CKV-avond middelbare school. Live en presentaties. Ervaringen+foto's!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Originally posted by jens
    ik bedoel dat ik me parren mischien links en rechts tegen de de zij muren voor de speakers zou zetten. door me parren dan te richten op het podium pak je dan met de rechter bar de linker kant en met de linker kant de rechter kant van het podium...of de posities waar ze nu stonden ook met links, rechts pakken en andersom...nu stralen ze bijna recht naar beneden en zie je amper de koppen van die meiden ( of was dat juist de bedoeling )

--------------------- vk podium
    |_|...................... |_| speakers

| ............................|
    | ............................| t bars

(de stippellijn moet je effe wegdenken maar anders schuift het op als ik het post)
    Haha, nu begrijp ik wat je bedoelde! Dus dan creëer je dus zeg maar alleen frontlicht. Hm, had denk ik net gekund met de ruimte inderdaad. Bedankt voor je reactie.

maar wat ik me nog afvraag is hoe jij je mics heb afgesteld? kortom je set heb bedient onder de presentatie...als je achter je speakers zit hoor je toch niet wat er in de zaal gebeurt?
    Ik hoorde eigenlijk genoeg. 'Afstellen' was eigenlijk ook amper nodig, het was meer een gevalletje in-één-keer-goed. Ben overigens wel tussen het publiek gaan zitten voor een tijdje, eff alles checken. Ik kon tussen de presentaties door snel tussen het publiek gaan zitten en daarna weer snel terug, om eventueel wat bij te stellen.
    Ik weet dat dit niet de meest efficiënte manier is, maar ach, ik heb gedaan wat ik kon en het was dan ook een geslaagde avond...

dat er geen ruimte is kan een probleem zijn maar dat setje wat je heb is zo groot als 2 klapstoelen...dan maar een beetje proppen
    Whahaha, klopt. Maar proppen was het dan ook zeker...
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...