citaat:Geplaatst door Dave
Welke toepassing? Met DAT-recorders zeulen is niet aan te raden. De mechaniek van een DAT-recorder is veel ingewikkelder dan een MD-loopwerkje, dan weet ik wel waarmee je komt te staan on the road.
DAT is leuk als je "perfecte" opnames wilt maken, maar op tour heb ik liever een MD, het verschil hoor je dan toch niet.
citaat:Geplaatst door giserke
Ik zou een DAT van kopen ipv een MD voor deze toepassing. Veel betere kwaliteit dan een MD.
Ik zou een DAT van kopen ipv een MD voor deze toepassing. Veel betere kwaliteit dan een MD.
DAT is leuk als je "perfecte" opnames wilt maken, maar op tour heb ik liever een MD, het verschil hoor je dan toch niet.
D.A.T. is nog altijd het medium om een mastering te maken !!!
Je mag niet vergeten dat een D.A.T. betere specificaties heeft dan een CD - MD of een ander medium, wat het ook moge zijn
Vandaar dat de platenfirma's en persingfirma's nog altijd opteren voor een DAT mastering
groeten
sis





] [V]

Comment