Onze EV amp rack"jes".

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rodan
    • Jan 2002
    • 72

Het is mischien wat laat maar wat me opviel is dat de RX-118 hetzelde formaat heeft als de RX-215. Zou je mischien eens kunnen denken aan het volgende setje. (per kant) 1 RX-118 daarop de RX-215 en daarop RX-212. Dan heb je alle mogelijke weergevers gecombineert en heb je heel laag en punchy laag.

Bij de amping heb je twee opties, de RX amps met "kaartjes" of amps uit de P serie en een losse DX-38. Zou niet weten wat het beste zou zijn maar dat kunnen (denk ik) diverse mensen op dit forum je wel. Die kunnen mij dan mischien ook vertellen hoe ze twee losse RX-118 zouden versterken. Met in het achterhoofd dat de set waarschijnlijk zal worden uitgebouwd naar een voledige RX set.(zoals bijvoorbeeld die van hierboven)

Comment

• yvobtv
      • May 2002
      • 272

zie mijn uitleg hierboven. is wel leuk wat je voorsteld alleen moet je dan wel alles op tijd zetten en dan moet je een dx38 per kant nemen en een extra amp natuurlijk.

(((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))
      (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

• base
        • Apr 2003
        • 417

hier moet je niet trots op zijn maar apetrots !!! prachtig gedaan en dat meen ik !!!!!!!
        base

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

Ik ben er nog steeds niet over uit.
          Van de week weer met een setje gestaan : 2x 212 en 2x MTL 2 per kant.
          Klonk echt strak maar , stond ook een dx 38 op alleen die is natuurlijk maar 4 kanaals. Nu heb ik ook al eens die 212 toppen ge biampt gehoord dat was echt strak.
          Nu wil ik mijn set dus ook 3 weg actief gaan maken , dat wil dus zeggen dat ik een kanaal voor hoog , mid en laag moet hebben per kant.
          dat word dus of een 6 kanaals processor , die ze volgens mij niet hebben van EV of het worden 2 mono rackjes met 2x de DX38.

Is er iemand die een leuke en niet al te dure oplossing heeft , de topjes is zo goed als rond maar de rest is toch weer een hoop eurotjes dus ... ?

M.V.G

-- Pacific Rentals --
          sound & light concepts
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Speakertje
            • Mar 2005
            • 462

Hallo

Ik weet het, dit tropic is al oud, maar misschien kan iemand mij een antwoord geven. Ik ben van plan om zeer binnenkort de zx4 aan te schaffen en nu zat ik te denken aan de P2000 als versterker. Ik zie dat deze ook in het rackje zit. Hoe bevalt deze?? Is bij deze de voeding ook ruimer berekend net zoals bij de P3000??
            M.v.g. Sander
            Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
            Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Japio de monitorman
              • May 2005
              • 57

het is het meeste weg met het X-arry van Electrovoice. (bekend van het Rolling-stone tournee)

Comment

• Japio de monitorman
                • May 2005
                • 57

hoooo ff kijken of het werkte ik ben nieuw ( mijn vorige bericht )

Comment

Working...