Hieronder wat foto's van enkele show's die ik de afgelopen tijd heb gedaan.
Verder ben ik pas 14 en nu zon dik jaar bezig dus is nog niet alles top of the bill.
14-05-04

Complete overzicht, zoals je ziet hebben we het geheel afgerokt maar ben van plan in de grote vakantie en mooi voorfront te maken met de naam/website erop ect.
Ps dit is niet mijn eigen geluidsset, zelf ben ik nog aan het sparen voor 2 wharfedale subs met versterker

[^]

Nogmaals een overzichtje
Let niet op die witte kabel, was mijn zwarte stekker dozen vergeten, had wel netjes de zwarte neorpopeen verlengkabels bij, ook was alles netjes beveiligd met safety's en goede nieuwe G-haken [|)]
13-05-04
Hier een playback showtje voor een Basisschool verzorgt.

Hier zie je de parren en trusset en boxen

De dj set met een nieuwe amp erin

Nogmaals een foto van de trusset, alleen zaten op deze foto de verkeerde filters er nog in, deze heb ik later nog verwisseld voordat het begon.
En hier nog enkele foto's van draaien met Flashing sound en light in Plexat

Sneeuw [xx(]

Hier 4 JB The winner scans [2 van mij, 2 van hun maar beide gaan we er nog 2 stuks bijkopen binnenkort [
)]

en nogmaals...

niet slecht voor een simpel 250watt elc'tje

wat zijn ze toch mooi hé
Graag uw reactie !
Verder ben ik pas 14 en nu zon dik jaar bezig dus is nog niet alles top of the bill.
14-05-04

Complete overzicht, zoals je ziet hebben we het geheel afgerokt maar ben van plan in de grote vakantie en mooi voorfront te maken met de naam/website erop ect.
Ps dit is niet mijn eigen geluidsset, zelf ben ik nog aan het sparen voor 2 wharfedale subs met versterker

[^]

Nogmaals een overzichtje
Let niet op die witte kabel, was mijn zwarte stekker dozen vergeten, had wel netjes de zwarte neorpopeen verlengkabels bij, ook was alles netjes beveiligd met safety's en goede nieuwe G-haken [|)]
13-05-04
Hier een playback showtje voor een Basisschool verzorgt.

Hier zie je de parren en trusset en boxen

De dj set met een nieuwe amp erin

Nogmaals een foto van de trusset, alleen zaten op deze foto de verkeerde filters er nog in, deze heb ik later nog verwisseld voordat het begon.
En hier nog enkele foto's van draaien met Flashing sound en light in Plexat

Sneeuw [xx(]

Hier 4 JB The winner scans [2 van mij, 2 van hun maar beide gaan we er nog 2 stuks bijkopen binnenkort [

en nogmaals...

niet slecht voor een simpel 250watt elc'tje

wat zijn ze toch mooi hé

Graag uw reactie !
Comment