dB technologies Fifty line?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

citaat:Geplaatst door bewap

citaat:Let wel het blijft uit italie komen!
    En Ferrari komt ook uit Italie, maar ook Fiat, sterker nog het hoort bij elkaar. En RCF komt oorspronkelijk ook uit Italie. Niet alles hoeft goed of slecht te zijn uit Italie.
    Db-Technologies is sinds enige jaren het moederbedrijf van RCF.

groetjes
    Boi
    groetjes

___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

Zijn er ondertussen meer mensen die ervaring hebben opgedaan met de DB FiftyLine sets ?
      Met name in ervaringen bij het uitversterken van Live-acts (bands e.d.) ben ik geïnteresseerd.

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Comment

• Bass_en_Co
        • May 2005
        • 87

Sorry Boyz,maar dit snap ik niet!
        RCF is namelijk 2,5 jaar geleden door Mackie overgenomen en ik heb altijd van de importeur begrepen dat dB uit dezelfde fabriek komt als RCF... een paar jaar geleden kopieërde deze dan ook de rcf speakers in een goedkopere versie.

Gr

citaat:Geplaatst door Boyz_PC

citaat:Geplaatst door bewap

citaat:Let wel het blijft uit italie komen!
        En Ferrari komt ook uit Italie, maar ook Fiat, sterker nog het hoort bij elkaar. En RCF komt oorspronkelijk ook uit Italie. Niet alles hoeft goed of slecht te zijn uit Italie.
        Db-Technologies is sinds enige jaren het moederbedrijf van RCF.

groetjes
        Boi
        [CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• frederic
          • Jan 2006
          • 3511

Ondertussen heeft RCF niks meer te maken met zowel Mackie als DB technologies. Slechts hun top reeksen van DBT gebruiken ze nog RCF.

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Originally posted by frederic
            Ondertussen heeft RCF niks meer te maken met zowel Mackie als DB technologies. Slechts hun top reeksen van DBT gebruiken ze nog RCF.
            Net als Digipro hoort dB Technologies nog steeds bij RCF Group. Dacht dat in de goedkopere series van dB Tech chinese OEM drivers zitten, terwijl RCF in al hun speakers eigen drivers (op zich zegt dit natuurlijk niks over de kwaliteit, al verkies ik zelf RCF boven dB Tech). Oa. dvx en dva gebruiken wel weer RCF.

Digipro haalt weer van alles bij Powersoft vandaan....

AEB Industriale s.r.l, founded in 1974 in Bologna, Italy, operates in the Professional Audio market under the brand dBTechnologies and is part of Pro Audio industry leader RCF Group.
            Last edited by sjig; 10-06-16, 17:10.

Comment

Working...