P.A voor raymond van het groenewoud

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

W8c/WSX

Waarschijnlijk heeft het midhoog staan koppelen als de brandweer Deze set klinkt beter als er 15cm of meer tussen de toppen aan ruimte zit.
    Als het laag niet voldoend was dan is er serieus iets mis met de procesing
    daar wsx' en bij mij tot nu toe altijd meer dan voldoende laag hebben gegeven
    NB de hoek die tussen de toppen (bovenste tov de 2 daar onder)gemaakt zou moeten worden is volgens martin 30 graden.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by whiteman
      jo, sis, volgens de mannen van "the council" was de sound zeker de moeite , enkel het voorprogramma klonk niet.
      ik was er zelf niet bij, mijn mening kan ikzelf jammer genoeg niet geven,
      ik weet wel dat studio 2000 uit waarschoot het nodige materiaal leverde

groetjes en tot nog eens

jurgen
      Ha, jurgen ook geregistreerd
      Ja die mannen van studio 2000 leverden goed materiaal zoals altijd , dat is duidelijk aan de foto's .
      Maar het is toch raar dat het pas na een half uur een klein beetje begon te klinken, dan is er volgens mij iets mis !
      Het voorprogramma was al helemaal een ramp . Ik heb er opnames van ( opgenomen aan de mengtafel met een M-audio 24/96 )
      Het verschil met vorig jaar ( Paul Michiels ) was gewoon te groot, toen stonden er L'acoustics ARCS en dit zat meteen goed .
      Toch iets om over na te denken denk ik ...
      Trouwens deze Martins heb ik al meerdere keren gehoord en heeft mij nooit kunnen bekoren , het zal aan mij liggen
      Ge kent mij hé, nooit content
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jan-andries
        • Dec 2004
        • 50

Op één van de foto's zie ik dat de w8c kastjes 3-weg actief aangestuurd worden (schakelaar op active), maar het crest rack lijkt mij niet voor deze set-up geconfigureerd (wss CA9 en CA6 voor w8c en CA12 voor WSX sub). Heb ik dit nu verkeerd gezien of begrepen? Of was er nog een extra amp voor de subs om zo tot een 4-weg systeem te komen?

Comment

• Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

Misschien was dat 1 van de 2 monoracken.

Verder lijkt me dit de meest inefficiente manier om W8 te stapelen. Met name de WSX'en zullen nooit goed koppelen op deze manier.
          De top er bovenop kan ik nog inkomen, je komt zo wat verder. 2 breed, 2 diep had wat mooier gestaan en nog iets beter gewerkt.
          SR20DET

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Originally posted by jan-andries
            Op één van de foto's zie ik dat de w8c kastjes 3-weg actief aangestuurd worden (schakelaar op active), maar het crest rack lijkt mij niet voor deze set-up geconfigureerd (wss CA9 en CA6 voor w8c en CA12 voor WSX sub). Heb ik dit nu verkeerd gezien of begrepen? Of was er nog een extra amp voor de subs om zo tot een 4-weg systeem te komen?
            Bij mijn weten was er geen extra amp voor deze opstelling
            Het Crest rack die je ziet was voor één stack , dus hetzelfde rack voor links en rechts
            De CA 12 was uiteraard voor de subs , waarschijnlijk 2 x 4 ohm/ 1200 watt
            4 weg met 3 amps kan maar ik denk het niet ???? bij deze ook een vraagteken ?
            sis

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Originally posted by Freek Fokker
              Misschien was dat 1 van de 2 monoracken.

Verder lijkt me dit de meest inefficiente manier om W8 te stapelen. Met name de WSX'en zullen nooit goed koppelen op deze manier.
              De top er bovenop kan ik nog inkomen, je komt zo wat verder. 2 breed, 2 diep had wat mooier gestaan en nog iets beter gewerkt.
              Ja en het leuke is dat er nog 2 toppen in de trailer stonden, dus eigenlijk hadden ze DAAR, die er extra kunnen bijzetten om een betere spreiding te krijgen !
              Althans zo zie ik het .
              We mogen ook niet vergeten dat alles zo goed alsof tegen de zijheuvels stond van de tent, dus hoger kon niet ...
              Persoonlijk had ik liever 2 subs / kant en 4 in het midden voor het podium en dan 3 toppen boven elkaar, dan kan er nooit sprake zijn van een slechte spreiding als je deze goed opsteld
              sis

Comment

Working...