mijn drive-in show
Collapse
X
-
Ik sta er elke dag wel mee te spelen maar heb nog geen probleem gehad.
Alleen het veertje wat je hoort, maar dat komt omdat die er soms niet helemaal goed onder zit.
Denk dat dat probleem meer voorkomt in de verhuur.Comment
-
Vond het maar weer is tijd om wat te posten,
Wat ik laatst nog heb gekocht:
1x Draadloze shure sm-58 mic
1x Triple derby (meer voor de gein)
Wat mn eerste aankoopjes worden:
2x Dap x18b Subjes
2x Dap x12t Topjes
2x Showtec phantom 250
Zie hier het laatste filmpje waar ik heb gedraaid, meeste van de apparatuur was daar ingehuurd:
YouTube - D&L Licht & Geluid @ Rotterdam Ekiden
(Vanaf 1:00 min. drive-in show)
p.s: ik wil inderdaad nog even toevoegen dat mn cue knop kapot/lam is geworden de afgelopen week :SLast edited by --djdave--; 07-07-10, 10:23.Comment
-
Daar heb ik nog niet naar gekeken en ga ik ook niet doen.
Het is namelijk zo dat waar ik mn apparatuur huur zij ook de dap x12t topjes hebben en x18b subs, is altijd makkelijk als je een groter setje nodig hebt.Comment
-
Stuur je die ook nog ergens mee aan of gebruik je de selfpowered kasten?
Om een beetje overtuigend over te komen zul je toch echt moeten komen met vergelijkingen en argumenten.
Om maar even iets te noemen; enkele tijd geleden in een tent de FCS118B naast de X18B gezet. Aangestuurd door een QSC versterker.
Het verschil was niet groot te noemen, maar de FCS had een wat breder frequentiebereik en had meer luchtverplaatsing. Van de spetterlak werd ik toendertijds wat minder enthousiast, maar het schijnt dat er inmiddels al meerdere updates zijn geweest waarin o.a. dit is aangepast.
Overigens heeft het merk sinds 2010 een compleet nieuw model uitgebracht... ziet er zeer interessant uit. Zal ook wel wat duurder gaan worden. De prijzen zijn zo onderhand per jaar wel met een tientje omhoog gegaan van 4-acousticEn aangezien de vraag (ook in Nederland) stijgt zal dat nog wel even aanhouden verwacht ik.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Ik stuur de kasten aan met:
[FONT=Arial]TAS2400versterker[/FONT]
[FONT=Arial]TAS4000versterker[/FONT]
[FONT=Arial]
Deze wil ik ook zelf aan gaan schaffen.[/FONT]Comment
-
Om nog even terug te komen op het verhaal van dat de tiptoetsen snel kapot gaan: momenteel is 1 van mn cdj's in reperatie voor de cue knop
Nieuw bij mij: 1x sennheiser ew 135G2Comment
-
Het werd volgens mij weer is tijd voor een update,
momenteel heb ik het volgende aan apparatuur staan:
Geluid:
2x DB Technologies Opera 605D (Waarvan ik er nu 1 heb)
2x Pioneer cdj-800 mk2
1x Pioneer djm-800
1x Shure sm-58
1x acer laptop
Licht:
2x Showtec sliding showbar (par 56 short)
1x Showtec lite-4
1x Martin magnum 650 rookmachine
1x American dj flash beam
1x Triple derby
1x dj switch 6
Het eerstvolgende klusje is 7 maart, hier zal ik zeker foto's van uploaden.
Heb ook het een en ander ingehuurd voor die dag waaronder een trussbrugje.Comment
-
Ik weet niet of je nog steeds bezig bent met die dapjes, maar dat zou ik dan lekker laten vallen en bezig gaan voor een setje Db Sub15D of Sub18D.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
-
-
Comment
Comment