Denon 2600F +Gemini BPM1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paravruud
    • Oct 2003
    • 6

Denon 2600F +Gemini BPM1000

Graag jullie commentaar op deze combinatie.

In case:
    - Denon 2600F
    - Gemini BPM1000
    - Achterzijde patchpaneel
    - 3 external line
    - 2 external Phone
    - 2 mic
    - monitor out
    - L + R balanced out

Ajeto
    Groeten Ruud
  • bewap
    • Jun 2002
    • 239

De Denon is een leuke cd-speler, ik heb hem zelf ook. Ben er op dit moment zeer tevreden over. Een blijvend nadeel van de cd-speler vind ik toch de cd lades. Maar voor de rest is het een prima cd-speler.

Comment

• Bats
      • Sep 2001
      • 134

wel leuk setje alleen vind ik het er een beetje vreemd uitzien zo'n smalle mixer maargoed zolang jij tevreden hierover bent waarom niet.
      toch wel vreemd dat je er een dure cd spelert in hebt zitten en dan een stuk 'goedkopere' mixer.

zo'n soort setje wil ik ook eens maken voor de feestjes die niets mogen kosten en waar dus tijd een belangrijke rol speelt, zo'n kistje is snel neergezet en aangesloten, 2 actieve kastjes derbij en je hebt een zeer compacte en mobiele dixo, als je geluk hebt past het zelfs nog in een luxe wagen. erg handig

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

k heb zelf de BPM-1000 en ik moet zeggen: bevalt me uitstekend!
        Cker voor z'n prijsklasse is het een hele goede mixer. Alleen de crossfader heeft na 3 jaar een klein mankement [}], maar die gebruik k toch nooit []

Over de CD-speler weet k nie zoveel, maar het ziet er uit als een prima combinatie voor niet al te zware toepassingen...

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

je gebruikt je crossfader nooit en toch een mankement rara hoe doe je dat?
          oleole ik heb EV :)

Comment

• pro`d`user
            • Jun 2002
            • 534

Ziet er wel goed uit, van allebei.
            Persoonlijk vind ik het lekkerder als de controller achter mengpaneel
            staat, maar dat is mijn mening.
            Waarom heb jij gekozen voor je controller liggend voor je mengpaneel max?
            Je hebt ook een redelijk grote kist gemaakt, waarom?
            Lijkt me niet echt handig aangezien je dit op een tafel moet neerzetten en je mengpaneel dan in veel gevallen veel hoger staat dan je draaitafels.
            Barry K.
            Wij werken met EV ole ole
            In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

vindt de controller voor het mengpaneel zelf wel fijn
              aangezien ik maar korte armpjes heb
              kist is inderdaad beetje foutje
              wilde eerst graag een grote omdat er ene AMP bijkon, maar aangezine ik straks een los versterker rackje wil was de kleine ook goed geweest, maar ach ... is wel handig zo ..
              is trouwens een Prodjuser Slant 11-4 case
              en heb toch geen TT's

Comment

• paravruud
                • Oct 2003
                • 6

BATS>> over goedkope disco's hoefen wij niet te spreken. behalve productions hebben we ook losse verhuur.

MAX >> Kan jij niet beter een eigen forum beginnen? en als je korte armpjes hebt, waarom dan zo een hoge kist?????????
                Groeten Ruud

Comment

• reflection
                  • Mar 2002
                  • 413

ruud, je bent dan wel 24 ,maar waarom zou max een eigen forum moeten beginnen? ga nou niet zeggen dat jouw posts veel nuttiger zullen zijn, wat iemand post moet hij toch zelf weten.

als je een case hebt met dj mixer, en een amprack of een kabelkist met zelfde vorm eronder, is toch goed? dus dan kan je korte armpjes hebben
                  Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Ik denk dat hij dat niet bedoeld.
                    Hij bedoeld dat Max beter een nieuw topic had aan kunnen maken om niet door de reacties op het topic van Ruud heen te gaan
                    We're ready to party, are you?

Comment

• paravruud
                      • Oct 2003
                      • 6

citaat:Geplaatst door reflection

ruud, je bent dan wel 24 ,maar waarom zou max een eigen forum moeten beginnen? ga nou niet zeggen dat jouw posts veel nuttiger zullen zijn, wat iemand post moet hij toch zelf weten.

als je een case hebt met dj mixer, en een amprack of een kabelkist met zelfde vorm eronder, is toch goed? dus dan kan je korte armpjes hebben
                      Jammer dat je niet direct begrijpt wat iemand bedoelt. Het feit dat iemand dwars door iemands topic heen scrijft zonder zelf de moeite te nemen om zelf een topic te maken vind ik niet echt netjes.
                      Nuttige informatie is voor iedereen zeer welkom, dus jou reactie in deze topic is totaal overbodig. Trouwens iemand aanvallen op zijn leeftijd duid duidelijk op quick talk. niet weten wat iemand voor informatie ter beschikking hebt.
                      Groeten Ruud

Comment

• PowerSound
                        • Nov 2001
                        • 1892

Reactie eerste foto :

Ik zou wat ruimte hebben gelaten tussen de mixer en de CD-remote. Tenminste de Remote wat hoger geplaatst.
                        Ik zou het al lastig vinden om de play/pause toetsen te gebruiken met die mixer er zo tegenaan !
                        PSL Bvba powered by
                        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                        Yahama LS9-32 / MC7L-48
                        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• reflection
                          • Mar 2002
                          • 413

dat slaat dus ronduit nergens op, als ik die zin lees.. begin maar een eigen forum, vat ik dat op als '' je lult teveel begin zelf maar een geheel forum''
                          en wat is er mis mee dat hij dit hier post, hij zegt alleem; ik heb ook een nieuw kistje; zo kan het ook.. om daar dan een nieuw topic voor op te starten zie ik het nut ook niet van in
                          Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Michel_G
                            • Dec 2003
                            • 376

citaat:Geplaatst door paravruud

citaat:Geplaatst door reflection

Jammer dat je niet direct begrijpt wat iemand bedoelt. Het feit dat iemand dwars door iemands topic heen scrijft zonder zelf de moeite te nemen om zelf een topic te maken vind ik niet echt netjes.
                            Nuttige informatie is voor iedereen zeer welkom, dus jou reactie in deze topic is totaal overbodig. Trouwens iemand aanvallen op zijn leeftijd duid duidelijk op quick talk. niet weten wat iemand voor informatie ter beschikking hebt.
                            Maar als hij zelf een topic was begonnen had hij het gezeik gekregen dat er al zo'n topic was en dat hij beter had moeten zoeken.
                            Is weer terug !

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Dat laatste weet ik zeker van niet spike, dit is echt iets van hem en daar begin je gewoon een nieuw topic voor, dat iemand wordt afgerekend omdat hij het verschil niet kent tussen wat topic en forum nou precies betekend vind ik erg triest, daar kan hij toch ook niks aan doen. Vraag dan minstens eerst of hij het verschil tussen die twee wel kent voor te beginnen met hem af te rekenen op zo'n klein foutje.
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...