Goed bezig
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
] Wat ik wel grappig vond is dat het programma dat Ampco voor het berekenen van het line array gebruikt niet verder gaat dan arrays van 16 kasten. Dus hoe ze het precies gedaan hebben weet ik niet. Op het front en op monitors lagen volgens mij Heritage 3000 tafels, vier stuks dus totaal en verder houd mijn verstand van geluid een beetje op, ja een heleboel versterkers waren er ook natuurlijk.
] en er hingen nog eens 16 cyberhoisten om de 8 par pods van Rammstein te bewegen (met 72 4-barren allemaal 201 gefilterd [8D]) de bewuste trussjes waren geloof ik van Thomcat en kunnen wel het een en ander hebben, was in het ieder geval een heel stuk steviger dan een H40V van prolyte.
Dat het tegenwoordig al zo gaat is wel erg overdreven. Als je overigens tijdens act 1 lekker vooraan bij het linker podium staat zie je bij act 2 helemaal niks, of werd dat opgelost met videobeelden ofzo?
Dat het tegenwoordig al zo gaat is wel erg overdreven. Als je overigens tijdens act 1 lekker vooraan bij het linker podium staat zie je bij act 2 helemaal niks, of werd dat opgelost met videobeelden ofzo?

Comment