DJ Sandman's Drive-in Show

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Junior
    • Jan 2010
    • 114

Originally posted by pilot
    Tuurlijk is opbouwende kritiek goed maar hier lopen steeds meer betweters en afzeikers rond.
    +1

Zeker bij een paar mensen op het forum lijkt het of ze alleen willen laten zien hoeveel ze weten ...

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Alsof Pilot en Junior zulke goeie ideeën hebben : hebben jullie al zo'n truss met lading op je kop gehad ofzo, dat je zo dom lult?

Comment

• Junior
        • Jan 2010
        • 114

Originally posted by MacGyverSounds
        Alsof Pilot en Junior zulke goeie ideeën hebben : hebben jullie al zo'n truss met lading op je kop gehad ofzo, dat je zo dom lult?
        **************,

Kijk nu laat je weer zien dat jij graag wil laten zien dat jij alles weet en snapt hoe de wereld werkt.
        Als je terug lees kan je zien dat ik nergens mijn mening heb laten horen over hoe dit staat opgesteld, maar over het gedrag van sommige mensen op dit forum....

Dit is hoe die mensen op mij over komen ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere mensen is.

Maar jullie doen mij sterk aan het spreekwoord de beste stuurlui staan aan wal denken, dat sta je blijkbaar ook anders had je niet zoveel tijd om berichtten op dit forum te posten want dan was je wel aan het werk geweest.
        Ik heb trouwens nog nooit foto's van jou op dit forum gezien..... maar wel kritiek leveren op anderen..

maar laten we weer ontopic gaan

Groeten,

Comment

• dj-inkognito
          • Jun 2011
          • 416

Originally posted by Junior
          **************,

Maar jullie doen mij sterk aan het spreekwoord de beste stuurlui staan aan wal denken, dat sta je blijkbaar ook anders had je niet zoveel tijd om berichtten op dit forum te posten want dan was je wel aan het werk geweest.
          Ik heb trouwens nog nooit foto's van jou op dit forum gezien..... maar wel kritiek leveren op anderen..

maar laten we weer ontopic gaan

Groeten,
          volgens mij heb jij geen idee hoe serieus dit is of wel, je praat over mensenlevens.
          WIND IS ONVOORSPELBAAR! hoevaak moet dat aan gehaalt worden...... zelfs in een dicht bebouwde winkel straat moet je rekening houden met een antal natuurkundige factoren zoals de wind. ja ook daar waait het. en ook al lijkt het bij opbouw mooi weer. het is niet te voorspellen of het gaat waaien of niet op een locatie, en dan maakt het ook nog eens verschil of je een zeil goed strak spandt of dat het zo slordig zit als hieronder de fotos. dsan heeft het zeil nog kans om kracht uit te oefenen ook.

junior, volgens mij heb je geen enkel idee wat voor meerwaarde mac hier al op het forum heeft gehad. en ja hij weet waarschijnlijk een stuk meer als jou als ik je andwoorden zo lees,

en die opmerking van je dat hij anders wel aan het werk was geweest slaat al helemaal op NIETS de meeste werkzaamheden in dit vak vinden in het weekend plaats.

om nog maar niet te spreken over de opstelling van de speakers, subs kun je niet richten dus die hadden in dit geval makkelijk gestackt kunnen worden, was je geluid een stuk ten goeden gekomen in mijn ogen.
          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

tsja , idioten hou je altijd.
            Nogmaals : gauw een kaarsje opsteken voor de bouw-heilige Sint Jozef.
            (ik heb daar geen tijd voor, ik werk maar 80 uur per week...)

Comment

• stainz
              • Sep 2009
              • 609

Als ik de foto's zo zie ben ik er al vrijwel 100% zeker van dat hier niet alles gedaan is om de constructie zo veilig mogelijk neer te zetten. Een zeil dat met JW'pies vast zit kan ontzettend veel hebben om nog maar niet te spreken van de kracht die het uitoefent op je truss.

Hoe heb je bijvoorbeeld gedacht over de vorming van waterzakken in het geval dat het had gaan regenen?

Comment

• pilot
                • Nov 2003
                • 267

Originally posted by MacGyverSounds
                tsja , idioten hou je altijd.
                Nogmaals : gauw een kaarsje opsteken voor de bouw-heilige Sint Jozef.
                (ik heb daar geen tijd voor, ik werk maar 80 uur per week...)
                Toch knap dat je dan zoveel tijd hebt om te reageren.En waar blijven jou foto's?
                Ik snap echt wel dat sommige constructies niet kunnen.Maar om iemand dan zo af te zeiken is erg laag.
                Er worden en niet alleen door jou maar door verschillende mensen uitspraken gedaan waar geen mens wat aan heeft.
                Als je over elke scheet na gaat denken heb je geen leven meer en pis je op een gegeven moment azijn.
                Het is goed gegaan bij die jongen,mss dat hij volgende keer de zaak anders aanpakt.
                master-qsc en de rest

Comment

• Junior
                  • Jan 2010
                  • 114

Tja dan op dit forum maar een domme idioot die alleen lult in zn "andwoorden"

Sander,
                  Zijn al die speakers van jou?
                  waarom niet één merk speakers?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

Bijna tijd voor een zak popcorn.

Bot, ik denk dat DJ Sandman het ook gewoon opbouwend moet bekijken ipv gelijk te denken dat we hem afzeiken.
                    De wind is een uiterst onvoorspelbare factor en nog gevaarlijker in een winkelstraat!
                    Zie maar eens hoevaak je hoort dat er toch weer marktkramen zijn omgewaaid. Je hoort het weinig maar het gebeurt toch regelmatig.

Tevens is inderdaad sub niet te richten dus dat is een les voor d'n dj sandman, volgende keer gewoon stacken en een topje erop en de andere op een statief erbij.
                    Komt absoluut je kwaliteit en spreiding ten goede.

Wat ook gezegd mag worden en dat zei ik volgensmij al eerder, aan de voorkant zag het er toch prima uit verder. Dat er wat op en aanmerkingen zijn dat heb je altijd. Wie hier ook foto's neerzet, MusicXtra, Mac, Jij of Ik, er zijn altijd punten van kritiek. Maar als je je op een normale manier kunt verweren zonder boos te worden is er toch niets aan de hand?

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Originally posted by radioactivediscoshow
                      Bijna tijd voor een zak popcorn.
                      +1

Om onze grote cultuurhaters in de tweede kamer maar eens aan te halen: "Doe toch eens normaal man!"

Kritiek is goed, zeker in deze situatie, en ik snap dat sommige mensen vinden dat bepaalde forummers nogal veel kritiek hebben, maar die hebben hun sporen heus wel verdient. Probeer er eens wat van te leren, in plaats van alles te relativeren en zo meer gevaarlijke situaties te creëren...

Zo, dat weer een heel sjiek verhaal voor een geluidstechnicus, succes dr mee.

Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• djsandman
                        • Aug 2010
                        • 74

Ik vind het bijna lachwekkend worden hier.
                        Ik sta open voor verbeteringen, maar niet voor opmerkingen zoals die van **************(80 uur per week werken, maar wel tijd hebben om zoveel te posten?)

@Junior nee ik heb dit samen met een vriend gedaan, hij beschikte over de Alto en DB spullen, ik heb alleen 18Sound en HK.
                        @stainz de weersverwachtingen waren zeer goed afgelopen weekend, dit heb ik goed in de gaten gehouden. Als er regen was voorspelt, had ik daar sowieso al niet gestaan!
                        @radioactivediscoshow ik kan kritiek best waarderen, anders zit je niet op dit forum lijkt mij, maar de reacties die hier zojuist werden gegeven zijn in mijn ogen niet opbouwend of goed bedoeld.

Comment

• dj-inkognito
                          • Jun 2011
                          • 416

Originally posted by djsandman
                          Ik sta open voor verbeteringen, maar niet voor opmerkingen zoals die van **************(80 uur per week werken, maar wel tijd hebben om zoveel te posten?)
                          80 uur werken per week is heel normaal in dit circuit.
                          ik ben NU ook aan het werk en ik heb tussendoor zoals je ziet ook best wel even tijd om op het forum te lezen en te posten, hoewel tegenwoordig bijna elke persoon wel een smartphone heeft waarmee je ook op internet kunt vind ik het eigenlijk niet zo heel raar.

on topic.

gezien de foto vind ik de plaatsing van je toppen ( richting ) wel goed gekozen omdat je anders het kanaal op staat te blazen. en nu voor de front de fr1's hebt hangen en nu dus ook een stuk zijkant erbij pakt.
                          blijf er wel bij dat je je subs had moeten stacken om nog meer uit je toppen te halen, sub valt toch niet te richten.
                          verder ziet het er goed uit op de kabels na.
                          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

geloof me dat dit momenteel de dagen zijn in deze branche! Begrijp dat het voor jou, Dj Sandman, niet zo is. Maar het is echt zo. Ik doe het dan al niet fulltime maar weekenden draaien van 24 tot 32 uur is geen uitzondering hoor! Straks in de winter word het weer wat rustiger en dan zijn ze hier nog veel vaker

Maar nogmaals, ik denk dat iedereen je alleen maar wil helpen om zo een veilige situatie te creëren. Jij bent immers ten alle tijde aansprakelijk als er ook maar iets fout gaat met jou spullen en daardoor schade/letsel aanricht bij derden. Bijvoorbeeld jou truss waait om en valt op een auto. Dan mag jij in de buidel. We willen je hier gewoon van bewust maken zodat je er de volgende keer wel 2x over nadenkt voordat je dit doet. Tevens weet ik zeker dat je zelf ook absoluut al gedacht hebt van, mmmm die jongens hebben toch wel gelijk

Comment

• djsandman
                              • Aug 2010
                              • 74

Ik zal voortaan mijn toppen proberen hoger te zetten, zelf vaak genoeg gelezen op dit forum op welke manieren het kan, maar toch eigenwijs geweest dus :P
                              Zeiltje ga ik zeker vaker zo doen! Heerlijk heel de middag lekker in de shaduw gestaan(ipv uitgekookt) en nog een leuk praatje naderhand op dit forum aan overgehouden ook, hahaha..
                              Last edited by djsandman; 05-10-11, 16:29.

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Software in een systeem schieten en opnieuw opstarten kost 5 minuten. Peuk, koffie, browsertje, ik red me wel.
                                Verder blijft het een beunhaas-klusje van de bovenste plank. Vooral vaker doen, en kaarsjes blijven branden... 99 % kans dat het op je eigen knar valt. Alle zegen komt dus toch van boven.

Comment

Working...