citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Ik ben t met BSL eens. Het gaat niet om de leeftijd, maar om prestaties. Dat ze het niet mooi hebben weggewerkt heeft niets te maken met dat ze jong zijn, want volgende keer als ze een kwartier extra hebben werken ze het wel weg! En dat komt niet door de reacties die hierover zijn binnengekomen, maar omdat je je dat gewoon 'hoort' te doen.
Ik kan hier zelf over meepraten, omdat ik ook nog 17 ben en naar mijn mening kan een tiener evengoed kabels wegwerken als iemand van 30. Het ligt eraan hoeveel tijd je over hebt.
Als ik je dan nog een tip mag geven: koop een doek die je in noodgevallen als deze over je kabels heen kan gooien, ziet er veel strakker uit!
citaat:Geplaatst door BSL
Dit vind ik nu eens een heel ONGEPASTE en KINDERACHTIGE opmerking!!
citaat:Geplaatst door - -Niels- -
[off-topic]Dat krijg je later pas door... als je klein bent 'weet je dat nog niet'!
[off-topic/]
[off-topic]Dat krijg je later pas door... als je klein bent 'weet je dat nog niet'!
[off-topic/]
Ik kan hier zelf over meepraten, omdat ik ook nog 17 ben en naar mijn mening kan een tiener evengoed kabels wegwerken als iemand van 30. Het ligt eraan hoeveel tijd je over hebt.
Als ik je dan nog een tip mag geven: koop een doek die je in noodgevallen als deze over je kabels heen kan gooien, ziet er veel strakker uit!

Btw, we hebben een doek, deze hing voor het podium element om de kabels die daar op de grond lagen te verbergen, het doek was jammer genoeg niet lang genoeg om tot over de kabels van de dj set te hangen.
Greetzz
Chris
Comment