DJ FR Sound & Licht Service

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ FR Sound & Licht
    • Aug 2010
    • 35

Hier nog een paar foto`s van wat er vandaag allemaal gedaan is ImageShack Album - 2 images morgen voor het 2 de mengpaneel een flightcase maken. Wat ongeveer tot zaterdag gaat duren.
    Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Originally posted by DJ FR Sound & Licht
      Dat klepje is niet allen handig voor schaduw maar ook tegen het bier en dat het er wat verzorgder uit ziet. Op de site van HQ-power staat een foto van de binnen kant zo ziet de versterker er zelf uit. en dit is de Crest CA 18 van binnen : http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...1163464&page=2
      Da's inderdaad wel compleet anders, de budget-merken staan er wel bekend om gewone OEM designs te pakken en daar een 'bekende' frontplaat voor te plakken met hun eigen logo, zoals HQ hier doet met het Crest frontje of Behringer met de QSC GX-serie voor de nieuwe Europower amps. Van binnen zijn de Europowers bijvoorbeeld weer compleet anders, een variatie op een Mackie FRS design.

Die HQ ziet er trouwens wel netjes uit van binnen, ik ben benieuwd wat die in wat veeleisender situaties doet. Conventionele amps zijn zwaar, maar ook totaal niet stuk te krijgen.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ FR Sound & Licht
        • Aug 2010
        • 35

Vandaag aan de flightcase begonnen:
        Dit is de planning wat er allemaal in gaat komen (wat er nu al groot en deels in zit)
        1x HQ-power Oregon als mengtafel
        2x HQ-power procd1000 (moet nog 1 gekocht worden)
        2x 1 HE Blindplaat
        1x 1 HE Lade (is al besteld)
        1x Power Switch voor wat licht effecten aan te sturen

Hier een paar foto`s van wat er allemaal al gedaan is :
        ImageShack Album - 4 images

Morgen word de rest afgewerkt en de deksels gemaakt.

Reacties zijn uiterraard welkom

Mvg DJ FR Sound & Licht Service
        Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• daveyb
          • Aug 2009
          • 150

Hey opzich leuk setje!
          Alleen op je site las ik dat je 150 personen ooit draait, maar als je daar die HQ power speakertjes als subs bij zet dan kom je er niet denk ik hoor.... Ik draai met 1,7 KW per kant en dan is het nog niet echt altijd geweldig is Dynacord setje dus zou moeten gaan...
          Gr Davey
          We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• DJ FR Sound & Licht
            • Aug 2010
            • 35

Dan wordt er gewoon bijgehuurt hoor.

Comment

• Dj-scratch
              • Jun 2009
              • 20

Koop jij toevallig je apparatuur bij Electra Breda?

Ik zie wel vooruitgang, ga zo door!

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                • Aug 2010
                • 35

Originally posted by Dj-scratch
                Koop jij toevallig je apparatuur bij Electra Breda?

Ik zie wel vooruitgang, ga zo door!
                Beetje late reactie maar toch.
                Klopt inderdaad het meeste aan kabels en pluggen haal ik daar. Toevallig ook mijn Speakers. Mijn licht komt van een andere web-shop die ik hier niet zal noemen.

Comment

Working...