Wat foto's draaien op een kleine lokatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Wat bedoel je daar mee?
    Dat emillio niet weet hoe hij een show moet neerzetten?
    Of dat ze veel groter zijn dan Veronica en dat het positief is bedoeld?

Misschien ff iets precieser zijn... En indien het mijn eerste gok is: je hoeft het niet meteen af te kraken en te zeggen dat Veronica beter is, je kan ook gewoon zeggen op welke punten hij kan verbeteren.

Comment

• emillio
      • Jan 2004
      • 54

Rustig maar jurjen, dat is mijn draaimaatje, en een opmerking die terug gaat naar een partycentrum bij ons in de buurt, waarvan de eigenaar vond dat we een beetje te groot uitpakten, hij had de veronica drive-in gehad, en die was veel kleiner.....klein grapje onderling, maar toch bedankt voor de verdediging....
      Gr. Emillio
      Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

Comment

• DJEM
        • Jul 2004
        • 254

5, 6, 7? cd Koffers?! Wat slepen jullie allemaal mee dan voor een avond? Ik heb er een met de actuele muziek en verders doet mijn lappetop de rest.

Idd wat lastig dat het zo laag is, en dat je alles niet zo goed kwijt kon. Doch het feest gehalte word bereikt door de muziek en die was er wel!

Verders, als ik het begrijp heb je 1 versterker. Hoe regel je het dan af met de sub & mid/high? Filters in de speakers oid?
        Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• djroyS
          • Aug 2004
          • 132

haha nou sorry maar je moet toch wel even nadenken over je muziek 7 cd koffers is heel normaal en wat betreft die laptop dat is niet goed. Een computer kan altijd vast lopen en dan is de klant waarschijnlijk niet zo tevreden.

Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• DjFlo
            • Jun 2003
            • 332

citaat:Geplaatst door djroyS

haha nou sorry maar je moet toch wel even nadenken over je muziek 7 cd koffers is heel normaal en wat betreft die laptop dat is niet goed. Een computer kan altijd vast lopen en dan is de klant waarschijnlijk niet zo tevreden.

Dat vind k een beetje overdreve hoor. Een cd speler kan ook overslaan etc.....
            En als je daarna weer een leuke plaat opzet dan is de klant weer dik tevreden(zo heb ik het meegemaakt)

groeten

floris

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Een HiFi cd-speler kan overslaan ja, als je een beetje geld uitgeeft aan degelijke apparatuur dan heb ik wel gemerkt dat je echt hard je best moet doen hoor!
              En tsja een laptop, dat die blijft hangen is mij ook nog nooit gebeurd.
              Ik denk dat het blijven hangen van laptops echt iets is wat je vroeger veel zag maar wat met de nieuwe generatie bijna helemaal opgelost is.
              Als je met een afgedankte pentium 1 wilt gaan draaien is de kans groot dat hij blijft hangen ja.
              Ook hier weer, als je bereidt bent om te investeren in goede apparatuur is er niets aan de hand. Ik gebruik zelf een P3 met 512MB RAM, hierop heb ik BPM Studio staan, dit verbruikt weinig werkgeheugen en zo is de kans op vastlopen vrijwel nihil.
              De Laptop heb ik gekregen dus had ik geld over voor BPM
              Wat wel zo is, is dat een laptop niet echt gewaardeerd wordt, laatst hoorde ik alleen van een vriend die in een discotheek met BPM Studio staat dat de 2e dj van die avond naar hem toe kwam en vroeg waar hij zijn cd's nou indeed, eerst was hij vol lof over deze dj en toen hij hoorde dat het scherm wat daar stond gebruikt werd om muziek te selecteren was het in een keer zo van nep-dj en dat soort dingen kwamen eruit.
              We're ready to party, are you?

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

ja iedereen kan draaien met een mp3 systeem. is nou eens geen fluit aan. dat wilt niet zeggen dat die dj niet goed is, maar draaien met vinyl en alles zelf doen, of op een knopje duwen en de computer doet het voor je, is nog wel een verschil.

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

citaat:Geplaatst door ronny

ja iedereen kan draaien met een mp3 systeem. is nou eens geen fluit aan. dat wilt niet zeggen dat die dj niet goed is, maar draaien met vinyl en alles zelf doen, of op een knopje duwen en de computer doet het voor je, is nog wel een verschil.

mvg
                  ronny
                  Das waar maar vergeet niet dat de muziek keuze erg belangrijk is.
                  Als mensen terug komen van bijv een schoolfeest en zeggen dat er niks aan was omdat de muziek keuze niet leuk was terwijl de dj de prachtigste dingen met platen deed. En het schoolfeest daarop een geweldig schoolfeest was omdat iemand met een mp3 systeem draaide maar wel alle soorten dan kies ik toch voor het mp3 systeem.

groeten

floris

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

das ook weer waar

mcg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

en we gaan weer verder....maar dan on topic!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• emillio
                        • Jan 2004
                        • 54

Ik zal maar niet vertellen dat het er 9 koffers in totaal zijn.
                        Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

Comment

• djruud
                          • Aug 2004
                          • 4

heeel proper,
                          alleen een tipje
                          ik had de show iets naaar voor gezet en da lampen wat meer naar acher een paar toch , swel mlooi, alleen wss wat weinig plaat ervoor mjah

gr dj ruud

Comment

• jens
                            • Aug 2004
                            • 1066

jah en je cd's zo midden in de zaal.....zou er toch ietsjes zuiniger op zijn

Comment

• DJEM
                              • Jul 2004
                              • 254

citaat:Geplaatst door djruud

heeel proper,
                              alleen een tipje
                              ik had de show iets naaar voor gezet en da lampen wat meer naar acher een paar toch , swel mlooi, alleen wss wat weinig plaat ervoor mjah

gr dj ruud
                              Ik denk dat ik dit snap, doch denk ik ook dat ik dit niet snap[xx(]
                              Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...