Parkfeest Oosterhout 2008
Collapse
X
-
-
... heb je gelijk in.
Overigens nog aardig te melden dat alles binnnen 1 dag weer afgebouwd was, enkel wat materiaalbokken en karren sierden het park nog.
Ik neem aan dat alle apparatuur direct na afloop wordt ingeladen en weggereden ? Opbouw duurde overigens zo'n 2 dagen en wordt (buiten de geluid- en lichtapparatuur) nagenoeg allemaal door vrijwilligers gedaan. Petje af voor die gasten !
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
Zo Koen fotograaf geworden,
Volgens mijn info is het best mogelijk dat er volgende keer weer een ander mark staat. Een klant van mij heeft destijds al hun Verteq overgenomen. En sinds Stagepro is overgenomen door een verhuurbedrijf uit het oosten van het land zullen we het op nog meer festivals tegen komen. Zo ook op eerste pinksterdag in Breda. Het hadt voor mij een voordeel ik hoevde niet de tuin uit om de muziek te horen. Waar ik andere jaren geen last van had. Maar ja Vrijdag eens luisteren hoe het in Amsterdam klinkt dit jaar bij de toppertjes.Tja mag het een beetje zachter ik hoor de monitors boven het zaalgeluid uit (ooit eens aan een coverband met capsones gevraagd)Comment
-
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Ja inderdaat Rene in de Arena hangt Synco. Het geluid was ook een stuk beter dan vorig jaar en het mixen was een makie. Aan beidezijde de video schermen al 11 stuks (X 4) dan nog voor de eerste ring 4 sets van 6 stuks, de tweede ring maar niet meer geteld. Een compliment voor de ontwerper van de set. Ik zag ook op de side van L accoustics dat ze in nederland geen bedrijf meer hebben dat hun in de verhuur vertegenwoordigt.Last edited by Boriss; 24-05-08, 16:54.Tja mag het een beetje zachter ik hoor de monitors boven het zaalgeluid uit (ooit eens aan een coverband met capsones gevraagd)Comment
-
"Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
-
-
CDJ-CONTOUR
Zonder gekheid; Dolby / Lake Contour, ze winnen wat mij betreft niet bepaald de schoonheidsprijs (beetje hoog china-crap-midi-set uiterlijk) maar echte schoonheid zit van binnen (toch ?)
Meer is minder, minder is meerComment
-
Comment
-
Pak ze maar eens op. Die dingen voelen degelijker aan en zien er beter uit dan je op een afstand zou verwachten.SR20DETComment
-
Dit zijn Dolby Lake Processors, geen Lake Contours.
Het verschil en meer info kan je hier vinden Dolby Live Sound Products - Dolby Lake Processor, Contour, Mesa Quad EQ, and SmaartLive Controller
Hoog China Crap uiterlijk lijkt mij toch een weinig flaterende omschrijving voor zowat de allerbeste luidsprekerprocessor die er bestaat.
En inderdaad zoals Freek zei : Pak ze maar eens op. Die dingen voelen degelijker aan en zien er beter uit dan je op een afstand zou verwachten.
De koffie staat klaar, indien je er eens een paar wil komen bekijken/bevoelen/beluisteren.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
... hohoho ;-) ik had het hier dus enkel over het uiterlijk hè, kan toch niet ontkennen dat dat wel een bepaalde "smaak" vereist toch ? Uiteraard hebben deze apparaten een meer dan behoorlijke kwaliteit, status en reputatie, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen ! En inderdaad ... Dolby Lake, "contour" hoort bij een andere Lake processor meen ik.
Maarreh, bij een vervolgontwerp hoop ik toch stiekum dat ze die toy-meters wat fatsoenlijker aanpakken ;-)
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment

Comment