JA Ja DJ yvo met collega

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

citaat:
    ........gewichten van de parren dacht ik ooit ergens gelezen te hebben. Was ook het enige wat ik niet opgezocht of gemeten heb
    de clou:

Niet weten is zweten!
    Wegen is meten,
    Meten is weten!
    dus:
    Weten is weglaten van een z!
    en
    zwaar is maar al te vaak waar!

rinus

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Tiemen
      • Dec 2001
      • 944

citaat:
      de clou:

Niet weten is zweten!
      Wegen is meten,
      Meten is weten!
      dus:
      Weten is weglaten van een z!
      en
      zwaar is maar al te vaak waar!

rinus

Volgens mij heb je dringend een _belgisch_ biertje nodig...

Tiemen

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

citaat:
        Volgens mij heb je dringend een _belgisch_ biertje nodig...
        Ik dacht dat je het nooit zou aanbieden....
        een Trappist-Triple graag, want ik hou van Bier met een Bite!
        rinus

Comment

• Roland
          • Jan 2001
          • 480

Rinus

Klaptruss was niet van mij deze had ik bijgehuurd.

Volgens mij is het artillian. Komt in ieder geval van Fairlight af. is inderdaad al een ouder systeem.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

citaat:Volgens mij is het artillian. Komt in ieder geval van Fairlight af. is inderdaad al een ouder systeem.
            Hoi Roland,
            merci. Je bedoeld waarschijnlijk 'Artilan', bestaat als jaren en ze hadden ooit een behoorlijk dominante positie op de Nederlandse trussmarkt. Maar als je niets aan O&O doet kun je alleen maar volgen en imiteren en dat heeft ze wel een beetje 'genekt', want hun marktaandeel is nu behoorlijk marginaal geworden vergeleken bij 15 jaar geleden. Het Concertgebouw in Amsterdam had vroeger inderdaad ook ooit Artilan 'klaptruss', en bij de keuring daarvan bleek er nogal wat aan te mankeren. Die hele zooi is destijds vervangen door Prolyte H30V. Zou Fairlight (je bedoeld Martin Rental?) die oude 'rommel' hebben opgekocht?? En dan weer in de verhuur gegooid? Oeps! Ik dacht dat Fairlight alleen maar Eurotruss had, maar dit 'ruikt' op zijn minst een beetje!
            Ik zal weer eens een blik werpen op de Artilan-site, als die {nog} bestaat natuurlijk.

greetz
            rinus

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

Heej, artilan bestaat nog steeds, zijn zelf in een groter pand gaan zitten.

Wel zijn ze nagenoeg gestopt met trussing, geloof dat met de verhuis de laatste stukken standaard maten in de opruiming zijn gegooid, was puur installatie, volgens mij hebben ze zelfs nooit meer conische truss gemaakt.
              nu maken ze vooral steigers en andere werkplekken, daar hebben ze zelfs best een goede positie in in brabant.

Ralph

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5430

citaat:
                ... artilan bestaat nog steeds, zijn zelf in een groter pand gaan zitten....
                Wel zijn ze nagenoeg gestopt met trussing
                Nou dan is dit mischien het bewijs dat mijn stelling aardig bewaarheid wordt. Hun web-site is wat betreft de truss-info te droevig voor woorden, en de hele site stikt van de taal- en typefouten!
                Maar dat zegt dus kennelijk niks over een (goede) boterham kunnen verdienen met Aluminium-bakwerk!

En overigens DJYVOTV of anderen...

Is er iemand die weet of dat dak nou echt zo opwaarts gebogen is en of mijn opmerking dan ook klopt wat betreft het "verkeerd-om" gebogen zijn van de truss?
                Als iemand met kan vertellen waar het precies was wil ik er zelf ook wel een een blik werpen - als ik er in de buurt ben.

Bijgewerkt door - rinus bakker op 26/10/2002 17:00:16

Comment

Working...