mijn spul

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • de kawaman
    • Dec 2002
    • 202

mijn spul

Ik heb ff een paar foto's online gezet. Kom maar op met het kommentaar

(ze zijn groot maar dat moest ff voor een andere user die ze nodig heeft voor een site ivm met scherpte)

en jaja, ik spaar al voor truss!
    Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Ziet er goed uit maar toch enkele opmerkingen !

Waarom staat (ik denk) de amprack naar bovengericht ?
    Ik zou echt die woofergrills in het zwart schilderen !
    En jouw discobar wat afwerken met Flight-case materiaal (hoeken enz.)

Site versie 7.3 ! Maar wij hebben ... Nexo... Tja dit zegt genoeg...
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• de kawaman
      • Dec 2002
      • 202

er stond hing ongeveer:

een pa set van o.a. craaft van 1.5 ( 0.7/) KW
      8x par 2 moonflower 2x strobo 3x wildmoon 1 x double delta en een rookpotje.
      dubbele cd speler en een gemini bpm mengpaneel.

Comment

• proetsie
        • Dec 2002
        • 48

Die vier zwenkwielen op de zijkant van je bassen is dan niet wat onhandag als je ze wil platleggen?
        En het ziet er niet echt tof uit ook zo vier van die grote wielen op de zijkant van je kasten. (Naar mijn mening toch)

Comment

• Mark
          • Aug 2000
          • 432

Ik schrok een beetje van je mixertje...

Waarom maar 2 kanalen? Wat doe je als iemand een mic vraagt of dat er iets om geroepen moet worden? Of als je later een MD-Deck o.i.d. aan wilt sluiten?

Ik ben benieuwd

Mark
          Mark

Comment

• proetsie
            • Dec 2002
            • 48

Je amprack die naar bovengericht staat. Dat is ZEKER niet goed voor de koeling van je versterkers. de koelvinnen op je versterker staan verticaal(en wel om de simpele reden da warmte stijgt). Als jij dus je amprack zo zet werk je dus de koeling van je versterker tegen!

Comment

• de kawaman
              • Dec 2002
              • 202

tja, die wielen zitten nu eenmaal zo, ik leg ze ook nooit plat, waarom zou ik?

en op die mixer zit gewoon een mic aansluiting hoor, werk alleen niet met een fader maar met een tweetal draaiknoppen en een talkover.

ik heb ook nog een 16 knaals solton mengpaneel voor als we een bandje doorversterken, en ik werk nooit met md, indien nodig schaf ik dit evt later wel aan.

Comment

• de kawaman
                • Dec 2002
                • 202

amp heeft maar even zo gestaan met aansluiten, na het aansluiten gaat ie weer op de kant hoor!

Comment

• Radar
                  Moderator
                  • Jul 2002
                  • 890

Wat een bagger.
                  Geef eens wat minder geld uit aan die brommer en de ponny nikki en koop een wat flightware om dat meubeltje netjes af te werken.
                  Hier gaan jochies van 14 mee op stap maar toch geen volwassen kerel van 22?
                  O, die afwerking met tapijt tegels vind ik wel een mooie budgetoplossing maar werk het dan ook netjes af.
                  Ik doe niet aan bijgeloof.
                  Dat brengt ongeluk.

Comment

• de kawaman
                    • Dec 2002
                    • 202

Mag het ook wat minder?

Comment

• Rieske
                      • Aug 2002
                      • 544

Fantastich mooie set Kawaman !!!! Echt, echt, echt heeeel erg mooi !!! Wat is je huurprijs voor een avond ?

Life is what you make it

Comment

• Mark
                        • Aug 2000
                        • 432

citaat:
                        Wat een bagger.
                        Geef eens wat minder geld uit aan die brommer en de ponny nikki en koop een wat flightware om dat meubeltje netjes af te werken.
                        Hier gaan jochies van 14 mee op stap maar toch geen volwassen kerel van 22?
                        O, die afwerking met tapijt tegels vind ik wel een mooie budgetoplossing maar werk het dan ook netjes af.
                        Ten eerste zo hoef je zo niet te reageren als iemand trots zijn drive-in laat zien.

Ik vind het er erg netjes uitzien voor een hobby drive-in show! Kun je wel gaan lopen zeiken dat het er aan de achterkant niet uitziet, maar dat is meestal een zootje met kabels en dergelijke. Alles ziet er netjes uit en versterker in vliegkist.

enneh, een jochie van 14 droomt van zo'n drive-in als dit!

Mark
                        Mark

Comment

• Rob
                          • Dec 2000
                          • 470

Ik wou net zeggen kan het wat minder zeg, ik vindt het er best leuk uitzien en ik denk ook dat hij zijn uiterste best doet om het er leuk en goed uit te laten zien. Dat jij alles goed voor elkaar hebt en zo geweldig bent wil niet zeggen dat anderen dat ook zo hebben zo als jij dat hebt. En om zo maar te zeggen dat het bagger is vindt ik zeer slap. En trouwens toen ik 14 was had ik niet zo`n drive-in hoor.

Rob v.d. Molen
                          N.R.G Dj-Team
                          " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
                          Rob v.d. Molen

Comment

• Radar
                            Moderator
                            • Jul 2002
                            • 890

Of het even wat minder kan? Ik ben zelf sinds zeer kort in aanraking gekomen met het licht en geluid gebeuren. Ik werk zelf ook met low budget spullen. Maar ook met lowbudget spullen en een beetje verstand is het mogelijk om met redelijk oogende spullen op stap te gaan.
                            En nogmaals, tapijt tegels inplaats van echt fc hout is een lowbudget oplosing die er goed uit kan zien, maar werk het dan wel netjes af!
                            hoekprofielen en bolhoeken kosten geen drol en popnagels profieleren zich beter als schroeven maar gebruik dan ook schroefjes die wat beter ogen. (zie http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=5505 ).
                            Tevens doen de fotos vermoeden dat ondanks het feit dat alles in kisten zit het één grote teringbende van draden is in de omgeving van het DJ consol, dit kan gewoon anders.
                            Als het al voor een scheet en een paar knikkers moet gaan, van de zuur verdiende krantenwijkcenten, probeer er dan wat ook wat leuks van te maken en geef een euro of 150 meer uit voor echte profielen en bolhoeken, luidsprekerkabel hoeft niet persee rood en zwart te wezen,220 kabel over korte stukken gaat ook, is rond , past beter in je connectoren, staat in mijn ogen profesioneler en is waarschijnlijk ook nog goeiekoper ook.
                            Kortom, Jasper, herie maken en plaatjes draaien gaat wel lukken met deze set maar doe wat aan je presentatie!
                            O Jasper zou jij in dit forum eens wat fotos kunnen plaatsen van die multikabel uit http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=6616 ?

Ik doe niet aan bijgeloof.
                            Dat brengt ongeluk.

Comment

• DJ Pim
                              • Jan 2002
                              • 326

'k zie toch geen kabels met tape vastgezet he?!

Greetz,
                              DJ Pim

Mijn strobe is mijn nachtlamje :-)

Comment

Working...