Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
De scans schijnen tegen de achterkant van de speakers aan.
Zijn die zo speciaal?
Verder is het wel handig om even aan te geven wat er wel en niet bij je hoort, want ik zie een heleboel vaste inboedel. De scheiding lijkt me wel duidelijk, maar gewoon voor de volledigheid.
Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX. Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.
Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!
Op die DJM-400 werd gedraaid deze avond, die DJM-500 stond er als eind mixer.
Zo kan ik ingrijpen als de DJ steeds luider gaat draaien en te luid wil
Denk dat er deze avond zo'n 160 tot 200 man waren, zaal was iets van 20 meter
Heb bij eerdere edities die 4 bassen liggend gehad en de toppen daar boven op maar kan niet zeggen dat de hoge tonen worden tegengehouden omdat ze de editie lager stonden.
Had idd wel wat meer licht in de zaal zelf gemogen, mijn doel was iig om de DJ wel goed in het licht te zetten met wat ik mee had.
Dat is gelukt.
Wat doet de zaal dan? deed daar een andere partij het licht? wilde de opdrachtgever dit zo? ik vind het er op het eerste gezicht een beetje raar uitzien....
Comment