Birthday party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

Birthday party

Hej, ff een paar foto's lossen vanop et laatste verjaardagfeestje waar we draaide!
    materiaal :
    geluid --> 2x CDJ 100s Pioneer, Beat 6 JB, 2xTSX-15 250W JB, C2800 (2x 500W) JB, + zelfbouw monitor
    licht --> statief met : 4 Par 56 aan dmx t-bar + strobo JB 1500W
    statief met : 2 moonflowers JB + scan super scimitar JB
    aangestuurd via CMX JB(alles dmx gestuurd, buiten moonflowers & blacklight
    graag reacties ! greetz [)]

En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Eindelijk iemand die ook zoveel van jb heeft
    beetje tevreden over de spullen? Wat vind je van de scimitar?

Verder zou ik volgende keer sparen voor statieven voor de boxen.
    Zet jij eigenlijk altijd je cd koffer zo dicht bij het publiek?
    Ziet er verder goed uit vind ik.

groeten

floris

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Netjes, mooi verzorgt

- netjes afgerokt
      - net lichtsetje

zou inderdaad alleen de spekaers op statieven zetten (of subs eronder )

Succes.

Comment

• djroyS
        • Aug 2004
        • 132

Ziet er goed uit! zover je kan zien geen kabels over de vloer en ik persoonlijk erger me absoluut niet aan boxen op de vloer, k sal ook zegge waarom. Omdat je al 2 statieven hebt staan en als er dan nog 2 bijkomen ziet het er op zoon kleine oppervlakte een beetje rommelig uit. Alleen het is wel beter voor het geluid.
        Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Sluit me aan bij de reacties van de anderen.
          Verder:
          Waarom de strob niet tussen je lichteffecten, ipv bij ja parren?
          Bij zo'n klein feestje zal het wel meevallen, maar kijk uit met een tl-balk (je blacklight) zo dicht bij het publiek.

Ga zo door!
          Rob
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• VERVALLEN

Ik heb vroeger veel gewerkt met de tiger scans van JB. Model van de scimitar, maar met vlakke scanspiegel ipv scimitar spiegelrol.

Ik vond ze goed, enkel het nadeel was de ELC lamp die zeer dikwijls stuk ging. Misschien waren de transfos in de toestellen niet van goede kwaliteit.

Nu werk ik met de 812 scans van Martin. Ook budjetscan, maar zeer degelijk, en lampen nog nooit stuk geweest (HTI 150W)

Verder mooi gedaan! En zeer goeie CD spelerkes te zien. Pioneer the best!

Zeker den CD-1000 is enorm!

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Netjes hoor, toch zie je dat JB Systems niet verkeerd is. Ik zou welvoor je speakers statieven kopen of subjes eronder ( heb je iets meer rendement van je speakers. Zo zie je maar weer dat goedkoop niet lelijk is of slecht. Heb zelf ook goede ervaringen met JB Systems. Dit merk is de laatste paar jaar goed omhoog gekropen met de kwaliteit. Zelf werk ik veel met de winners en spotknight ben daar heel tevreden over. In de verhuur doen ze het goed en weinig klachten, ondanks ze toch wekelijks in gebruik zijn.
              Mocht je interesse hebben in het hele pakket van JB Systems kan ik je goede prijzen geven. laat het me maar weten en ik mail je de prijs.

Comment

• gnmixing
                • Feb 2004
                • 214

Bedankt voor alle leuke reacties...
                Ik ben het helemaal eens als jullie zegge dat JB nog zo slecht niet is! We zijn nu een klein jaartje bezig en zijn zeer gelukkig met ons 'goedkoop' materiaal. Het werkt voor een beginner naar behoren!
                Verder zouden subjes mooi zijn, daar zijn we voor aant sparen, maar onze speakers hier nog op statieven zetten is bijna onmogelijk ivm de kleine locatie.
                De scimitar doet zijn werk, maar we zouden toch voor platte spiegels gaan in het vervolg...Martin zou leuk zijn , maar daar hebben we het geld niet voor dus zal het toch een The Winner worden!
                Greetz

Comment

• DJEM
                  • Jul 2004
                  • 254

De verzorging / presentatie is goed. verders je hebt een leuke deal met je eigen cola automaat achter tafel, maar ik vraag me af waarom je get drinken niet gratis kreeg

Wat voor muziekstijl draai je? Wat die speakers in de lucht betreft, tijd voor trussje oid? Kun je statief voor de speakers gebruiken, is ergens nog intresante post te vinden. Over truss kar en dergelijke.

Keep on working and collecting!
                  Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• gnmixing
                    • Feb 2004
                    • 214

hehe, cola-automaat werkte trouwens niet aangezien we het stopcontact nodig hadden
                    Truss is coming
                    De strobo hangt bij de pars omdat we oorspronkelijk stroom namen uit de dmx-bar, maar aangezien de zekeringen dit niet zagen zitten moesten we toch een extra kabeltje trekken, maar lieten we de strobo op zijn plaats hangen.
                    Ons muziekgenre : alles : techno,dance,commercieel,oldies,r&b (spijtig genoeg), hiphop,...
                    Bedankt voor de leuke reacties allemaal, het is wel eens leuk om van 'collega's' [] lovende kritiek te krijgen!
                    greetz [)]

Comment

• djroyS
                      • Aug 2004
                      • 132

Kijk eindelijk eens iemand die het ook niet zo op R&B heeft. Maarja sommige houden ervan en jah zelfs ik moet toegeven dat de vrouwtjes vaak goed kunnen dansen op r&B of bobbeling
                      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• DJEM
                        • Jul 2004
                        • 254

R&B? Ruk en Bagger muziek?[}]

Tja je komt er wel, gezien je stijl een paar subs.. paaltje erin tops erboven op... Spaarvarkentje maar vullen thuis... Mama mag ik de afwas doen voor 5 euro de uur?[:X]
                        Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• gnmixing
                          • Feb 2004
                          • 214

hehe , R&B --> Roemel & Boecht !!
                          Unity against R&B
                          groete

Comment

• jrbuurke
                            • Aug 2004
                            • 45

EDIT door Mod:

Om misbruik van mailadressen en spam te voorkomen kan je in je profiel alle benodigde en gewenste info kwijt aan msn-yahoo en andere mail mogelijkheden...niet verstandig om dit zo op het forum te knallen...

Comment

• Niek...
                              • Nov 2001
                              • 1094

citaat:Geplaatst door gnmixing

De scimitar doet zijn werk, maar we zouden toch voor platte spiegels gaan in het vervolg...
                              Helemaal met je eens. De Scimitar is een mooi effect, maar doordat de X/Y kanalen gecombineerd zijn, is het bereik vrij beperkt (dus geen Acrobat effect). Maar indien je de scimitars mooi ophangt en leuk progt kun je er nog mooie plaatjes mee maken...

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

Working...