minidisc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bran0985
    • May 2004
    • 75

citaat:Geplaatst door laserguy

ik heb hier een klant die nogal wat MD's heeft eens over gepolst:
    je moet schijnbaar met die Sony MDS-JE reeks een beetje geluk hebben: hij heeft er een die heel snel defect was terwijl de andere het opgegeven hebben na twee jaar en de laatste het nu nog altijd doet. Allemaal zijn ze gebruikt on the road.
    Nog iemand anders zweert bij van die kleine MD-spelertjes van Sony in het Midi-keten formaat.
    Kortom, verschillende meningen en naar ik vrees ook grote verschillen tussen de toestellen.
    Dan heb ik 2 X mazzel gehad!.....

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Ja, die mensen moet je altijd hebben
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

ik zweer ook bij die kleintjes van sony

had dus ook een consumente zon mds huppelde pub, en daar telkens na 2 jaar haperende mdtjs.

Nu zon klein ding in mn tape-rackje (2 eigenlijk dus) en echt geen problemen meer mee gehad, en ze hebben al heel wat slegen en stoten gehad.....

Zit niet veel op die dingen, maarja, dan kan er dus ook weinig kapot!
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Roel_CX
          • May 2006
          • 49

Hallo

Aangezien ik op het internet blijkbaar niet veel info vind over die oude sony MD's, en ook de zoekfunctie me niet wijzer gemaakt heeft, rakel ik dit topic maar naar boven, om mijn vraag te stellen.
          Ik heb nu een JVC minidisk, maar deze heeft niet de mogelijkheid om de timer te laten aftellen. Ik zou hem dus willen vervangen, en heb de mogelijkheid om een sony MDS-JE440 of een MDS-JE510 te kopen.
          Wat is jullie advies?

alvast bedankt

Roel

Comment

• stolk376
            • Feb 2010
            • 1

Wie heeft er ervaring met deze Md spe;ler dan: Sony MDS E 52

Laat me even weten of dit een goed model is en hoe duur hij is geweest.

Zelf heb ik een Sony MDS 510 en daar werk ik al meer dan 10 jaar mee met alle tevredenheid.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by Jeroen
              Persoonlijk zou ik gaan voor de Tascam MD-350, de Sony is erg traag. De tascam is snel, betrouwbaar en betaalbaar, de exacte prijs weet ik niet, maar die ligt lager dan de E10 of E20

eens.........

Comment

Working...