Hé-moment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maartenBTV
    • Dec 2002
    • 56

leuk dat je het laat zien maar dit is een klus als je inderdaad nog op school en in de eerste klas zou zitten!!
    zo ben ik op de basisschool begonnen!!(groep 8) hehe maar leuk krijg weer beelden van vroeger voor me me eerste discolamp met een starter en een kleurenlampje
    doe mij maar EV OLE OLE

Comment

• T-Nuzz
      • Dec 2002
      • 274

Wat was nou het idee van die avond. Bezinningsmoment = soort van thema-/discussieavond ofzo? Is volgens mij iets van een Belgische uitdrukiing die ik hier volgens mij al vaker tegen ben gekomen.

Maar wanneer dat idd is wat ik denk dat het is. Waar heb je dan scanner's voor nodig? Ik vind dit nou niet bepaald foto's waar je zo trots op bent om ze hier te laten zien.
      Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• johan L.
        • May 2001
        • 384

citaat:Geplaatst door T-Nuzz

Maar wanneer dat idd is wat ik denk dat het is. Waar heb je dan scanner's voor nodig? Ik vind dit nou niet bepaald foto's waar je zo trots op bent om ze hier te laten zien.
        Om fotos voor de affiches in te scannen en daarna uit te printen waarschijnlijk, of om ze op de beamer te laten zien.
        Net deed ie het nog.

Comment

• LJ Tom
          • Nov 2003
          • 202

Ik denk dat de ene een scan en de andere een scanner bedoelt...

- scan : intelligent licht met bewegende spiegel
          - scanner : randapparaat bij pc dat papieren documenten in digitale vorm omzet

Groeten

Tom Venken

Comment

• T-Nuzz
            • Dec 2002
            • 274

wat is dat toch voor onzin? scanner = scan. Wordt precies hetzelfde mee bedoeld. Scan is gewoon een afgeleide van het woord scanner.

Voor duidelijkeheid en de ongelovelozen onder ons:

[V][V][V][V]

Nog een mooie: gaffer-tape.....

Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5949

Onderwerp afgesloten, blijkbaar zijn we klaar met dit onderwerp gezien de reacties die er volgen....

slotje door modje
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...