Fotos van vorige zaterdag,

Het amprackje: V4000 op de bassen; USA900 op de tops + EQ en X Over

Even afwerken..

Hier even de MX4's proggen; hier had ik wel even last van stress (verhaal volgt later)

Discobar

Lekker walsen

Ronny @ work

En we blijven walsen..

Even toespraak

Mijn vriendin verzorgde de happy tunes from now & the past :-)

In volle actie!

Even rusten...

knap
Fotos zijn redelijk goed gelukt, jammer dat de belichting er niet goed op staat.
Er was ong 80man aanwezig; eerst eten en dan feesten... Jammer dat het dessert pas om half twaalf door was..
Wat er hing stond:
Geluid:
DX1000 + 2 CDJ100
PC DJ RED
V4000 + W BIN (500W)
USA900 + Audiophony Top (450W)
Behringer EQ + X Over
Licht:
2 MX4
1 Super Nova
1 Fourbar PAR 56
6m Truss + wind ups.
We hebben een uur getaffeld om de MX4 scans aan de praat te krijgen; ze gingen telkens na het opstarten in music trigg.. Alle instellingen nagekeken en het probleem niet vinden.
Oplossing: Het knopje achter op de controller (JB DMX192A) van de polarisatie van het DMX signaal stond verkeerd! Het zal je maar overkomen.
Gelukkig nog de tijd gehad om te proggen.
Groetjes
Chris

Het amprackje: V4000 op de bassen; USA900 op de tops + EQ en X Over

Even afwerken..

Hier even de MX4's proggen; hier had ik wel even last van stress (verhaal volgt later)

Discobar

Lekker walsen

Ronny @ work

En we blijven walsen..

Even toespraak

Mijn vriendin verzorgde de happy tunes from now & the past :-)

In volle actie!

Even rusten...

knap
Fotos zijn redelijk goed gelukt, jammer dat de belichting er niet goed op staat.
Er was ong 80man aanwezig; eerst eten en dan feesten... Jammer dat het dessert pas om half twaalf door was..
Wat er hing stond:
Geluid:
DX1000 + 2 CDJ100
PC DJ RED
V4000 + W BIN (500W)
USA900 + Audiophony Top (450W)
Behringer EQ + X Over
Licht:
2 MX4
1 Super Nova
1 Fourbar PAR 56
6m Truss + wind ups.
We hebben een uur getaffeld om de MX4 scans aan de praat te krijgen; ze gingen telkens na het opstarten in music trigg.. Alle instellingen nagekeken en het probleem niet vinden.
Oplossing: Het knopje achter op de controller (JB DMX192A) van de polarisatie van het DMX signaal stond verkeerd! Het zal je maar overkomen.
Gelukkig nog de tijd gehad om te proggen.
Groetjes
Chris
Comment