wat vinden jullie van wharfedale

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

citaat:
    duss

--------------------------------------------------------------------------------

dus moet er een dus zijn
    ik zeg aleen dat het prijsverschil niet zo groot is
    dat vind ik fijn want dan kan je kijken wat de goedkoopste is
    en dan kan je daar voor kiezen.
    ik zou als ik jou was en verder wil in het geluid maar niet alles het goekoopste nemen als je serieus genomen wil worden bij ons en bij de klant dit is niet om je afte zeiken maar gewoon mijn mening.
    je kan beter wat betreft eindtrappen mengtafels enz. iets nemen van een betere kwaliteit. gaat langer mee minder ruis op de kanalen enz. en je hebt dan gelijk prof spul in plaats dat budget spul. tot zover mijn mening.
    <laat het maar draaien>

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Ik denk dat iemand van 13 of 14 daar niet echt het budget voor heeft.
      En om nou paar duizend euro uit te geven voor die 3 klusjes per jaar.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• @ndrew
        • Jun 2005
        • 220

citaat:Berichten - 13/12/2005 : 15:01:46
        --------------------------------------------------------------------------------

Merry christmas everybody!
        And a happy new year.
        Huh? Kerstverlichting op DMX
        maar ik heb gelezen dat hij samen met zijn pa geld spaart voor de apparatuur.[8D]
        <laat het maar draaien>

Comment

• djsunnyday
          • Nov 2005
          • 112

citaat:Geplaatst door @ndrew

citaat:Berichten - 13/12/2005 : 15:01:46

Merry christmas everybody!
          And a happy new year.
          Huh? Kerstverlichting op DMX
          maar ik heb gelezen dat hij samen met zijn pa geld spaart voor de apparatuur.[8D]

maar je moet niet denken dat dat geld van loon en spaargeld af gaat

alles wat ik heb heb ik al terugverdient met draaien

en als ik dan weer een klus heb gehad koop ik weer iets erbij

met vriendelijke groet
          Zonde van de Zendtijd.

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Laat ik nou net eens een compleet Wharfedale Lix setje hebben staan.
            Niet te vergelijken met de budget reeksen als de VS en de EVP reeks .

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

advertenties graag via advertentiesites, zie ook spelregels.

graag hier pos/neg commentaar op wharfedale.

Comment

• Koen van der K
                • Aug 2005
                • 1146

Heren,

... ben het een tijdje aan het volgen en zal nu ook eens een bijdrage leveren.

Zeer recent een aantal 18" subs van Wharfedale (budget serie, lijken erg op die van de geplaatste foto) ter reparatie aangeboden gekregen; 200 (volledige !) Watts ?

Ten eerste vind ik dit al niet echt van professionaliteit en duurzaamheid spreken, om te zwijgen over de fouten die ik tegenkwam.

Beide laagkasten hadden de klacht te kraken / weg te vallen. Na onderzoek bleek de (vezelplaten ?) kast (zonder enig dempingsmateriaal) de bipol cap van het passief filter (HP naar top) het euvel. Jawel, dan bedoel ik niet de aansluittags maar een onderbreking IN de condensatoren. Erg budget dus.

Of goedkoop in deze duurkoop is dient eenieder zelf maar uit te maken.

Succes met de aankoop !
                Meer is minder, minder is meer

Comment

• HR Soundproductions
                  • Oct 2005
                  • 650

Ik heb zelf de EVP serie ( 4s EVP-S15 en 2x EVP-S18b) en moet zeggen dat deze, voor het geld, heel erg leuk/netjes klinken.Deze stuur ik aan met 2x Behringer EP-2500 waarbij de tops via een behringer DEQ-1024 lopen.Als ik een tip mag geven zou ik, gezien het geringe prijsverschil, voor de EVP series gaan en NIET voor de VS. Een andere overweging zou kunnen zijn ( als je de BTW toch niet kunt terughalen ) om een tweedehands setje van een merk zoals Peavey, mackie, HK, o.i.d. op de kop kunt tikken. Het kan de moeite waard zijn om even door te sparen en iets goeds te kopen. Ook als je later besluit om iets anders te kopen hebben deze merken toch nog een redelijke restwaarde. Denk eens na, voor jezelf, hoe je je wilt ontwikkelen en waar je naar toe wilt en laat je materiaalkeuze hierop aansluiten. Dat zou je wel eens een aanschaf kunnen schelen waar je later spijt van hebt ( en dan spreek ik uit eigen ervaring.....).

Comment

Working...