Hallo,
ik doe nog niet zoveel producties maar dit is 'r nog 'ns eentje. ('t is geen grote zoals sommige anderen hier, maar klein is soms ook fijn)
Indoor techno club ism V-productions.

Ik deed er het geluid, de andere het licht.
Wat er stond geluid:
- 4x dubbele 15" baskast (zelfbouw emminence cfr topic nog hier ergens)
- 4x topkast (15"/2" maar deze waren bijgehuurd vermits, nog altijd geen eigen topkasten, twijfel twijfel [:I])
- dit alles versterkt door: amcron 5000 + carver pm1200
- behringer cross + eq
- standaard discomeubel
- 2x jbl (aktief) als dj monitor
licht:
- 4x dmx bar (shoot me for the brand)
- wat brug, maar ik was 'r zelf niet echt over te spreken over de ophanging, gespannen over spankabel en 2 kettingen als valbeveiliging. in principe wel stevig genoeg aan 4 ogen van zo'n 1000kg, maar ... (gelukkig zijn we verzekerd)
- strobo 1500w
- 4x hes intella's
- rookmachientje
- diverse kleine effectjes
- pc sturing, eigen soft
wat fototjes:

misschien 'n beetje overloaded voor zo'n zaaltje, raar maar waar heeft 't setje gedurende de eerste helft van de avond volluit gestaan zonder dat ' tpijn deed aan de oren ('t was hard dat wel), daarna stilletjesaan 't volume teruggedreven van +8dB naar -4 op de cross (geluidoverlast), maar dan krijg je blijkbaar weer 'n dj die denkt dat ie dan z'n rode lampjes moet laten aangaan grrr.
ik doe nog niet zoveel producties maar dit is 'r nog 'ns eentje. ('t is geen grote zoals sommige anderen hier, maar klein is soms ook fijn)
Indoor techno club ism V-productions.

Ik deed er het geluid, de andere het licht.
Wat er stond geluid:
- 4x dubbele 15" baskast (zelfbouw emminence cfr topic nog hier ergens)
- 4x topkast (15"/2" maar deze waren bijgehuurd vermits, nog altijd geen eigen topkasten, twijfel twijfel [:I])
- dit alles versterkt door: amcron 5000 + carver pm1200
- behringer cross + eq
- standaard discomeubel
- 2x jbl (aktief) als dj monitor
licht:
- 4x dmx bar (shoot me for the brand)
- wat brug, maar ik was 'r zelf niet echt over te spreken over de ophanging, gespannen over spankabel en 2 kettingen als valbeveiliging. in principe wel stevig genoeg aan 4 ogen van zo'n 1000kg, maar ... (gelukkig zijn we verzekerd)
- strobo 1500w
- 4x hes intella's
- rookmachientje
- diverse kleine effectjes
- pc sturing, eigen soft
wat fototjes:

misschien 'n beetje overloaded voor zo'n zaaltje, raar maar waar heeft 't setje gedurende de eerste helft van de avond volluit gestaan zonder dat ' tpijn deed aan de oren ('t was hard dat wel), daarna stilletjesaan 't volume teruggedreven van +8dB naar -4 op de cross (geluidoverlast), maar dan krijg je blijkbaar weer 'n dj die denkt dat ie dan z'n rode lampjes moet laten aangaan grrr.
Comment