Wat foto's draaien op een kleine lokatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • emillio
    • Jan 2004
    • 54

Wat foto's draaien op een kleine lokatie

Hier wat foto's van een draaiklusje in een garage, heerlijk voor 3 auto's maar wat krappig voor licht en geluid.

De set flink tegen elkaar geduwd, en te laag voor de truss, dus dan maar aan de plafondbalken

Zal de volgende grotere klus weer eens wat foto's van de technische kant laten zien

DE SPULLETJES.......

Geluid:
    -Numark CD-N34 dubbele cd-speler
    -Master Dj-tool 8 mixer
    -extra Technics huiskamer cd spelertje, startklaar voor het bekende "lang zal zal ze leven".
    -Sony MDS-JE520 Minidisc dekje
    -Technics cassette recorder voor de meegenomen bandjes....(wordt gelukkig steeds minder)
    -Extra mixer voor ingehuurd zangtalent Behringer Eurorack 2004A
    -Alesis Midiverb4 voor de dan broodnodige galm
    -Behringer MDX2100 comp./limiter
    -Inkel EQ815 Equalizer
    -Behringer Edison voor lichte aanpassing stereobeeld (overblijfsel uit mijn radiotijd)
    -Shure sm-58
    -Pioneer hoofdtelefoon SE 450 (Gelukkig een paar aangeschaft toendertijd)
    -MASTER DL1800 versterker
    -Zelfbouw Beyma Hoog/mid.
    -Zelfbouw Beyma sub.

Het licht:Toch altijd weer jammer dat de feestgangers altijd weer met eigen lichtsnoeren in de weer gaan, neem je daar al je hi-tek licht rommel voor mee!!!

-2x 3 meter truss
    -2x Guil wind-ups
    -Martin Acrobat
    -Martin Destroyer
    -6x Roboscan 812 met 2308 controller
    -2x 6 voudige par 56
    -Par controller (merk onbekend maar knippert en loopt goed)
    -Liteputer CX5 DMX controller
    -1500 watt strobe
    -STRONG rookdoos
    -EUROLITE sneeuwmachine
    Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig
  • Stefan17
    • Dec 2003
    • 66

Zo, dat ziet er erg netjes uit zeg!
    Aan de hoeveelheid geluidsapparatuur zal het zeker niet gelegen hebben. [8D]
    Stefan.

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Ziet er best strak uit.

Alleen er komen een paar vragen bij me op:
      - Hoe bevestig je je licht aan die balken? (weet wel mogelijkheden, maar hoe heb jij het opgelost)
      - Je zegt dat het te laag is voor truss en je plaatst truss wel op je lijstje... [^]
      - Zie zowiezo de helft van het licht niet die je op je lijstje zet... [?]

Comment

• emillio
        • Jan 2004
        • 54

Sorry, maar was een beetje gefrustreerd dat ik al mijn rommel niet kwijt kon, heb ook de spulletjes vermeld die nog achter de desk lagen....
        Truss ligt op balken van het plafond....

Comment

• emillio
          • Jan 2004
          • 54

P.S. zag net ergens een forum met top 10 ergenissen, je zooi niet kwijt kunnen staat wel erg hoog op mijn lijstje, de tweede staat hieronder!!

Thanx for the compliments

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

Ziet er netjes uit! Rest mij de vraag: neem je altijd zoveel cd koffers mee??

Comment

• timescape
              • Oct 2002
              • 328

Hmmm, zie er 6 staan, dit is toch wel zo'n beetje wat iedereen bij heeft denk ik. Wij zitten momenteel op 7 (veel te volle) koffers.
              Verder leuke show emillio !!

Groeten Jeroen
              PS : nog van die SE-450's in de verkoop ? Onze begint wat te slijten....

Comment

• Klaaske
                • Jun 2003
                • 571

Ziet er mooi uit..jammer dat je in zo'n hoekje bent gepropt...
                En er zijn blijkbaar nu dus 2 Satisfaction Drive Ins in Nederland
                <font size=\"1\">
                Groeten,
                Jaap
                <b>
                -[GSXke :)]-
                </font id=\"size1\"></b>

Comment

• emillio
                  • Jan 2004
                  • 54

Geloof dat er nog wel meer zijn, ben er zelf ook al 2 tegengekomen, populaire naam....
                  Onze naam stamt al van zo'n 20 jaar geleden....pa van mijn draaimaatje struinde stad en land af met Stones avondjes muziek verzorgen......daar is de naam van over gebeleven

Comment

• Italio
                    • Jan 2004
                    • 47

Ik vraag me af wat je van die martin destroyers vind. wij hebben sins kort ook 4 van die dingen maar ik vind ze een beetje tegen vallen. Als je een mooie zaal heb meter of 3/4 hoog vind ik dat je de stralen op de grond bijna niet meer ziet.[?] kennen jullie dat of ligt het aan die van ons.
                    Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• dj_lucv
                      • Aug 2001
                      • 616

Ziet er erg mooi uit emillio!

7 cd koffers? Ik heb er meestal maar 2 bij, soms 3 als er veel variatie nodig is. Maar op foto 1 zie ik ook nog een hoop koffers op curver kratjes staan? Blijven die daar staan of is dat tijdelijk?

Comment

• emillio
                        • Jan 2004
                        • 54

Moet tot ergernis van mijn fysiotherapeut toegeven dat we in totaal 10 koffers meesjouwen.....zorgt ervoor dat we op elke situatie in kunnen springen maar het meeste gebruik je niet...

de destroyer vind ik nog steeds wel een geinig effekt, maar je moet het voornamelijk van een pufje rook hebben om een "tunnel"te creeeren.....effekt gaat op de grond redelijk verloren, klopt

Comment

• DJ OELIE
                          • Apr 2003
                          • 49

hey... krijg nou wat... er zijn nog meer schoonhovenaren op dit forum aanwezig ...[]

Mooi setje staat daar.. het geluid ziet er netjes uit, wat voor vermogen jaag je door je boxen heen???
                          De lichtinstallatie is wat minder duidelijk zichtbaar op de foto's maar als ik dat zo lees zit dat ook wel goed voor mekaar hangen daar in die garage nou de lichteffecten verspreid aan het plafond door de garage??? ik zie namelijk op de eerste foto maar enkele effecten hangen [8)]

Comment

• emillio
                            • Jan 2004
                            • 54

Dag Schoonhoven,

Licht is een beetje een rommeltje daar, maar ach je moet je soms redden in krappe hokkies...

1800 watt versterker, dus 900 per kanaal maar helemaal open gebeurt niet vaak (ehh eigenlijk nooit)
                            Misschien tot ziens ergens in de regio

Gr.Emillio

Comment

• satisfaction
                              • Feb 2004
                              • 2

He maatje,

De berichten groeien goed zie ik. Een beetje weinig comentaar vind je niet??

Hahaha, de veronica drive in show had er makkelijk ingepast!!

Gr. F.

Comment

Working...