Stadsbal Utrecht 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

oooeee, gevaarlijk... maar k geloof dat je voor elke opstelling van die subs weer andere settings nodig heb. Wij hadden er met die kerstn8dienst 2 op elkaar, en daar moesten ook weer speciale settings uit Zaltbommel vandaan komen (duran-audio!!!) Maar k geloof dat als je ze appart naast elkaar zit dat t dan weer anders moet, t zit nogal gecompliceerd (of hoe je dat ook schrijft) in elkaar.... Maja, k geloof dat t goed gegaan is, dus t zal wel goed zijn. Maar toch denk k dat je er nog meer uit kan halen als je de goeie settings gebruik. Maar de jongen die bij ons hoofd-geluid was bij die n8dienst werkt bij duran, en ontwikkeld dat spul zelf. Hadden ook nog 4 intellivoxjes staan, 2 grote en 2 kleine Erg leuk spul, allemaal samen in een netwerkje! [] Had ie van z'n baas losgekregen, ze vinden het daar positief als het personeel ook af en toe met de producten werken. Maar dat is echt super hoe ze dat met de comp besturen!

groetjes => Micha
    De groeten => Micha

Comment

• Jag
      • Nov 2002
      • 319

Ja, we hebben zelf ook intellivoxen, mooi spul. We hebben ook al een bug in de software gevonden. Een collega was ermee aan het prutsen -> KEIharde piep -> rook uit de tweeter en versterker []. Dus we hebben er al eentje stuk gekregen [8D].

Bij nader inzien had ik ook ff de laptop op de subs moeten gooien, had ik wel een verloopje nodig gehad naar XLR 5. Ik had ook wel eens willen zien wat je er allemaal mee kan. Niet dat je daar verder iets aan hebt met 1 sub per kant.

Ik vond het wel fijne subs iig, alhoewel wij ze niet gebruikten waarvoor ze gemaakt zijn natuurlijk.

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

owow, k vind ze n beetje duur daarvoor..... wij houden ze liever heel [] maar die subs zijn ook goed los bruikbaar, heb ze trouwens nog nooit in een line-array gehoord, maar lijkt me wel leuk! Wij hadden 2 1608'tjes staan k hoorde dat er daar maar 4 (losse) van in Nederland waren, maar de prijs is ook appart, 30.000 euri per stuk [B)] maja, als je toch geld over is is t erg leuk!

De groeten => Micha
        De groeten => Micha

Comment

• Jag
          • Nov 2002
          • 319

Wij hebben 6 Intellivoxen hangen in de foyers, de kleine: 1b. Werkt echt tien keer beter dan ons vorige systeem, dat waren gewone 100V omroepzuilen. Wij hebben akoestisch gezien lastige foyers, daar zijn die Intellivoxen uitstekend voor.
          We hebben trouwens wel de hard way een bug in de software gevonden: rare oscillatie door een bepaalde setting en doei intellivox. Rook uit een tweeter en een amp :P.

Wat vind jij trouwens in zijn algemeenheid van die Target B-215 subs?

Comment

Working...