Wat kleine showtje's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Wat kleine showtje's

Hieronder wat foto's van enkele show's die ik de afgelopen tijd heb gedaan.
    Verder ben ik pas 14 en nu zon dik jaar bezig dus is nog niet alles top of the bill.

14-05-04

Complete overzicht, zoals je ziet hebben we het geheel afgerokt maar ben van plan in de grote vakantie en mooi voorfront te maken met de naam/website erop ect.
    Ps dit is niet mijn eigen geluidsset, zelf ben ik nog aan het sparen voor 2 wharfedale subs met versterker

[^]

Nogmaals een overzichtje
    Let niet op die witte kabel, was mijn zwarte stekker dozen vergeten, had wel netjes de zwarte neorpopeen verlengkabels bij, ook was alles netjes beveiligd met safety's en goede nieuwe G-haken [|)]

13-05-04
    Hier een playback showtje voor een Basisschool verzorgt.

Hier zie je de parren en trusset en boxen

De dj set met een nieuwe amp erin

Nogmaals een foto van de trusset, alleen zaten op deze foto de verkeerde filters er nog in, deze heb ik later nog verwisseld voordat het begon.

En hier nog enkele foto's van draaien met Flashing sound en light in Plexat

Sneeuw [xx(]

Hier 4 JB The winner scans [2 van mij, 2 van hun maar beide gaan we er nog 2 stuks bijkopen binnenkort [)]

en nogmaals...

niet slecht voor een simpel 250watt elc'tje

wat zijn ze toch mooi hé

Graag uw reactie !
  • bewap
    • Jun 2002
    • 239

Ziet er allemaal heel netjes uit, maar ik zou als ik jouw was als eerste sparen voor een geluidset, dat is tenminste basis, extra scans is alleen maar luxe, en je hebt er al vier.

Zonder goed geluid is er geen feest, maar daarentegen met een paar parren en een goede geluidset kom je al een heel eind. Natuurlijk maakt het licht de show, maar is niet alles bepalend.

Overigens is het alleen maar hoe ik erover denk (dus is maar een tip), en kortom het ziet het er allemaal heel strak en netjes uit, ga zo door zou ik zeggen...

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Bedankt voor je reactie,
      heb vorige week twee Wharfedale EVP-S15 toppen met K&M statieven gekocht met een peavey PV 1500 versterker, nu sparen voor twee bijpassende subs met versterker (waarschijnlijk wharfedale lix subs en een peavey pv 2600 versterker en misschien daarna nog 2 nieuwe Lix toppen)

En als ik nu moet draaien kan ik eventueel enkele sets lenen zoals een Bell VSP 400 set of een set wharfedale 18'' baskasten met 4 toppen
      Maar is natuurlijk handig als je een eigen complete set hebt en dat hoop ik begin volgend jaar te hebben.

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Ik moet zeggen dat je voor een 14 jarige je zaakjes zeer goed op orde hebt, in vergelijking met andere die misschien wat ouder zijn en ook nog maar kort bezig zijn. Maet andere woorden, het ziet er heel netjes uit en ga zo door. De meiden weet je in ieder geval te trekken
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• gnmixing
          • Feb 2004
          • 214

hej,
          echt wel proper! Wij zelf ook beginnend bezig! Maar man, waar haal jij het geld?
          wij sparen en sparen, en draaien en draaien, en sparen en sparen... en nu pas begint het ergens op te lijken... mor nog lang ni als bij jou...
          Proficiat!
          Keep up the good work!
          greetz
          En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

citaat:Geplaatst door gnmixing

hej,
            echt wel proper! Wij zelf ook beginnend bezig! Maar man, waar haal jij het geld?
            Dacht ik ook al, als 14-jarige mag je nog niet eens een fatsoenlijk bijbaantje hebben, laat staan dat je Dateq en Pioneer koopt?!

Maargoed, ziet er allemaal wel netjes uit moet ik zeggen, succes ermee!

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Max heeft het slim gedaan, eerst zijn complete oude zooi verkocht want dat heb je altijd, pas als je een tijdje bezig bent en dan dus pas op fora's komt zie je eigenlijk pas dat het bijv belangrijk is om eerst parren te kopen en een leuke truss. Dit zien de meeste kleine drive-ins dus pas als ze skytronic ladder flapper ''truss'' aan hebben geschaft en die vol hebben gehangen met 50W effectjes.
              We're ready to party, are you?

Comment

• Roland
                • Jan 2001
                • 480

Ziet er allemaal netjes uit.

zou alleen de versterker uit je mix rek halen. Als je staat te draaien op een feestje waar het heel warm is, krijg je ook nog eens de lading van de versterker over je heen.
                Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• Max
                  • Feb 2003
                  • 680

hoor idd wel vaker dat het flink wat voor een 14 jarige is
                  Maar goed das ook allemaal niet aankomen waaien !
                  heb 1 jaar lang op een vrijmarkt gewerkt en heb nu zon jaar een folderwijk
                  verder heb ik in het verleden ook tientallen goedkoop effecten gekocht en met winst verkocht ect. En zo nu en dan een feestje erbij, en het komt allemaal goed !

Verder moet er inderdaad een versterker case komen waar deze versterker en straks de PV2600 ingebouwd kan worden, ook komt er nog een vliegkist voor de winner scans en een fatsoenlijke case voor de lichtcontrollers. Alles op zijn tijd

Comment

• reflection
                    • Mar 2002
                    • 413

citaatacht ik ook al, als 14-jarige mag je nog niet eens een fatsoenlijk bijbaantje hebben, laat staan dat je Dateq en Pioneer koopt?!
                    eeej niet schelden he!!! Dateq en Denon !!
                    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

Tevreden over die DN4000? Ben van plan ook eentje te kopen...

Snelle cue?
                      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Truss-aap
                        • Mar 2004
                        • 16

En hoeveel man waren er eigenlijk ongeveer bij dat voetbal feest???
                        En natuurlijk het zag er nejes uit!!!

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

citaat:Geplaatst door reflection

citaatacht ik ook al, als 14-jarige mag je nog niet eens een fatsoenlijk bijbaantje hebben, laat staan dat je Dateq en Pioneer koopt?!
                          eeej niet schelden he!!! Dateq en Denon !!
                          Oeps klein foutje

Comment

• mbottens
                            • Feb 2004
                            • 743

citaat:Tevreden over die DN4000? Ben van plan ook eentje te kopen...
                            Als je de DN-D4000 bedoelt die gebruik ik ook en ik vind hem lekker werken. Het is zo'n beetje ook de opvolger van de DN-2600F volgens mij, (tenminste die standaard denon). Hij heeft alleen als extra MP3, van die MP3 moet je niet te veel verwachten, het werkt goed maar cue's loops e.d. valt tegen maar dat vind ik niet erg, gebruik dit alleen voor oude lullen feesten

Groeten martin
                            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• bewap
                              • Jun 2002
                              • 239

citaat:
                              Als je de DN-D4000 bedoelt die gebruik ik ook en ik vind hem lekker werken. Het is zo'n beetje ook de opvolger van de DN-2600F volgens mij,
                              Ik zou zeggen meer een opvolger van de 2100F, gezien de prijs en de functies. De 2600f heeft veel meer functies (die je toch niet gebruikt) dan de DN-4000. De dn-4000 is meer een 2100f met mp3 functies. En de prijs van een 2600f is een stuk hoger: 1360 euro tegenover de 780 euro van de 4000.

Comment

Working...