Show je multikabelsysteem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stage-Q
    • Sep 2007
    • 389

Oke, dan ook ons nieuwe systeem maar ff.
    Hij is net klaar en ready for use.

Nog niet helemaal perfect, bovenin zit een patchveld... dit is om eventueel kanalen om te steken die op de stageblockjes zitten met multiconnectoren. Theoretisch best geinig, maar moet nog correct gesoldeerd worden.

Aan de achterzijde ( waar ik geen foto van heb ) zitten de connectoren voor aansluiting FOH en monitoring, en een algemene "ground lift" switch

Last edited by Stage-Q; 05-01-09, 21:08.
    Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Zeer net rackje, ook al had ik zelf niet voor deze vorm gekozen..

Vooral de multihaspel is mooi gedaan, vooral die extra shuckotrommel dr bij! heerlijk handig!

Bravo!
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• purplehaze
        • Jul 2004
        • 692

het is nog handiger om de 220V kabel aan de multicore te tapen, het enige lastige is dat je dan periodiek de tape moet vervangen.

...en eigenlijk als ik de foto bekijk: moet de 220V andersom, want je wil de shuko's in de zaal hebben bij je mengtafel en niet naast het podium bij de haspel van je multi.

Comment

• Stage-Q
          • Sep 2007
          • 389

reden voor de vorm van het stageblock is dat je er on-stage makkelijker op kunt kijken doordat ie iets achterover staat.

ach tja..zo heeft ieder z'n eigen idee-en hierover he

En ja als je je multi uit rolt...kun je net zo goed gelijk je stroom naar het FOH leggen he.

bedankt voor het compliment

Comment

• Stage-Q
            • Sep 2007
            • 389

Originally posted by purplehaze
            het is nog handiger om de 220V kabel aan de multicore te tapen, het enige lastige is dat je dan periodiek de tape moet vervangen.

...en eigenlijk als ik de foto bekijk: moet de 220V andersom, want je wil de shuko's in de zaal hebben bij je mengtafel en niet naast het podium bij de haspel van je multi.
            ehh die 220v. haspel haal je er gewoon uit en dan rol je hem gewoon uit.
            Het is niet zo dat ie in de kist blijft staan.

En dat getape van kabels aan elkaar houden we ook niet zo van...dan maar 2x lopen.

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Kijkend naar een ander rackje van je, had ik eigenlijk wel verwacht dat je voor dit rackje ook even de Dymo/Brother op had gestart voor de nummering.

En dat je de kist waar de multi in zit aan de binnenkant zwart had gespoten...

Krijg je als je zo'n net EQ/FX-rack bouwt. Dan verwachten we van de rest hetzelfde niveau...

Edit: mis nog een lampje zodat je alles in het donker ook nog kan zien. En zo te zien zit er ook 230 in je rack, dus zou het moeten kunnen...
              Last edited by Outline; 06-01-09, 19:29.

Comment

• Stage-Q
                • Sep 2007
                • 389

1. over de multikabel zetten we altijd de deksel met uitsparingen voor de kabels.... dus wie ziet het ?

2. lampje was inderdaad achteraf nog wel handig geweest.

3. Dymo labels gaat er na verloop van tijd af.
                achter in een fx rack kom je bijna nooit..dus dat gaat wel goed.
                maar op een stageblock kom je er altijd bij en tegenaan met connectoren.

Comment

Working...