Demo van L-acoustics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

En dat is ook al een maand of 6 in de lucht volgens mij..

Volgens mij hoef je er niet persee een technieker bij de hebben als je dat certificaat haald. Tenminste dat kregen we te horen op de opendeur in belgie van AED. Wat is van 300 euro koste dacht ik...

Hoe het in Nederland zit zal in woensdag ff vrage krijg iemand van stagepro over de vloer..

Comment

• Robert NF
      • Jan 2004
      • 7

Alle L-acoustics producten zijn gewoon te koop.
      behalve V-dosc. Voor Dv-dosc moet je je aansluiten bij het L-acoustics Dv-dosc parnerschap nederland.
      Je moet dan ook cursussen en dergelijke volgen. Doe je dat niet, dan kun je het niet kopen.
      Het is allemaal niet zo simpel als we denken.

Of dit ook geld voor vaste installatie weet ik niet.

Bij Dv-Dosc komt dus wel degelijk een tech. mee, om het te riggen en af te regelen.

Het certificaat voor deze systemen is niet zo simpel te halen als B.V. je rigger certificaat.
      Je wordt niet zomaar een QVT of QVE en al helemaal geen CVE.

Raar maar Waar....

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Weekeinde is om...rap tijd voor meer input van de topic starter, dit is redelijk zinloos zo...
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

denk dat het volgend weekend is, aangezien topic gestart werd op zondagmiddag.
          Vitality Show

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

oeps...die dagen ook....mijn excuses!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• peterkuli
              • Nov 2002
              • 113

laten we nu maar gewoon ff z'n reactie afwachten. we kunnen nu wel allemaal dingen gaan roepen, maar de een spreekt de ander weer tegen, en weer een ander zegt weer wat anders.....hij zegt dat hij met harde feiten komt, laten we daar maar op wachten, dan zien we het met z'n allen vanzelf wel....toch?

peter

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

kweet nog steeds niet waar het is, ondanks diverse googles etc. ook de overkoepelende organisatie (UIT-in-enschede) weet blijkbaar van niks.

Info, please? Of was het toch in Enschede, zzzzzzzzzuid-Holland?

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

citaat: Harmonie- en Showparade zet Van Heekpark op stelten
                  Het lijkt zo voor de hand liggend, maar in Enschede was het er nog nooit van gekomen: een gezamenlijk optreden van harmonie- en fanfare-orkesten én drum- en showbands. De beide koepelorganisties hebben nu de handen ineen geslagen en ‘werken samen aan een uniek project’.

Een jaar geleden, bij de (her)opening van het vernieuwde Van Heekpark, was de ‘première’. Het idee sloeg zo goed aan dat de beide muziekfederaties en de beheerscommissie besloten om elk jaar een ‘nostalgisch muziekfeest’ in het park te bouwen. Komende zondag wordt tussen 13.30 en 18 uur weer flink uitgepakt tijdens de de groots opgezette Harmonie- en Show Parade op het ‘ovaal’ in het park nabij de ingang aan de Boddenkampsingel.

uit de tubantia ...

Comment

• Janpa
                    • Mar 2004
                    • 70

Ja hoor collegas de producten van L-acoustics zijn op V-dos na gewoon te koop er is echter een maar het wordt geleverdt volgens de samen steling zoals door de fabricant opgegeven dus een setje kopen kost al gauw heel wat eurie's. kasjes versterkers proccesor kabels dolly's enz.
                    problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• oversound
                      • Dec 2003
                      • 218

Ja ik zit op Q base zaterdag.

Hoe weet je dat er L'acoustics hangt/staat?

Oke geef toe elk Q-dance feest is er L'acoustics maar deze keer is het in Duitsland dus mischien ook andere merken? (andere bedrijven die leveren)

Groet,
                      Emiel
                      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• CyberNBD
                        • Aug 2000
                        • 1318

Das hier geweten omdat er een hoop dj spul van ons naar Q base gaat voor Stagepro, verder moeten wij erheen met een setje Funktion One voor in de Vip Room. Stonden ook nog een 8 tal niet-L'accousics setjes voor zover ik vernam van Ben.
                        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• oversound
                          • Dec 2003
                          • 218

Kijk eens aan. Heb geen vip kaart dus kan dat setje van funktion one niet bekijken maar zijn er nog mensen van het forum die zelf op Q-base rondlopen? Voor of achter de schermen

Comment

• dabassman
                            • May 2003
                            • 172

Ik ga ook naar Q-base van het weekend. Voor de schermen helaas. Moest met school een stageplaats zoeken en dat zou de school regelen had ik stagepro opgegeven in mei en krijg ik 2 weken geleden te horen dat die plaats al weggegeven is Maarja je kan niet alles hebben. Ook ik heb geen vipkaart.

Greets Bas
                            Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Janpa
                              • Mar 2004
                              • 70

het gaat hier toch over L-acoustic??????
                              problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• oversound
                                • Dec 2003
                                • 218

Ja je hebt gelijk,
                                Maar weer even on topic.
                                Is er al meer bekend over de demo?

Comment

Working...