We gaan ons weer een setje nieuwe meubels aanschaffen (lees maken).
Nu heb ik al veel modellen e.d. via de zoek functie gevonden, maar ik wil graag even alles centraal in 1 topic. (dit omdat in bijna alle topics volledig off-topic wordt gegaan. Hier graag alleen jouw mening/foto's e.d en niet reageren op andere met bv ik vind dat niet praktisch want dat past niet in mn aanhanger enz!!!!)
Dus hier graag foto's, en daar bij ook beschrijvingen van gebruikte materialen, kosten en eventueel tekeningen.
Dit niet om direct te kopieeren, maar om van alle goede ideeen en optie;s het ultieme geheel te smeden.
Verder tips enz over bv maten, dingen waar je aan moet denken en manieren om bv cd spelers e.d het makkelijkste te bevestigen.
Dus alles wat verband houd met meubels is heeeel welkom, alvast bedankt!
(dus ook hoe jouw ideale meubel eruit zou zien e.d.)
wat staat erop? (er komt dus niks IN!)
een flightcase van gemini met 2x cdj20 en bpm 150,
een case met botex dcp-4
een case met martin freekie
en de cases met cd's erop of ernaast/achter.
Platenspelers zullen er waarschijnlijk nooit op hoeven, als optie mag het wel!
Nu heb ik al veel modellen e.d. via de zoek functie gevonden, maar ik wil graag even alles centraal in 1 topic. (dit omdat in bijna alle topics volledig off-topic wordt gegaan. Hier graag alleen jouw mening/foto's e.d en niet reageren op andere met bv ik vind dat niet praktisch want dat past niet in mn aanhanger enz!!!!)
Dus hier graag foto's, en daar bij ook beschrijvingen van gebruikte materialen, kosten en eventueel tekeningen.
Dit niet om direct te kopieeren, maar om van alle goede ideeen en optie;s het ultieme geheel te smeden.
Verder tips enz over bv maten, dingen waar je aan moet denken en manieren om bv cd spelers e.d het makkelijkste te bevestigen.
Dus alles wat verband houd met meubels is heeeel welkom, alvast bedankt!
(dus ook hoe jouw ideale meubel eruit zou zien e.d.)
wat staat erop? (er komt dus niks IN!)
een flightcase van gemini met 2x cdj20 en bpm 150,
een case met botex dcp-4
een case met martin freekie
en de cases met cd's erop of ernaast/achter.
Platenspelers zullen er waarschijnlijk nooit op hoeven, als optie mag het wel!
Comment