Trancy State Of Mind

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Chris
    • Jul 2002
    • 477

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door BSL

citaat:Geplaatst door - -Niels- -

[off-topic]Dat krijg je later pas door... als je klein bent 'weet je dat nog niet'!
    [off-topic/]
    Dit vind ik nu eens een heel ONGEPASTE en KINDERACHTIGE opmerking!!
    Ik ben t met BSL eens. Het gaat niet om de leeftijd, maar om prestaties. Dat ze het niet mooi hebben weggewerkt heeft niets te maken met dat ze jong zijn, want volgende keer als ze een kwartier extra hebben werken ze het wel weg! En dat komt niet door de reacties die hierover zijn binnengekomen, maar omdat je je dat gewoon 'hoort' te doen.
    Ik kan hier zelf over meepraten, omdat ik ook nog 17 ben en naar mijn mening kan een tiener evengoed kabels wegwerken als iemand van 30. Het ligt eraan hoeveel tijd je over hebt.

Als ik je dan nog een tip mag geven: koop een doek die je in noodgevallen als deze over je kabels heen kan gooien, ziet er veel strakker uit!
    Inderdaad jurjen!

Btw, we hebben een doek, deze hing voor het podium element om de kabels die daar op de grond lagen te verbergen, het doek was jammer genoeg niet lang genoeg om tot over de kabels van de dj set te hangen.

Greetzz
    Chris
    Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• steijn
      • Nov 2001
      • 68

Volgens mij zit er op de 'The Winner' wel een aparte shutter hoor! Weet het wel zeker.

Over de show: vind dat de opstelling er goed ziet, 2 scans achter elkaar geeft een leuk effect.
      Met vriendelijke groet,
      Steijn Pelle

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2139

citaat:Volgens mij zit er op de 'The Winner' wel een aparte shutter hoor! Weet het wel zeker.
        wat is zeker in jouw ogen. zeker zoals in het woordje zeker? of ben je zeker dat het dat toch zeker niet was[)]

kijk wij hebben ze in ons bezit. wij kennen die dingen dus omdat we er mee werken. als bsl nu zegt dat er geen aparte schutter in zit, dan is dat omdat hij dat weet aangezien hij die zelf heeft en dus niet uit zijn nek aan het lullen is. En we weten het niet vanuit de handleiding, maar omdat deze een week open hebben gelegen omdat we er powercons in hebben gezet ipv die ellendige vaste kabel.

Er zit in een winnerscan dus geen aparte shutter.

mvg
        ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• lj djcenter
          • Jul 2003
          • 148

daar moe ik hetzelfste commentaar opgeven als ronny, Ik ben zeker dat de shutter op het kleuren- of gobowiel zitten. Omdat dit dezelfste scans zijn als de super tiger maar enkel met een kleurenwiel apart en de super tiger had ook geen aparte shutter... greetz tom
          Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

idd de winner is de opvolger van de tiger scan. die hebben we vroeger trouwens gehad en ook daar zat geen aparte shutter in. de shutter in deze scans zit op het gobowiel.

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• steijn
              • Nov 2001
              • 68

Jaja...het kan aardiger .
              Ik zal het iets overtuigender brengen: Ik heb die dingen zelf ook in mijn bezet! En ze hebben 5 kanalen: 1 shutter, 2 gobo, 3 kleur, 4 pan, 5 tilt. Dus wel degelijk een aparte shutter!

Het verschil zal em zitten in het feit dat jij een andere (oudere) versie in je bezit hebt.
              Met vriendelijke groet,
              Steijn Pelle

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2139

tja we hebben die ook nog maar een paar maanden hoor. dus ik weet niet wat jij oud noemt?

kan zijn dat er 2 modellen zijn ja, maar dan vraag ik me toch af welke marktstrategie daar weer achter zit.

sorry als ik wat ambetant over kwam, nie de bedoeling geweest[:I]

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ Chris
                  • Jul 2002
                  • 477

De winner heeft GEEN apparte shutter!

Het is niet omdat hij een kanaal voor de shutter te besturen meegekregen heeft, dat hij ook effectief een apparte shutter heeft.

Met het eerste kanaal kan je idd de shutter besturen, maar dat is dus ofwel via 2 kleuren of tussen 2 gobos. Je kan dus niet een gobo en een kleur selecteren en hier een shutter effect uithalen zonder telkens van kleur en/of gobo te verwisselen.
                  Een apparte shutter zit op een appart wiel! En die ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen in die scan!

Greetz
                  Chris

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Je hebt The winner MKI en MKII :P

Comment

• LJ Chris
                      • Jul 2002
                      • 477

Ook een "nadeel" is dat er geen aparte shutter inzit.

citaat:Geplaatst door Steijn
                      Volgens mij zit er op de 'The Winner' wel een aparte shutter hoor! Weet het wel zeker.
                      De winner heeft GEEN apparte shutter!

Het is niet omdat hij een kanaal voor de shutter te besturen meegekregen heeft, dat hij ook effectief een apparte shutter heeft.

Met het eerste kanaal kan je idd de shutter besturen, maar dat is dus ofwel via 2 kleuren of tussen 2 gobos. Je kan dus niet een gobo en een kleur selecteren en hier een shutter effect uithalen zonder telkens van kleur en/of gobo te verwisselen.
                      Een apparte shutter zit op een appart wiel! En die ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen in die scan!

citaat:Geplaatst door Max

Je hebt The winner MKI en MKII :P
                      Kwestie om het over dezelfde scans te houden [B)]

Greetz

Comment

• Pulse
                        • Oct 2001
                        • 666

In plaats van een ellenlange discussie te houden i.v.m. shutters:

Als je zo een scan hebt staan en je wilt zien of er een aparte shutter op zit draai je toch gewoon even de kap eraf.... Is gedaan op 5 minuten en dan ben je zeker.
                        MVG,
                        Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

ja en in onze versie zit er geen in. de onze heeft opgen gelegen omdat we er powercon in gezet hebben dus gaan we nog lang doormelken over een shutter? voor mijn part mag dit topic dan op slot als er toch alleen maar over de shutter in onze scans een reactie komt.

geen groeten deze keer.

ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Pulse
                            • Oct 2001
                            • 666

Ik wist dat Chris(BSL) die scan al open had gedaan en gezien dat er geen inzit, ik bedoelde eigenlijk dat de mensen die dat niet geloofden of twijfelden hun eigen winner maar eens moesten opendoen.

Maar idd ik vind dat shuttergedoe ook een zinloze discussie.
                            MVG,
                            Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• dj beat
                              • Oct 2003
                              • 30

Meen ik het maar maar zijn dat geen superoem bakken i.p.v technics.Omdat die edraaitafels ronde hoeken hebben.

greetz bjorn

Comment

• ronny
                                • Dec 2002
                                • 2139

dat is juist. het zijn geen technics. Waren accura's of zoiets meen ik.

We hadden technics opgesteld, maar een van de dj's wou toch echt liever met zijn draaitafels draaien, vandaar dat deze er dus staan.

mvg
                                ronny
                                niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...