mijn spul

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Om even op die wielen terug te komen!

Een vriend van mij heeft ook glijbanen en die heeft aan de onderkant aan de achterzijde een hoek eruit gehaald en daar twee wielen gezet. Even naar achterkiepen en je ze zijn mobiel.

Zoals al gezegd, maak je speakergrils zwart.

Voor de rest ziet het er leuk uit

Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• de kawaman
      • Dec 2002
      • 202

citaat:
      Om even op die wielen terug te komen!

Een vriend van mij heeft ook glijbanen en die heeft aan de onderkant aan de achterzijde een hoek eruit gehaald en daar twee wielen gezet. Even naar achterkiepen en je ze zijn mobiel.

Zoals al gezegd, maak je speakergrils zwart.

Voor de rest ziet het er leuk uit

ik zit me net de reden te bedenken, die wielen zitten zo omdat hij nu als ie op de wielen staat, de speaker naar opzij heeft. wanneer hij naar boven zou zitten, kan je er niks opzetten, en dan moeten we teveel sjouwen.

ik zet nu altijd de topkasten en nog wat troep erop, en hup je rijd alles zo naar binnen zonder sjouwen. Ook is er met de speaker naar boven meer kans op beschadiging bij vervoer, denk bv aan druppels water die direct op de speaker vallen.

Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• impactdj
        • Aug 2002
        • 101

Hee Kawaman!

Die AA Craaft moet je zuinig op zijn. Erg goede versterker met een goede klank en zoals eerder gezegd gaat 'lekker door'. Heb er zelf ook een gehad en toch een jaar of tien maximaal gebruikt. Had 'm toen al tweedehands gekocht en nu heeft een vriend van mij hem overgenomen en draait hij nog steeds uitstekend! Zet 'm alleen iets beter vast, netjes met vier bouten. Hij is nogal zwaar dus.... Verder is al het trillen en shaken natuurlijk niet bevordelijk voor de electronica.

Verder erg leuke show en die speakergrillen zwart maken!

Comment

Working...