer huren of kopen, Ik heb zelf alleen maar Discomizer van Pioneer en Dateq, hiermee zijn de mogelijkheden qua EQ wat beperkt.
Wie kan wij wat tips geven over de te gebruiken settings voor Mic & mixer, en wat voor type mixer te gebruiken ?
Er zal gewerkt worden met 2 draadloze mics en 2 headsets (Sensheiser)
Comment