Denon 2600F +Gemini BPM1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

citaat:Geplaatst door DJ.T

Dat laatste weet ik zeker van niet spike, dit is echt iets van hem en daar begin je gewoon een nieuw topic voor, dat iemand wordt afgerekend omdat hij het verschil niet kent tussen wat topic en forum nou precies betekend vind ik erg triest, daar kan hij toch ook niks aan doen. Vraag dan minstens eerst of hij het verschil tussen die twee wel kent voor te beginnen met hem af te rekenen op zo'n klein foutje.
    Ik reken hem die fout ook niet aan, sterker nog, je had mij echt niet horen zeuren als hij een nieuwe topic geopend zou hebben. Ik had het zelfs goed gevonden als hij hiervoor een nieuw topic geopend zou hebben. Maar het feit is gewoon dat als hij een nieuw topic had geopend met zo'n soortgelijke titel en hetzelfde onderwerp, dat er altijd wel iemand gaat zeiken dat er al zo'n soortgelijk topic stond en dat hij het daar maar had moeten plaatsen.

Het is dus NIET zo dat ik er problemen mee heb.

Mvg,

Michel
    Is weer terug !

Comment

• paravruud
      • Oct 2003
      • 6

jongens sorry dat ik me heb vergist in forum en toppic,
      na een nacht werken, gaan de hersencellen een beetje achteruit.
      ik snap jullie meningen prima.
      maar het gaat nu niet meer over deze topic van original!!

Groeten Ruud

Comment

• djkoelkast
        • Oct 2003
        • 24

Altijd je controller ONDER je mengpaneel,
        anders kun je dus amper mixen he
        het moet echt direct zijn, erboven zal niet werken

ik snap niet waarom iedereen hem erboven propt.
        \"Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt en nooit optijd\"

Comment

• Djblackdevil
          • Nov 2003
          • 3

citaat:Geplaatst door djkoelkast

Altijd je controller ONDER je mengpaneel,
          anders kun je dus amper mixen he
          het moet echt direct zijn, erboven zal niet werken

ik snap niet waarom iedereen hem erboven propt.
          Misschien is er ook nog iets als een eigen mening, ik vind het lekkerder om de controller boven m'n mengpaneel te plaatsen? Waarom zou eronder beter zijn?

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Hey, het is toch zijn set, dus hij mag t opstellen zoals hij wil.
            Als hij perzee zijn apparatuur wil opstellen op een manier die onhandig is kan dat en als hij t liever zo doet, omdat hij het lekkerder vindt werken, mag dat ook.

We leven toch immers in een vrij land [8D]

Comment

• Stefke
              • Sep 2003
              • 259

Denk ervan wat je wil, maar bij mij ook controller boven mengpaneel en 45° gekanteld.

Waarom? alles staat korter bij elkaar (gain, equalizer en bediening cd) Bij het mixen zitten dan ook je armen niet boven je display van de cd controller en heb je ten allen tijde een goed overzicht over de bediening van de cd-speler.

In het danscafé waar ik draai, ligt de controller ook voor het mengpaneel. Ik wordt er stapelzot van en krijg het na een tijdje in de rug om telkens te moeten bukken zodat ik het display degelijk kan aflezen.

Maar zoals al eerder gezegd.

Ieder zijn zin, als je maar gelukkig bent.

grts
              ah zo dan

Comment

• Klaaske
                • Jun 2003
                • 571

Tja en als je n dubbele MD spelert hebt én een cd-speler zul je keuzes moeten maken
                <font size=\"1\">
                Groeten,
                Jaap
                <b>
                -[GSXke :)]-
                </font id=\"size1\"></b>

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Deze opstelling gebruiken wij nu al verschillende jaren.
                  Al onze DB's zijn uitgerust op deze manier.

Heel wat denkwerk en 'geprobeer' aan te pas gekomen, maar uiteindelijk is het dit geworden.
                  Werkt superhandig, display perfect leesbaar, lades kan je niet aflopen en je kan niet perongeluk op de remote duwen als je met je mixer bezig bent...

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• )jeroen(
                    • Jan 2001
                    • 546

Is die kist niet 'onnodig' diep omdat je die lades boven hebt gedaan? Scheelt heel wat cm's lijkt mij!
                    Gr.

)jeroen(

Comment

• Stefke
                      • Sep 2003
                      • 259

lijkt me idd diep als de lade boven aan zit, maar zoals Tom al aangaf, je kan de lades er niet aflopen op die manier.

Voor verhuur begrijp ik deze case, bij mezelf zit de lade wel gewoon onder he mengpaneel, maar ik verhuur dan ook niet en weet dus dat die lades daar zitten.
                      ah zo dan

Comment

• Stijn Vanstiphout
                        • Oct 2000
                        • 1160

'k Vind die kist van Tom perfect werken, werkt zelfs handiger dan telkens met je handen onderin te gaan frutselen om een cd te laden of uit te halen!

mvg,
                        Stijn Vanstiphout,
                        LVL Multimedia
                        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2138

met de lades bovenop had ik nog nooit gezien. Maar inderdaad dat is zeer handig werken. moet ik onthouden
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

citaat:Geplaatst door Stijn Vanstiphout

'k Vind die kist van Tom perfect werken, werkt zelfs handiger dan telkens met je handen onderin te gaan frutselen om een cd te laden of uit te halen!
                            Kijk, kijk... een gebruikerservaring erbij

Ja, diep is ie wel maar de opstelling is echt wel superhandig.
                            Al vééééél positieve reacties gehad en ondertussen al op enkele plaatsen in de wijde omtrek dezelfde opstelling tegengekomen in dansgelegenheden.
                            Ook al 2 andere verhuurfirma's in de buurt die het hebben 'afgekeken' (maar dan zonder alle aansluitingen naar buiten te brengen)

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...