Parkfeest Oosterhout 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schrobbelbop
    • Feb 2005
    • 47

Originally posted by Koen van der K
    ... euhm, ok

Dus W8L en Vertec is niet "groot" genoeg , of had Synco-partner Ampco niet zoveel op de plank

Enfin, er zal vast een goede reden voor zijn hoor ... was gewoon nieuwsgierig waarom zo regelmatig met verscheidene grote systemen wordt gewerkt, kan me niet voorstellen dat W8 / Synco / Vertec niet geaccepteerd is in dit marktsegment.

Groetos ...
    vertec is eruit gegaan bij de overstap naar het synco netwerk.
    daarvoor is het compact van synco gekomen. daarnaast hadden we een groter systeem nodig maar er was niet genoeg synco w8l te krijgen. vandaar....
    Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

Comment

• G_D
      • Sep 2006
      • 46

Heeft ook niet meegespeeld dat bepaalde techs van de bands van Purple liever met V-Dosc werken? Kane heeft ook nog concerten gedaan met V-Dosc, toen Purple nog geen V-Dosc had.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5949

Volgens mij is het niet de bedoeling dat de aankoopkeuzes van bedrijven hier worden geevalueerd, graag on topic verder en is je nieuwsgierigheid groter, ga dan ff een bak koffie scoren bij Harry.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

Originally posted by moderator
          Volgens mij is het niet de bedoeling dat de aankoopkeuzes van bedrijven hier worden geevalueerd, graag on topic verder en is je nieuwsgierigheid groter, ga dan ff een bak koffie scoren bij Harry.
          ... heb je gelijk in.

Overigens nog aardig te melden dat alles binnnen 1 dag weer afgebouwd was, enkel wat materiaalbokken en karren sierden het park nog.
          Ik neem aan dat alle apparatuur direct na afloop wordt ingeladen en weggereden ? Opbouw duurde overigens zo'n 2 dagen en wordt (buiten de geluid- en lichtapparatuur) nagenoeg allemaal door vrijwilligers gedaan. Petje af voor die gasten !

Groeten !
          Meer is minder, minder is meer

Comment

• Boriss
            • Jan 2004
            • 19

Zo Koen fotograaf geworden,

Volgens mijn info is het best mogelijk dat er volgende keer weer een ander mark staat. Een klant van mij heeft destijds al hun Verteq overgenomen. En sinds Stagepro is overgenomen door een verhuurbedrijf uit het oosten van het land zullen we het op nog meer festivals tegen komen. Zo ook op eerste pinksterdag in Breda. Het hadt voor mij een voordeel ik hoevde niet de tuin uit om de muziek te horen. Waar ik andere jaren geen last van had. Maar ja Vrijdag eens luisteren hoe het in Amsterdam klinkt dit jaar bij de toppertjes.
            Tja mag het een beetje zachter ik hoor de monitors boven het zaalgeluid uit (ooit eens aan een coverband met capsones gevraagd)

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

of had Synco-partner Ampco niet zoveel op de plank
              Afgelopen weekend nog wel, dus dat kan het probleem niet geweest zijn.
              (Nu overigens niet meer... je wil niet weten wat er in de arena hangt voor die toppers...)
              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Boriss
                • Jan 2004
                • 19

Ja inderdaat Rene in de Arena hangt Synco. Het geluid was ook een stuk beter dan vorig jaar en het mixen was een makie. Aan beidezijde de video schermen al 11 stuks (X 4) dan nog voor de eerste ring 4 sets van 6 stuks, de tweede ring maar niet meer geteld. Een compliment voor de ontwerper van de set. Ik zag ook op de side van L accoustics dat ze in nederland geen bedrijf meer hebben dat hun in de verhuur vertegenwoordigt.
                Last edited by Boriss; 24-05-08, 16:54.
                Tja mag het een beetje zachter ik hoor de monitors boven het zaalgeluid uit (ooit eens aan een coverband met capsones gevraagd)

Comment

• Nit-Wit
                  • Feb 2005
                  • 250

Originally posted by Boriss
                  Ik zag ook op de side van L accoustics dat ze in nederland geen bedrijf meer hebben dat hun in de verhuur vertegenwoordigt.
                  jawel, rental heeft dat spul...
                  Rent-All - Audio

Dat is het spul van stagepro...
                  "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• oscarfritschy
                    • Apr 2003
                    • 28

[FONT=Times New Roman][/FONT]
                    Ff vraagje tussendoor. Hoe heten die dingen in het linker rack ook alweer?
                    met die 4 gekleurde cirkels?

grtz
                    Last edited by oscarfritschy; 08-06-08, 01:35.

Comment

• jadjong
                      • Oct 2003
                      • 654

Originally posted by oscarfritschy

grtz
                      Dat zijn Pioneer CD Spelers

Comment

• Koen van der K
                        • Aug 2005
                        • 1146

Originally posted by oscarfritschy

grtz

CDJ-CONTOUR

Zonder gekheid; Dolby / Lake Contour, ze winnen wat mij betreft niet bepaald de schoonheidsprijs (beetje hoog china-crap-midi-set uiterlijk) maar echte schoonheid zit van binnen (toch ?)

Comment

• oscarfritschy
                          • Apr 2003
                          • 28

CDJ-CONTOUR

Zonder gekheid; Dolby / Lake Contour, ze winnen wat mij betreft niet bepaald de schoonheidsprijs (beetje hoog china-crap-midi-set uiterlijk) maar echte schoonheid zit van binnen (toch ?)
                          idd..maar kon hem ff niet vinden...thnx..
                          grtz

Comment

• Freek Fokker
                            • Aug 2003
                            • 495

CDJ-CONTOUR

Pak ze maar eens op. Die dingen voelen degelijker aan en zien er beter uit dan je op een afstand zou verwachten.
                            SR20DET

Comment

• Peter Vanhove
                              • Jun 2002
                              • 347

Dit zijn Dolby Lake Processors, geen Lake Contours.
                              Het verschil en meer info kan je hier vinden Dolby Live Sound Products - Dolby Lake Processor, Contour, Mesa Quad EQ, and SmaartLive Controller
                              Hoog China Crap uiterlijk lijkt mij toch een weinig flaterende omschrijving voor zowat de allerbeste luidsprekerprocessor die er bestaat.
                              En inderdaad zoals Freek zei : Pak ze maar eens op. Die dingen voelen degelijker aan en zien er beter uit dan je op een afstand zou verwachten.
                              De koffie staat klaar, indien je er eens een paar wil komen bekijken/bevoelen/beluisteren.
                              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• Koen van der K
                                • Aug 2005
                                • 1146

... hohoho ;-) ik had het hier dus enkel over het uiterlijk hè, kan toch niet ontkennen dat dat wel een bepaalde "smaak" vereist toch ? Uiteraard hebben deze apparaten een meer dan behoorlijke kwaliteit, status en reputatie, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen ! En inderdaad ... Dolby Lake, "contour" hoort bij een andere Lake processor meen ik.

Maarreh, bij een vervolgontwerp hoop ik toch stiekum dat ze die toy-meters wat fatsoenlijker aanpakken ;-)

Groeten !

Comment

Working...