Foto's tekeningen en materiaal meubels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • de kawaman
    • Dec 2002
    • 202

Foto's tekeningen en materiaal meubels

We gaan ons weer een setje nieuwe meubels aanschaffen (lees maken).
    Nu heb ik al veel modellen e.d. via de zoek functie gevonden, maar ik wil graag even alles centraal in 1 topic. (dit omdat in bijna alle topics volledig off-topic wordt gegaan. Hier graag alleen jouw mening/foto's e.d en niet reageren op andere met bv ik vind dat niet praktisch want dat past niet in mn aanhanger enz!!!!)

Dus hier graag foto's, en daar bij ook beschrijvingen van gebruikte materialen, kosten en eventueel tekeningen.

Dit niet om direct te kopieeren, maar om van alle goede ideeen en optie;s het ultieme geheel te smeden.

Verder tips enz over bv maten, dingen waar je aan moet denken en manieren om bv cd spelers e.d het makkelijkste te bevestigen.

Dus alles wat verband houd met meubels is heeeel welkom, alvast bedankt!

(dus ook hoe jouw ideale meubel eruit zou zien e.d.)

wat staat erop? (er komt dus niks IN!)

een flightcase van gemini met 2x cdj20 en bpm 150,
    een case met botex dcp-4
    een case met martin freekie

en de cases met cd's erop of ernaast/achter.
    Platenspelers zullen er waarschijnlijk nooit op hoeven, als optie mag het wel!
    Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Copyeer dan zelf even die fotos hier heen. dan hoeven wij dat niet meer te doen.

Comment

• de kawaman
      • Dec 2002
      • 202

Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• Bats
        • Sep 2001
        • 134

als je met losse cases wil gaan werken is dit principe wel wat voor je:

de rest van de foto's:

Comment

• Joost van Ens
          • Jan 2001
          • 628

Meubel op de vijfde foto is achterhaald. cdj 100's zitten nu ook ingebouwd.http://www.verloat.nl/foto_000006.htm

groeten

Comment

• Bats
            • Sep 2001
            • 134

sorry, was vergeten te melden welk materiaal het is. het is dus gemaakt van 9mm triplex, het meeste is rood geverfd alleen de zijbakken zijn voorzien van een formicalaag. meubel is makkelijk te hanteren en is snel opgebouwd.

Comment

• DJ_Richardo
              • Nov 2003
              • 7

dit is dus een foto van mijn meubel(vergeef me de slechte kwaliteit). hij moet nog beschilderd e.d. worden maar het is een begin.
              hij is gemaakt van 9 mm multiplex en moet nog worden afgewerkt met alu hoekprofielen en fc materiaal.
              hij bestaal uit 4 delen:
              - 2 "balkvormige" aan de zijkanten waar amps enzoo inkunnen
              - een plank aan de voorkant voor de stevigheid
              - een plak aan de bovenkant waar in jouw geval de fc's op kunnen en waar bij mij me mixer enz. ingebouwd zit.

er zit nu voor +/- 80 euro aan materiaal in maar daar komt nog verf, hoekprofielen, handgrepen, bolhoeken, enz. bij
              groetjes Richard

Comment

• Bats
                • Sep 2001
                • 134

hoe is het kawaman? ben je al begonnen aan een ontwerp? laat evt es wat foto's zien.

Comment

Working...