DJ FR Sound & Licht Service

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ FR Sound & Licht
    • Aug 2010
    • 35

DJ FR Sound & Licht Service

Hallo
    Ik zal me even voorstellen omdat ik hier nieuw ben.
    Ik ben Rik Ottenheim ik ben 14 jaar en woon in Prinsenbeek (gem. Breda). En heb een eigen Drive-In Show. Die bijna 2 jaar bestaat. Waar sinds 1 jaar ook licht onder valt.

Hier een paar foto`s van mijn Set :
    Picasa Web Albums - rik - Dj FR Promo

Voor het Album waar ik al mijn foto`s staan :

Ik beschik over de volgende Apparatuur :

Geluid voor de Drive-In :
    2x B212D Behringer Speakers Actief
    1x Xenyx 2442 FX
    1x Citronic CD-1.2
    2 x Sennheiser E835 S
    2 x Speakerstatieven
    Kabels Enz.

Licht voor de Drive-In :

4 x Par 56 verschillende Kleuren
    1x Showtec Multidim
    1x Showtec Scanmaster 8/2
    1x Skytec titan led Scanner
    1x Showtec Stroboscoop
    1x JB-Systems StormBird
    1x Leesstar Moonflower
    2x Statief + T-Bar

Extra Versterkerrack :
    Ik heb een versterkerrack voor (beginnede DJ`s bij ons in het die nog geen
    Set hebben. Maar deze wordt ook voor grotere feesten ingezet.

1x Monacor Audio Mixer MPX-402
    1x imq stage line Pro Fan Unit
    1x HQ-Power cd-speler PROCD1000
    1x dB Technologies versterker MPA204
    1x HQ-Power Versterker VPA2200MBN
    2x blindplaat 1 HE

Overig:
    2x HQ-Power 300 w Speakers
    3x Kabelcase
    1x speakercase
    1x versterkerrack 12 HE
    1x Versterkerrack 6 HE
    1x Spot case
    1x Lichteffectencase
    1x Scanmastercase (leeg op dit moment)
    2x DJ Booth

De meeste Flightcase zijn zelfbouw.
    Dit was het wel z`n beetje misschien een paar kleine dingetjes vergeten.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

MVG DJ FR (rik)
    Last edited by DJ FR Sound & Licht; 25-08-10, 18:29.
    Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Even een klein vraagje vooraf? Staan je cases tijdens het draaien altijd op van die verhuiskarretjes?
    Ow... En de foto's op Picasa. Kun je die ook toegankelijk maken voor iedereen? Want volgens mij heeft niet iedereen een account. En vooral niet als je linkt naar de home page van google
    Waarom neem je boormachines mee?
    Hoe vaak moet pappa op en neer rijden naar een klus?

Tja, kan moeillijk oordelen over een lijst met spulletjes. Nu kan ik wel het een en ander over de speakers en de apparatuur beginnen. Maar ik wil toch eerst eens zien hoe mooi je setje word weg gezet.
    Het is nu een beetje gissen natuurlijk
    Last edited by dj-wojcik; 25-08-10, 18:24.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJ FR Sound & Licht
      • Aug 2010
      • 35

hey Wojcik
      De fotopagina is aangepast dat iedereen ook zonder een account ze kan zien.
      Over de verhuiskarretjes.
      ik heb mijn Flightcase met mengpaneel altijd op 1 plaat staan die in de dj booth hangt. Daar staan dan de laptops naast. Ik zal morgen even een betere foto proberen te maken.

Over de Boormachines in die kisten zatten eerst mijn kabels nu heb ik er 2 flightcase`s bij dus die zijn weg.
      We hoeven maar 1 keer te rijden we hebben een bus waar we alles ze in kunnen schuiven. en als het daar niet in past hebben we nog een dichte aanhanger staan.
      Ik ga morgen even wat foto`s maken en zoeken hoe het er nu bij staat.

MVG Dj FR
      Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

We wachten in spanning af.

nu ik de fotos heb gezien dacht ik: heee! is dat niet het logo van....
        Eerst dacht ik aan ProFMevents maar het lijkt dus echt op het logo van showtec.

am i right?
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

Voor een 14-jarige heb je het goed voor elkaar vind ik. Ik dacht ook al meteen aan showtec toen ik je logo zag.

Comment

• DJ FR Sound & Licht
            • Aug 2010
            • 35

klopt helemaal
            Had eerst een standaard logo maar vond dat maar niks en ben toen op zoek gegaan naar iets nieuws en toen kreeg ik de scanmaster binnen en vond ik het logo wel aardig en na wat geteken is dit er uit gekomen.

hardstyleVoor een 14-jarige heb je het goed voor elkaar vind ik. Ik dacht ook al meteen aan showtec toen ik je logo zag.
            @ Hardstyle : dankje heeft ook wel even geduurt hoor .

Comment

• 4uss
              • Aug 2005
              • 578

Wat voor klussen draai je gemiddeld? Ik vind dat je een leuke set hebt, het ziet er goed uit, en zeker bovengemiddeld voor een 14-jarige. Ik ben alleen bang dat je met veel muziekstijlen sub tekort komt. Hoe ervaar je dit zelf?

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                • Aug 2010
                • 35

Originally posted by 4uss
                Wat voor klussen draai je gemiddeld? Ik vind dat je een leuke set hebt, het ziet er goed uit, en zeker bovengemiddeld voor een 14-jarige. Ik ben alleen bang dat je met veel muziekstijlen sub tekort komt. Hoe ervaar je dit zelf?
                Redelijk vaak een fuif van 10 tot ong. 14 jaar Dan red ik het ongeveer tot 70 man met de echte top 40 platen. Maar ze worden vaker gebruikt voor Bruiloften en buurtfeesten waar dan nederlandstalig wordt gedraait.
                Soms gebeurt het wel eens dat ik een fuif heb waar er 90 t/m 100 man komt dan gaan er gewoon sub`s onder.

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                  • Aug 2010
                  • 35

Hey
                  Ik heb vandaag 1 nieuwe versterker gekocht en 1 nieuwe mengtafel.
                  Maar nu heb ik een vraagje ik heb nu 2 HQ-Power Versterkers 2 (deze Velleman nv ) en 1 db technologies versterker. Ik wil graag speakers op de versterkers en 2 subs wat kan ik dan het beste nemen en hoe kan ik het beste de versterkers aansluiten. De speakers en de subs moeten ongeveer 40-50 man aankunnen. Het budget is rond de 500,- mag iets meer zijn.

Deze mengtafel heb ik er bijgekocht: Velleman nv

Ik hoor graag van jullie wat ik het beste kan doen.

Mvg DJ FR

Comment

• Dj-scratch
                    • Jun 2009
                    • 20

Je hebt leuke spullentjes ertussen zitten.

Na 2 keer lezen, kwam ik erachter; Hé, je woont in Breda, In de buurt dus van Terheijden..

Het logootje, bij je picasa afbeelding, is toch van Vistaprint?

Good luck!

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                      • Aug 2010
                      • 35

Originally posted by Dj-scratch
                      Je hebt leuke spullentjes ertussen zitten.

Na 2 keer lezen, kwam ik erachter; Hé, je woont in Breda, In de buurt dus van Terheijden..

Het logootje, bij je picasa afbeelding, is toch van Vistaprint?

Good luck!
                      Ja dat klopt ligt niet ver weg nee.

klopt dat logo is van vistaprint gebruikte ik eerst nu niet meer.

Bedankt

Comment

• Back on Track
                        • Jun 2009
                        • 227

Hallo,

Nu je apparatuur al wat meer profesioneel is, is het misschien ook tijd om je prijzen aan te passen?

Maar de vorige keer dat ik keek had ik de leukste drive-inn van brabant
                        BACK ON TRACK DJ

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                          • Aug 2010
                          • 35

Originally posted by Back on Track
                          Hallo,

Nu je apparatuur al wat meer profesioneel is, is het misschien ook tijd om je prijzen aan te passen?

Maar de vorige keer dat ik keek had ik de leukste drive-inn van brabant
                          Ja klopt over 1 week of 2 wordt heel de site aangepast en de nieuwe prijzen er op gezet. je wil niet weten op hoeveel site`s dat staat

Comment

• Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

Rackjes zien er strak uit, vooral ook de aandacht voor detail, zoals de schaduwklep voor de mengtafel: netjes gevonden en ik denk dat die goed van pas gaat komen als je vaak buiten staat!

Die HQ-power versterker lijkt trouwens wel verdomd veel op een Crest (CA serie). Creatief jatwerk soms? Iemand al eens zo'n ding open gehad?
                            Last edited by Stoney3K; 02-09-10, 20:51.
                            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                              • Aug 2010
                              • 35

Originally posted by Stoney3K
                              Rackjes zien er strak , vooral ook de aandacht voor detail, zoals de schaduwklep voor de mengtafel: netjes gevonden en ik denk dat die goed van pas gaat komen als je vaak buiten staat!

Die HQ-power versterker lijkt trouwens wel verdomd veel op een Crest (CA serie). Creatief jatwerk soms? Iemand al eens zo'n ding open gehad?
                              Dat klepje is niet allen handig voor schaduw maar ook tegen het bier en dat het er wat verzorgder uit ziet. Op de site van HQ-power staat een foto van de binnen kant zo ziet de versterker er zelf uit. en dit is de Crest CA 18 van binnen : http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...1163464&page=2

Comment

Working...