citaat:2500/3000 verwachte bezoekers
Over het investeren van je geld in de DJ's (line-up) of in de installatie. Ik denk er als volgt over: Met een goede Line-up trek je een hoop mensen en met de combinatie, goede line-up en goede licht en geluisshow komen de mensen het volgende feest ook terug. Je moet dus de keuze maken als je iets vaker wilt doen maar een goede line-up is zeker nodig. Zelfs de underground wordt commercieeler, even off-topic vroeger kon je als DJ de Dance wereld betreden en dan gaan produceren en plaatjes uitbrengen of andersom. Tegenwoordig is het zo dat de enige gebruikelijke volgorde is: plaatjes uitbrengen (naamsbekendheid creeeren bij een grote groep) en dan pas een carriere als DJ. Dat geeft ook wel weer aan dat de consument (party ganger) steeds commercieler is ingesteld en zonder iets van een bepaalde DJ te weten gaan ze wel naar een feest waar hij op de line-up staat puur omdat iedereen het over die DJ heeft. Zo vroegen mensen mij vaak bij Drive-inn shows om een nummer van Lady Dana waarop ik vroeg welke, want lady dana produceert niet zoveel, waarop ik als antwoord kreeg van ja dat weet ik niet maar Lady Dana is cool. Het leukste is dan vooral als je net daarvoor iets van Lady Dana hebt gedraaid wat dus niet is opgemerkt.
Maar ja volgens mij is de line-up het belangrijkst en ja ik erger me ook enorm aan slecht geluid en licht waarop mijn vrienden altijd zeggen, ooh dat had ik nog niet gemerkt. Maar daarom zitten wij ook op het forum hier en zij niet

Groeten Martin
Comment