Birthday party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

R&B is slavengejammer...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• djroyS
      • Aug 2004
      • 132

Haha deze topic word steeds beter hoe meer er zeiken over R&B hoe meer ik me hier thuis ga voelen
      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

....hoe meer het van het onderwerp afdwaalt, hoe onzinniger het wordt... iedereen heetf zo zn eigen muzieksmaak en over smaakt valt niet te twisten.
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

JOW! Jow! JoW!....wassup?!?!?!

Voor alle mensen die niet van R&B houden...join the club...maar let's be real....het onderwerp is wat anders...

Graag on-topic blijven. Moet lukken, zo niet dan gaat de bezem er doorheen.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door gnmixing
            De strobo hangt bij de pars omdat we oorspronkelijk stroom namen uit de dmx-bar, maar aangezien de zekeringen dit niet zagen zitten moesten we toch een extra kabeltje trekken, maar lieten we de strobo op zijn plaats hangen.

Kan je me aub eens wat meer vertellen van de stroomafname van de FL-1800DMX die jij hebt? Ik heb slechte ervaringen met de FL-2000 (zonder dmx)
            Deze opstartstroom kon zelf een switchpaneel niet aan. En stak je hem in het net, dan was het altijd poep ... zekeringen weg.
            Daarmee FL-2000 weggedaan, en 300Watterke in de plaats.
            Maar neemt een strobo bij dmx niet minder stroom, of minder piekstroom?
            en indien gedimd?

Comment

• gnmixing
              • Feb 2004
              • 214

eum, met onze strobo geen problemen gehad toen we hem aan het net hingen, wel toen we hem mee op onze dmx-bar plugde maja da was te verwachte [xx(] kweetni juist of het een verschil geeft als je hem dimt, dimmen en snelheid regelen op zich gaat uitstekend! Geen klachten met andere woorden...
              (kheb de technische info en gebruiksaanwijzing er wel niet bij genomen, de strobo is momenteel ergens anders)
              Kan wel eens de technische info doorsturen as je dat graag zou hebben (pas volgende week dan)
              greetz[)]
              En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door gnmixing

eum, met onze strobo geen problemen gehad toen we hem aan het net hingen, wel toen we hem mee op onze dmx-bar plugde maja da was te verwachte [xx(] kweetni juist of het een verschil geeft als je hem dimt, dimmen en snelheid regelen op zich gaat uitstekend! Geen klachten met andere woorden...
                (kheb de technische info en gebruiksaanwijzing er wel niet bij genomen, de strobo is momenteel ergens anders)
                Kan wel eens de technische info doorsturen as je dat graag zou hebben (pas volgende week dan)
                greetz[)]
                Ja prima, daar zou je mij een groot plezier mee doen.
                Alvast bedankt!

Comment

• Roland
                  • Jan 2001
                  • 480

Er wordt gezegt dat er geen plaats is voor boxstatieven.

Je hebt toch ook plaats om die kasten op de grond te zetten. Ik zet mijn boxen altijd op statief of stack ze met kisten en subs.

Als ik ze op de grond moet zetten ga ik weer naar huis, zo hou je toch geen geluid over.
                  Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• VERVALLEN

Ronald,

volledig gelijk geef ik je! Boxen op statief verspreiden veel beter het geluid, klinkt ook beter.

Comment

Working...