Techno club @ Bouwel open air

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jerre
    • Jun 2003
    • 286

Techno club @ Bouwel open air

Hallo,
    ik doe nog niet zoveel producties maar dit is 'r nog 'ns eentje. ('t is geen grote zoals sommige anderen hier, maar klein is soms ook fijn)

Indoor techno club ism V-productions.

Ik deed er het geluid, de andere het licht.

Wat er stond geluid:
    - 4x dubbele 15" baskast (zelfbouw emminence cfr topic nog hier ergens)
    - 4x topkast (15"/2" maar deze waren bijgehuurd vermits, nog altijd geen eigen topkasten, twijfel twijfel [:I])
    - dit alles versterkt door: amcron 5000 + carver pm1200
    - behringer cross + eq
    - standaard discomeubel
    - 2x jbl (aktief) als dj monitor

licht:
    - 4x dmx bar (shoot me for the brand)
    - wat brug, maar ik was 'r zelf niet echt over te spreken over de ophanging, gespannen over spankabel en 2 kettingen als valbeveiliging. in principe wel stevig genoeg aan 4 ogen van zo'n 1000kg, maar ... (gelukkig zijn we verzekerd)
    - strobo 1500w
    - 4x hes intella's
    - rookmachientje
    - diverse kleine effectjes
    - pc sturing, eigen soft

wat fototjes:

misschien 'n beetje overloaded voor zo'n zaaltje, raar maar waar heeft 't setje gedurende de eerste helft van de avond volluit gestaan zonder dat ' tpijn deed aan de oren ('t was hard dat wel), daarna stilletjesaan 't volume teruggedreven van +8dB naar -4 op de cross (geluidoverlast), maar dan krijg je blijkbaar weer 'n dj die denkt dat ie dan z'n rode lampjes moet laten aangaan grrr.
    nu gij en dan ikke weer
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

hoe vallen de intellabeams van hes mee?

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jerre
      • Jun 2003
      • 286

Is eigenlijk niet meer dan een grote broer van 'n standaard scan (geen rotating gobo's ed), maar dan met een zwaardere lamp er in dus met een pak meer licht. eigenlijk de grote broer van 'n trackspot dus
      nu gij en dan ikke weer

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Hoe zitten die intella beams (achter de dj) vast?
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• jerre
          • Jun 2003
          • 286

opgehangen op 2 kettingen, 'k weet 't niet ideaal, maar man van't licht vondt dat een goed idee. met die constructies heb 'k weinig te maken, maar al bij al hingen ze toch stabiel
          nu gij en dan ikke weer

Comment

• xsystems
            • Jun 2004
            • 72

wat voor merk/type toppen waren het? Ziet er verders leuk uit. Lijkt me trouwens nou nie echt veilig die scan's aan kettingkjes
            ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

citaat:Geplaatst door jerre

maar ... (gelukkig zijn we verzekerd)
              Weet niet of de verzekering uitgekeerd zijn hebben als jij je niet aan de regels/normen gehouden had.

Of is dat wel zo ??? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Misschien dat iemand (Rinus) hier zijn licht op kan laten schijnen ???
              Is weer terug !

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Spankabels? Of bedoel je spanband? Lijkt op de foto dat er een spanband oid van links naar rechts liep en daar in het midden de truss aan hangt of zie ik iets verkeerd?
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• jerre
                  • Jun 2003
                  • 286

neenee, spankabel (van kabel waar regelmatig pylonen wel 'ns mee gezekerd worden), 'k was 'r ook helemaal niet mee zo opgezet, maar volgens lichtman geen probleem. Uiteindelijk heb 'k die kabel ook geen krimp zien geven, maar toch.

Van die verzekering, 'k denk ook dat die zich zal terugtrekken indien er materiaal gebruikt zo worden dat er helemaal niet geschikt voor zou zijn, maarnu, de hijsogen zijn gekeurd voor mensen aan op te hangen en in te laten zwieren + kabel zou normaal ook aan normen moeten voldoen veronderstel ik. 'k ben maar een geluidsman.

Waar ik wel helemaal niet tevreden over was was dat de organisatie pas na de 4e keer dat de politie geweest was, kwam zeggen dat de muziek stiller moest of dat het anders inbeslagname zou zijn. Nu weet ik niet hoe dat allemaal in z'n werk gaat, maar daar zal 'k in dit toppic maar niet over vragen vermits dit te veel off-toppic gaat.

de toppen, tja, 'k weet dat ze zelfbouw zijn met rcf speakers, maar vraag me niet wat er juist inzat, 'k kan 't altijd wel 'ns navragen. Zeker is wel dat ze het al iets beter konden bijhouden dan de toppen die 'k vorig jaar had meegekregen (JBL's dacht 'k).
                  nu gij en dan ikke weer

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

affiche: bouwel open air...waar staan ze..in een zaal..

mis ik iets?

Comment

• Siem
                      • Jul 2003
                      • 124

Ach, bij een beetje feest gaat "het dak eraf" ...
                      Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.

Comment

• jerre
                        • Jun 2003
                        • 286

4e regel, links uitgelijnd, vet gedrukt
                        - buiten gewone fuif (db submission)
                        - binnen (1) techno club
                        - binnen (2) bodega (ander zaaltje, meer chill-out)

van buiten heb 'k 'n paar foto's maar die zijn niet goed gelukt + niet door mij gedaan
                        nu gij en dan ikke weer

Comment

• gerard
                          • Aug 2003
                          • 21

En hoe bevalt de macro tech 5000 vz?? heb je die ooit al eens zien Clippen?? Ik wel.. en op een Nexo Alpha-E zet nog wel!! Niet normaal hoe hard dat gaat. maar ga zo door leuk rekkie ik had hem wel anders gebouwd!
                          Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• gerard
                            • Aug 2003
                            • 21

En hoe bevalt de macro tech 5000 vz?? heb je die ooit al eens zien Clippen?? Ik wel.. en op een Nexo Alpha-E zet nog wel!! Niet normaal hoe hard dat gaat. maar ga zo door leuk rekkie ik had hem wel anders gebouwd!
                            Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• jerre
                              • Jun 2003
                              • 286

die 5000 heel leuk ding, vreet wel wat stroom, gaat vrij regelmatig in z'n Ilimit, maar da t kan (en zal) ook wel aan de stroomtoevoer liggen. Helaas is die rack bijgehuurd buiten dan de cross en eq, 'r zat wel iets bij maar dat vondt nu niet op veel trekken dus zwieren we dat 'r uit (met de goedkeuring van de eigenaar wel te verstaan).
                              Nu ben 'k zelf ook wel op zoek naar iets van versterker, maar een 5000 kan 'k me nog niet veroorloven dus 'k denk dat ' tzoiets in de aard van 2 tamps (3200) ofzo gaat worden, maar heb hier nog niet veel dingen over gehoord, buiten dan een merkentwist. Moest hier iemand wat meer info over hebben ... shoot.
                              nu gij en dan ikke weer

Comment

Working...