Holland Party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

Ik heb geen materiaal van het feest zelf (amper dan) daar gebruikte ik hem wel zoals het moest al zaten er soms nog wat foutjes in.
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• partydrivein
      • Jul 2008
      • 389

Inderdaad daar ziet hij er het mooist uit niet gek voor 1tje die standalone op een switchpack staat
      ook de scans allemaal handwerk....

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 327

CDJ-1000, toe maar! Voor hoeveel mensen was het?

Zijn apparatuur? of was het licht van jou?
        Heb een beetje het idee van: Als je over zulke cd spelers beschikt had je dan niet wat bijzondere licht kunnen gebruiken? Zoals een zwaardere laser of een rookmachine (ik zie wel wat rook maar staat niet op het lijstje)? Moet wel zeggen dat het er al mooi uitziet!
        Event-Light

Comment

• partydrivein
          • Jul 2008
          • 389

Er waren maar weinig mensen want het was onhandig gepland.
          De dag daarvoor ging de halve voetbalclub waar het feest was naar een trouwfeest...
          Het licht is niet van mij (was het maar zo'n feest) en het was zo klein omdat we krap in de stroom zaten en de locatie erg klein was...

rook ben ik vergeten is er 1 van antari ik weet niet welk precies.

Comment

• DMiXed
            • Jan 2008
            • 370

altijd vervelend als er bijna niemand komt, maar
            de laser overheerst inderdaad nogal,
            voor de rest wel oké!!

grtz Jeroen van Geffen
            oja, @ partydrivein, the signature has been pimped...ofzoiets!!
            Jeroen van Geffen

Comment

• partydrivein
              • Jul 2008
              • 389

mooi alleen bij een pizza is het geen aanvraag maar een bestelling

De tijdens het feest zelf werd de laser beter toegepast, omdat Freestyler weer eens niet wou heb ik alles met de hand gedaan op een mingle van botex tijdens de show...
              Daarom heb ik geen opnames van tijdens het feest...beetje jammer.
              Last edited by partydrivein; 10-02-09, 16:17.

Comment

• EST drive in show zwolle
                • Nov 2008
                • 78

Daar kan ik in komen. hoe drukker hoe minder tijd voor de camera

alleen een beetje te rommelig qwa bekabeling
                verder leuk op gezet. het 2e filmpje is idd beter

en wat de rook betreft ff wat meer peukjes op steken
                e-s-t-drive-in-show-zwolle
                Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• partydrivein
                  • Jul 2008
                  • 389

later op de avond was de rook beter verspreid dus daar had ik geen last meer van.
                  Hierna heb ik mijn kabels vastgetapt, ik doe dit pas nadat alles werkt, veel van mijn vrienden doen dit gelijk dan ben je daarna als het niet werkt alles weer aan het loshalen

Comment

• EST drive in show zwolle
                    • Nov 2008
                    • 78

wij geven de kabels een keur. zo dat we presies weten waar wat bij hoord. Zodat we niet in de knoei komen. singaal kabel leggen wij altijd van de speaker kabels af. i.v.b storing.. maar goed met een behoorlijke setup kun je niet altijd je kabels verbergen. ALs het voor de voeten maar vrij is
                    Was het trouwens het draaien waard? onlangs er veel niet kwamen
                    lijkt mij wel een strop als je komt en je krijgt dat voorgeschoteld.

verder netjes voor elkaar
                    e-s-t-drive-in-show-zwolle
                    Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• partydrivein
                      • Jul 2008
                      • 389

Ik doe af en toe wat techniek klusjes voor de DJ want het is niet mijn drive-in.
                      Het was het zeker wel waard want zo kon hij gelijk zijn nieuwe PA uittesten.
                      Ook had hij nieuwe wind-ups, alles kon dus uitgetest worden.

Ik bedoel in de zin van dat een kabel kapot kan zijn dan moet je alle tape weer loshalen.
                      Ik tape alles pas vast als ik zeker weet dat het hele systeem werkt.

Ik help hem alleen met de grotere klussen of als zijn vaste lichttech niet kan (zoals deze keer) want met hem heeft hij deze drive-in.
                      Ik kom er dus alleen aan te pas als er een geluidstafel nodig is bij gorte klussen of soms voor het licht

Comment

• jens
                        • Aug 2004
                        • 1067

ik heb een keer voor een hollandse oranje feest een keer me parren oranje rood wit( frost) blauw gemaakt om wat meer sfeer te geven...

als je dan nog eens een truss heb is het miscien zelfs leuk om je parren en verticaal te hangen

tegenwoordig met led gaat dat toch een stuk makkleijker

Comment

• partydrivein
                          • Jul 2008
                          • 389

wou ik eerst wel maar ik had helees geen frostfilters....
                          En de mensen daar waren dik tevreden over het licht

Comment

Working...