Trancy State Of Mind

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

In toevoeging op de rest:

Is erg gezellig, maar lijkt me zeer onhandig. Met zn tweeën tegelijk draaien. In je eentje met platen mixen is al lastig genoeg, laat staan als er nog een tweede persoon aan de knopjes loopt de draaien cq. schuiven.

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

hoewel ik zelf niet aanwezig ben geweest wil ik toch even reageren:

Kwa afwerking hebben jullie gelijk, dit had beter gekunt. Wat die stroomverdeling betreft, die ligt normaal gezien nooit bovenop de dj set, maar altijd onderin bij de dj zijn voeten dus. De dj set is ook opgebouwd door leden zelf en niet door chris(bsl).

citaat:Is erg gezellig, maar lijkt me zeer onhandig. Met zn tweeën tegelijk draaien. In je eentje met platen mixen is al lastig genoeg, laat staan als er nog een tweede persoon aan de knopjes loopt de draaien cq. schuiven.
      tja een dj team, das hun keuze he. al staat er 10man zolang ze alles heel laten en niet in het rood spelen ist voor mij goed. symphatisanten van de dj blijven natuurlijk wel achter de dj set weg.

mvg
      ronny(bsl)
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ Chris
        • Jul 2002
        • 477

citaat:Geplaatst door ronny

Kwa afwerking hebben jullie gelijk, dit had beter gekunt. Wat die stroomverdeling betreft, die ligt normaal gezien nooit bovenop de dj set, maar altijd onderin bij de dj zijn voeten dus. De dj set is ook opgebouwd door leden zelf en niet door chris(bsl).
        Stroomverdeling kon niet op de grond gelegd worden omdat dit podium elementen waren en ze hoger waren dan een gewone tafel, de kabels zouden dan hangen en de dj hinderen.

Over dat met zn tweeen draaien... Al eens 2 Many DJ's of Discobar Galaxy aan het werk gezien?

Greetz
        Chris
        Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

citaat:Stroomverdeling kon niet op de grond gelegd worden omdat dit podium elementen waren en ze hoger waren dan een gewone tafel, de kabels zouden dan hangen en de dj hinderen.

stroomblokje(s) tegen poot van podium plekken
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• - -Niels- -
            • Aug 2003
            • 253

[off-topic]
            citaat:T kan aan mij liggen hoor maar ik vind het pas stoer als het er strak uitziet dus geen losse kabels en opvallende stekkerdozen in de truss etc.
            Dat krijg je later pas door... als je klein bent 'weet je dat nog niet'!
            [off-topic/]

Comment

• Jurrie
              • Nov 2002
              • 402

Sorry maar vind de affiche er beter uitzien dan het daadwerkelijke feest...

Wat stond er aan speakers? niet veel denk ik als ik zo de stemmen hoor in het filmpje...

Errug rommelige afwerking (voor zover je van afwerking kunt spreken )

Comment

• LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

Yep budget geluidsset, had organisatie besteld tegen mijn advies in.

En ja de afwerking trekt op niet veel []

Ohja ronny, de kabels kwamen niet tot aan de poten door de redelijk brede set .

greetzz

chris

Comment

• Overdrive
                  • Feb 2002
                  • 717

citaat:Geplaatst door - -Niels- -

[off-topic]
                  citaat:T kan aan mij liggen hoor maar ik vind het pas stoer als het er strak uitziet dus geen losse kabels en opvallende stekkerdozen in de truss etc.
                  [off-topic/]
                  Sorry hoor, maar ik ergerde me al aan je eerste opmerking [}]
                  1.Ik weet niet hoor, maar jij bent zelf nog maar 14!
                  2.Zover als BSL en Ronny zijn kun jij alleen maar over dromen.
                  3.Post alsjebliefdddd nuttige informatie ipv mensen afzeiken ok?

Ontopic:
                  Leuke show, waren alle dj's content met een dx1000?
                  Laser zag er waarschijnlijk indrukwekkender uit als je erbij was .
                  Organiseren jullie dit zelf?

Groeten Joost

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2139

citaat:Leuke show, waren alle dj's content met een dx1000?
                    Laser zag er waarschijnlijk indrukwekkender uit als je erbij was .
                    Organiseren jullie dit zelf?
                    of ze daar content waren weet ik niet, ik veronderstel van wel. Der heeft ooit op een andere fuif een dj uit de (ex) zillion op gedraait, hij had er geen klagen van[^]. De dj's die wij al ooit gehad hebben, waren achteraf toch verbaast over het werken met zo een dx1000. Beter als verwacht dus[^]

over die laser: die zal ter plaatste idd beter zijn overgekomen. was er zelf niet dus kan het niet met zekerheid zeggen[:I]

nee dit was niet door ons georganiseerd, maar door een jeugdhuis.

over die geluidsset. Die was eigenlijk niet goed voor daar. We hebben dit ook aan de organisatie meegedeelt, deze had er echter geen problemen mee. Ze waren achteraf ook content over het geluid. Naar mijn weten zijn er dus geen klachten geweest daarover.

@ bsl: da van die kabels wist ik nie. snorry[)]

nog aan overdrive: bedankt voor je positieve reactie[^]

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• tomv
                      • Jun 2003
                      • 331

geluid was idd minder.
                      Met opening wast iig beter, mijn mening toch!
                      Tom

Comment

• STim
                        • Dec 2003
                        • 55

Reden dat ik voor de iets zwakkere geluidsset gekozen heb is omdat de vorige keer dat er een feestje daar is georganiseerd we om 2 uur onverwacht bezoek kregen van 2 mannen in het blauw. En daar had ik geen zin in. Goed, de bas denderde niet door de zaal ofzo, maar ik heb ook van heel veel mensen gehoord dat ze er blij mee waren dat het geluid niet te hard was, zodat ze achter in de zaal en aan de toog nog met elkaar konden praten. En het filmpje bedriegt denk ik ook een beetje: filmpje is genomen van achter de toog, en aan die toog zaten ook mensen, die zich dus veel dichterbij de camera bevonden als de boxen. En wat die afwerking betreft het is inderdaad wat slordig aan de discobar, maar dat zag je sowieso al niet liggen omdat het daar best wel donker was, en de achterkant zien de mensen niet he. En die jongens die met z'n 2 tegelijk draaiden, ik denk als ik dat met mijn collega zou doen dat we elkaar zouden tegenwerken, maar zij deden het prima ! Het is maar wat je gewoon bent denk ik.

Comment

• LJ Chris
                          • Jul 2002
                          • 477

[off-topic]
                          [off-topic/]
                          Dit vind ik nu eens een heel ONGEPASTE en KINDERACHTIGE opmerking!!
                          2,5 jaar terug hadden wij enkel 2 ts10's, een ax400 en wat prul als discobar, er kijken veel mensen op naar het feit hoe wij vooruitgaan!
                          Het is niet omdat ik wat tegenslag heb gehad daar, en daarmee de show niet zo net was afgewerkt dat je ons moet beginnen te kleineren!
                          Sorry maar hier kan ik echt niet tegen!

We hebben nog nooit negatieve reacties gehad over de dx1000 en er hebben toch al veel profi en "amateurs" mee gedraait, dus dan zal het wel meevallen.

De lazer zag er vanuit de zaal heel goed uit, kan je in een gedeelte van het filmpje ook zien.

Groetjes
                          Chris

Comment

• Max
                            • Feb 2003
                            • 680

ik vindt dat we wel kunnen blijven afkraken, maar ik vindt het er netjes uit zien ! weet nog wel toen ze begonnen met 4x Ts 10 waarvan twee al baskasten dienden ofzoiets, en is nu inderdaad al flink uitgebreid ! en daar gaat het om.
                            Ook die JB-systems Winners zien er gaaf uit, zit zelf nog te twijfelen om een setje te gaan kopen voor de drive-in show, verder ... afwerking had inderdaad netter gekunnen maar als je in tijdnood zit en dan nog flink aan het stressen bent omdat het niet wil lukken begrijp ik natuurlijk wel dat het technische gedeelte wel belangrijker is dat dat er een stekkerdoos op tafel ligt ! ik bedoel, daar gaan die mensen niet echt naar kijken ...
                            jammer alleen van de matige kwaliteit van filmpje, vindt trouwens die Winner scans niet onderdoen aan die Mx4's [:O]

Comment

• LJ Chris
                              • Jul 2002
                              • 477

citaat:Geplaatst door Max

ik vindt dat we wel kunnen blijven afkraken, maar ik vindt het er netjes uit zien ! weet nog wel toen ze begonnen met 4x Ts 10 waarvan twee al baskasten dienden ofzoiets, en is nu inderdaad al flink uitgebreid ! en daar gaat het om.
                              Ook die JB-systems Winners zien er gaaf uit, zit zelf nog te twijfelen om een setje te gaan kopen voor de drive-in show, verder ... afwerking had inderdaad netter gekunnen maar als je in tijdnood zit en dan nog flink aan het stressen bent omdat het niet wil lukken begrijp ik natuurlijk wel dat het technische gedeelte wel belangrijker is dat dat er een stekkerdoos op tafel ligt ! ik bedoel, daar gaan die mensen niet echt naar kijken ...
                              jammer alleen van de matige kwaliteit van filmpje, vindt trouwens die Winner scans niet onderdoen aan die Mx4's [:O]
                              Nu niet om mij de hemel in te prijzen, maar dit vind ik een objectieve opmerking Max!

Over die winner scans, ze kunnen de MX4 heel goed volgen, de pan beweging van de winner is net ietsje sneller als die van de MX4 en even soepel.
                              Voor een ELC250 prikken de winners er heel goed door, alleen blijf je aan de kleurtemperatuur zien dat het geen ontladingslamp is.
                              Ook een "nadeel" is dat er geen aparte shutter inzit.
                              Voor de rest super scanners als je naar de prijs kijkt!

En over het filmpje; het is een fototoestel waar je mee kan filmen en niet omgekeerd

Groetjes
                              Chris

Comment

• jurjen_barel
                                • Jun 2003
                                • 3150

citaat:Geplaatst door BSL
                                [off-topic]
                                [off-topic/]
                                Dit vind ik nu eens een heel ONGEPASTE en KINDERACHTIGE opmerking!!
                                Ik ben t met BSL eens. Het gaat niet om de leeftijd, maar om prestaties. Dat ze het niet mooi hebben weggewerkt heeft niets te maken met dat ze jong zijn, want volgende keer als ze een kwartier extra hebben werken ze het wel weg! En dat komt niet door de reacties die hierover zijn binnengekomen, maar omdat je je dat gewoon 'hoort' te doen.
                                Ik kan hier zelf over meepraten, omdat ik ook nog 17 ben en naar mijn mening kan een tiener evengoed kabels wegwerken als iemand van 30. Het ligt eraan hoeveel tijd je over hebt.

Als ik je dan nog een tip mag geven: koop een doek die je in noodgevallen als deze over je kabels heen kan gooien, ziet er veel strakker uit!

Comment

Working...