Zelfbouw meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Richardo
    • Dec 2003
    • 4

Heel mooi Meubel.

Ik ga binnenkort ook m'n eerste kist maken en die word ongeveer het zelfde idee (ook op de zelde manier afgewerkt), en ik ben van plan de fc spullen enz. bij J&H te kopen, maar ik ben bang dat ik wat vergeet en de verzendkosten dan dubbel moet betalen(ben 14 dus buget ligt niet zo heel hoog (+/- 350-400 euro). Zou jij me kunnen mailen wat in allemaal aan materiaal nodig heb zoals hoekprofielen, bolhoeken, vlindersloten (er komt ook een deksel op) connector plaatjes enz? rbaas12@hotmail.com

alvast Bedankt
    m.v.g.
    Richard Baas
    Iedereen een dx-1000

Comment

• jacco
      • Jan 2004
      • 1

Mooi meubel mij complimenten wij hebben zelf vorig jaar ook een meubel geboud maar alleen voor de pioneer cdj100s en een mengpaneel
      geen platenspelers over die vraag van het vervoeren met die pioneers
      op de achterkan van de pioneers zitten 4 ronde rubbers voor beschadiging als je die maat van die rondjes over neemt en 4 gaaten er in boord passen ze er precies in en verschuifen zen niet meer dan gewoon de deksel er op met stuk schuimrubber zit het zo vast als een deur alleen 1 nadeel is dat je ze dan niet op een andere plek kan neer zetten

voor foto`s van ons meubel moet je maar ff mailen

groetjes jacco

Comment

• martje
        • Nov 2000
        • 252

Ziet er keurig uit.

Wij gebruiken zelf als meubel ook een "disco bak" ala productie skylite leek. Maar deze is uitermate goed te tillen met 2 man. Bij ons gaat eerst de kabelkist de aanhanger daar het meubel op en daarboven alle losse kissie en trusspootjes en je rijd het zoweg.

Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

• timescape
          • Oct 2002
          • 328

citaat:Geplaatst door jacco

Mooi meubel mij complimenten wij hebben zelf vorig jaar ook een meubel geboud maar alleen voor de pioneer cdj100s en een mengpaneel
          geen platenspelers over die vraag van het vervoeren met die pioneers
          op de achterkan van de pioneers zitten 4 ronde rubbers voor beschadiging als je die maat van die rondjes over neemt en 4 gaaten er in boord passen ze er precies in en verschuifen zen niet meer dan gewoon de deksel er op met stuk schuimrubber zit het zo vast als een deur alleen 1 nadeel is dat je ze dan niet op een andere plek kan neer zetten

voor foto`s van ons meubel moet je maar ff mailen

groetjes jacco
          Wow, jij moest wel naar lucht happen zeker na deze zin...

Comment

• pieterjan
            • Dec 2001
            • 395

citaat:Geplaatst door Overdrive

Groningen hoeft toch geen probleem te zijn, ik wil em best komen brengen kan ik weer in nieuwe investeren.

Groeten Joost
            Je weet niet wat je zegt denk dat vianen wel 2 uurtjes rijden is !
            Pieter-jan Jochems
            Danstoko.nl

Comment

• Overdrive
              • Feb 2002
              • 717

Ach daar wordt ik niet bang van, 2 uur doe je zo!
              Als je echt intresse hebt...

DJ-Ricardo, er is genoeg te vinden over het bouwen van flightcasen. Doe even wat meer moeite dan domweg te vragen wat je allemaal nodig bent .

Jacco, vervoer probleem is al opgelost. Gewoon cd-spelers in de draaitafelbak dan op elke speler een dik stuk schuim zodat de deksel de spelers op zn plaats drukt.

Groeten Joost

Comment

Working...