Demo van L-acoustics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jozi
    • May 2003
    • 11

Demo van L-acoustics

Komend weekend hebben we een klus. In een park is een taptoe.. optreden van een aantal harmonie orkesten en fanfares. We verzorgen voor 2 orkest van ieder 80 personen de geluidsversterking.
    ..... dat dan weer wel!
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

en waar in enschede dan weer wel???

groot dorp. enschede, met maar liefst een stuk of 10 parken//////////

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

beetje apart verhaal....
      waarom zou lacoustics voor vdosc een demo doen?
      Dat spul hangt overal en nergens en kun je dus ook overal beluisteren. Vdosc is niet te koop en word al vertegenwoordigd in nederland.
      Dus of het gaat om d-vdosc (wel los in de handel), of het gaat om arcsen oid...

Of jullie hebben system voor die klus gewoon aan stage pro overgelaten?

Of is er wellicht iets/dealer/strategie veranderd?
      knoppen en waarden :)

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

citaat:Geplaatst door Jozi

lijkt me duidelijk
        mij dus niet, lacoustics kennende.
        je zal hoogstwaarschijnlijk gewoon moeten betalen.

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Raar verhaal idd. Het V-DOSC netwerk betekend dus niets meer? Ik weet het niet hoor.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• kokkie
            • Nov 2003
            • 1166

Als het om dVdosc gaat zal ik de foto maar snel weghalen. Als je zo'n set als op die foto wil kopen in Nederland zal je StagePro erbij moeten nemen voor de licentie. Ik snap dat je enthousiast bent, nieuwe spullen is altijd leuk, maar Vdosc is, zoals dokter dB al zei niet te koop en 52 kasten in 1 keer kopen (zoals ik het inschat op de foto, maar is helaas een beetje donker) zie ik niet veel bedrijven in Nederland doen.
            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Martin-vdB
              • Oct 2003
              • 85

Klusje Enschede? Daar komt StagePro niet eens aan te pas, dat word zeer waarschijnlijk Westfalensound en het inregelen word door één van hun techneuten gedaan die V-Dosc gecertificeerd zijn.

Comment

• Iko
                • Feb 2002
                • 766

L'acoustics ligt nu toch bij sennheiser? Kan je volgens mij gewoon kopen nu... Zal woensdag even vragen hoe of wat het precies is enschede is.. En of het dus door stagepro wordt gedaan. Denk dat sennheiser dit dan vooral doet um dus juist de verkoop te stimuleren, nu het dus niet alleen maar bij stagepro staat.

Greetzz Iko

Comment

• sparky
                  • Apr 2002
                  • 2104

U gaat niet door voor de staafmixer Iko!

Tuurlijk kun je als verhuurbedrijf L acoustics kopen, maar geen V-DOSC en in tegenstelling tot wat Dokter DB zegt ook geen DV-DOSC, dus ook niet bij Sennheiser.

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Iko
                    • Feb 2002
                    • 766

Nou ik zal het eens vrage.. Goed je moet er in ieder geval een cursus voor volgen! Maar daarna moet het volgens mij gewoon kunnen.. Nexo, Adamson, Funktion One etc kan je toch ook gewoon kopen?

Comment

• dokter dB
                      • Nov 2003
                      • 1535

ook geen dvdosc kopen? hmmm dacht juist dat weer wel, iig voor fixed installation....
                      misschien heb ik dan een staafmixer gewonnen...

Zou ook vrij dom zijn als je dat kleine niet zou kunnen kopen ivm met veel sterke concurrentie bij dat formaat array. Of is alles met lease ofzo?

kan iem (bijv. een stage pro-er) dit even uitleggen zonder aannames? zo ook hoe het zit met vertegenwoordiging in nederland? sennheiser hmmm

Comment

• sparky
                        • Apr 2002
                        • 2104

Ik heb regelmatig voor stagepro geklust en ben redelijk bekend met het bedrijf en weet dit soort dingen dan ook uit de eerste hand. Ik heb gezegd dat je als [u]verhuurbedrijf</u> geen DV-DOSC kunt kopen (ten minste niet zonder onderdeel van het netwerk te worden, die kans is heel, heel klein) Ja, voor installatie werk wel (Mezz)

Comment

• PowerSound
                          • Nov 2001
                          • 1892

V-Dosc kan je niet kopen, indien je V-Dosc echt wilt hebben moet je de V-Dosc licentie hebben (kopen). Normalieter 1 licentie per land. AED rent in Belgie en StagePro (zo te lezen) in Nederland. V-dosc kan je dus alleen maar huren bij een bedrijf die de licentie heeft. (en ik dacht dat je ook een minimum aantal V-dosc techniekers erbij moest nemen).

Anderzijds, de dV-Dosc (kleine line-array van LA) kan je gewoon kopen (als verhuurbedrijf of fixed).
                          PSL Bvba powered by
                          L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                          Yahama LS9-32 / MC7L-48
                          Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                          Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• soundshaper
                            • Dec 2003
                            • 25

Hi Powersound en dokter dB,

Jullie hebben inderdaad gelijk over het kopen van dV-dosc. Het is voor de gewone verhuurbedrijven e.d. gewoon te koop. In tegenstelling tot het V-dosc wat je allen maar kunt hebben als je de licentie van L-acoustics krijgt.
                            En het is niet een licentie per land, want in Duitsland zitten al 4 bedrijven die V-dosc vehuren daar en Frankrijk heeft er 5.
                            Tevens wil ik ook nog even opmerken dat AED zelf geen licentie heeft voor V-dosc maar doordat zij ALC ingelijfd hebben als A partner kunnen zij op deze manier heel makkelijk V-dosc wegzetten. De produktie loopt dan namelijk via ALC.
                            Dit is zo´n beetje hoe het verhaal van L-acoustics in elkaar steekt.
                            citaat:zo ook hoe het zit met vertegenwoordiging in nederland? sennheiser hmmm
                            Dit weet ik ook nog niet helemaal dokter dB ik zal een vragen hoe het precies in elkaar zit.
                            Joosten mag het weten...

Comment

• sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

Dag Ton,

Okee, dan zit ik er blijkbaar naast, is dat altijd zo geweest dan?

Persbericht van L-acoustics:

SENNHEISER NEDERLANDS B.V. NEW L-ACOUSTICS DISTRIBUTOR

April 2004

L-ACOUSTICS are pleased to announce SENNHEISER Nederland B.V. was appointed
                              L-ACOUSTICS exclusive distributor for the Netherlands, effective April 1st 2004.

HAN DOHMEN, SENNHEISER BV Sales Manager explains that his company has been enjoying international recognition for more than 40 years, being today one of the most respected brand names in the pro-audio industry with its award winning transducer and wireless technology. The company's presence in the Netherlands was strengthened in 1995 when SENNHEISER Nederland B.V. was established to deploy full service to the Dutch Market.

STEPHANE ECALLE, L-ACOUSTICS Sales Manager adds: - We are very pleased to welcome SENNHEISER Nederland B.V. as our exclusive distributor for the Netherlands. The combination of strengths and resources of two innovative and established market leaders should yield tremendous benefits to the Dutch market, both on the fixed installation and the touring market segments. With SENNHEISER Nederland B.V. at the wheel, L-ACOUSTICS product visibility should be maximum with the MTD and XT exclusive coaxial technology products, not too mention the Wavefront Technology products ® such as ARCS and [u]dV-DOSC.</u>

Welcome to the L-ACOUSTICS team !

Dit lijkt me duidelijk genoeg. Sorry dat ik mensen op het verkeerde been heb gezet dan, ik was er van overtuigd...

Comment

Working...