zou leuk zijn als men hier nog wat foto's zou kunnen plaatsen van hun multi systeem
Show je multikabelsysteem
Collapse
X
-
Je kan i.p.v. 32 kanalen er 56 over een H108 duwen
Hallo robin, je kan wel zien dat je meer met beeld in de weer ben.
Over een 108 kunnen 36 lijnen ipv 32 (3x36=108).
En met een gezamenlijke aarde worden het er 54 ipv 56( 2x 54 =108 ).
Maar om even on-topic te blijven, zou jij de behuizing van het chassisdeel mee solderen met pen 1 ???
Neutrik heeft dit in zijn nieuwe chassisdelen wel heel makkelijk gemaakt,
maar zou jij het ook doen??Tel wat je hebt, niet wat je mistComment
-
JOEHOE!
Ik zal snel een foto van een local multi plaatsen die ik snel ga maken.
dat is toch jammer.
en daarmee noem ik je gewoon outline
Er zijn al eerdere topics over dit onderwerp, maar feit blijft dat het het beste is om inderdaad alle aardes apart te nemen, maar ze vervolgens wel allemaal aan elkaar te klussen bij het stageblok, voor microfoon-niveausignalen althans.
Voor local racks/multi's/inserts etc op lijnniveau kan je best straf (das belgies voor "zonder straf"
) de aardes delen.
Last edited by dokter dB; 09-10-07, 01:27.knoppen en waarden :)Comment
-
Oke, multikabelsystemen... Wat is er tot nu toe langs gekomen, 40 sends, 28 sends, systemen met monitorversterkers ingebouwd... Allemaal wel erg toffe dingen maar als je een klus hebt waar bijvoorbeeld een presentatie gehouden wordt en je maar een 4 tal microfoonlijnen nodig hebt heb je daar dan weer niet zoveel aan...
Dus ik wil ook nog even pleiten voor de 'kleine' multikabelsystemen, want die heb ik nog niet gezien...

Schill haspel met 25 meter 6 parige kabel. 4 sends, 2 returns en send 1 en 2 hebben een doorlus naar 7 en 8.
En ja tuurlijk heb ik ook wel een grotere multi, maar het komt maar al te vaak voor dat een kleine multi in de praktijk erg handig blijkt.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Originally posted by hugovanmeijerensend 1 en 2 hebben een doorlus naar 7 en 8
xhujrehoehwouroqerhFirst make it work, then make it look pretty!Comment
-
het nadeel alleen is dan dat 25 meter erg kort is...
maar het is een net haspeltje!!! heb je hem kant en klaar gekocht Hugo?Comment
-
snap ff 1 ding niet..
als je toch aan t bakken en braden bent maak je dan niet meteen alle kanalen In e Out, dwz Male en Female XLR??
is nu ff lastig, maar uiteindelijk heb je er profijt van..
( ff snel aftakje maken voor inprik artiestje, ineens toch een andere monitortafel erbij, oid)Comment
-
bij summer/sommer cable kan je zulke haspels kant en klaar bestellen... en ik dat dat hier gebeurt is. Dus heeft hugo nooit zelf hoeven bakken en braden...snap ff 1 ding niet..
als je toch aan t bakken en braden bent maak je dan niet meteen alle kanalen In e Out, dwz Male en Female XLR??
is nu ff lastig, maar uiteindelijk heb je er profijt van..
( ff snel aftakje maken voor inprik artiestje, ineens toch een andere monitortafel erbij, oid)Comment

Comment